Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto třicet- 1

756127673483002.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o sekvojích což jsou stromy které mají největší obvod kolem stromu kdy muže být i 4 až 5 metrů a jsou i poměrně vysoké tedy jsou velmi vysoké a nacházejí se v Americe.Kde existuje sekvojový park.Jde o to že by se mohli vedle sekvojů kopírovat stejné stromy a to například z aut které by měli celkově 5 tun s nabytím zbraní a pancíře.Tedy tak by se mohlo auto transformovat do sekvoje.Auto by mohlo být Dacia Duster  což je SUV od Dacie.Duster by tedy okopíroval do detailu daný sekvoj a postavil by se deset metrů od kopírovaného sekvoje tedy vždy tam kde to bude pro sekvoj přínosnější.Sekvoje by tak šlo kopírovat a mohli by býl sekvoje vždy zachovány a to navždy.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okopírování Eiffelovky a tu hned smrštit na rozměry 5 metrů na 10 metrů.Eifelovka by se kopírovala z Boeingu 747 Jumbo který by přistál kolmo před Eifelovou věží.Eifelova věž by se tedy okopírovala z Boeingu 747 do Eifelovky a pak jí smrštit a převést jí v nadměru.A to do letadla jako je Antonov tedy největší nákladní letadlo světa a nebo na lodi kam by byla přepravena jeřábem a mohlo se převést tedy po moři a to na Kubu a do České Republiky.Například v Las Vegas je malá kopie Eifelovkly a tak by se mohla objevit ta pravá okopírovaná a to na Kubě v Havaně a v Český Republice v Praze.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Soše Svobody která by šla okopírovat  a to hned vedle Sochy svobody a pak se dopravila z New Yorku do Hamburgu a od tuď kamionem kdy by měla Socha Svobody 5 metrů a 7 metrů na výšku tedy když by se na délku položila do kamionu tak by mohla, být převážena kamkoliv by člověk chtěl.Tedy v prvním případě do České Republiky a z Miami na Kubu po moři nebo v letadle což by bylo lepší upřednostňovat letadlo protože letadla jsou druhá nejbezpečnější doprava na světě a to hned po eskalátorech.Takto by mohla být Socha Svobody umístěna v Brně v ČR a na Kubě také v Havaně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech která by šla zakoupit v obchodě s transforemry.Kdy by například v Laferrari mohli mít větší sedačky tak akorát pro mě a pro Dwayna Johnsona která měl Ferrari Laferrari a nevešel se do něj.Tedy by museli jít objednat větší a objemnější sedačky.Potom už by bylo vše v pořádku jako volant který by šel nastavit a mělo auto opěrku pravé ruky od řidiče pro dva lidi což by byl luxus a komfort.Každý transformer by přijal novou a větší sedačku za svou a mohl jí pochválit člověku a říct něco jako dobrej výběr v tom se Ti bude dobře sedět.Tedy sedačky by museli být měnitelné u každého auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zvyšování rychlosti jakmile by se ocitl transformer ve vzduchu nad mořem tak by mohl letět a přidat rychlost až na 900 km/h tedy by šlo o SUV a já použiji Lamborghini Urus.Urus by musel být hodně dobře utěsněn o čem jsem již hovořil.SUV jako Porsche Cayenne Turbo S by mohlo také létat nejdříve přes souš a to 90 km/h a nad mořem by to už mohlo být 900 km/h.Skla z pancíře a nepřůstřelná okna by dokonale auto odhlučnila a nedovolila by autu aby do něj šel vzduch byť sebemenší větřík.Tedy v klidu a v pohodě by si mohli na palubě regulovat teplotu a to v minus 50 stupních kdy by mohli nastavit teplotu na 28 stupňů.Tedy by bez problému letadlo přeletělo Ocean a bylo by v cílové destinaci tedy na letišti v New Yorku pro příklad.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech kteří by létali přes moře a ty by létali nad souší do 90 km/h a nad mořem by šlo vyvinou rychlost supersportu na 900 km/h.Což by se dělo hrnutím až na 900 km/h.Museli by být dokonale utěsněny a to pancířovými skly  a pancířem samotným který by nebyl vidět a kdy by ve dne byl výhled neuvěřitelně kvalitní a živý což by zatraktivnilo dopravu v supersportu.Lidé by si mohli sebou vzít termosku s teplým kafem a nebo čajem.Každý transformer by letěl na vlastní pěst a to nad mraky ve výšce 10000 metrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich lítání nad Oceánem zvaném velká louže.Hothatch by dokázal létat na suchou zemí pouze 900 km/h což by řídila navigace a pak nad mořem by mohl hothatch zrychlit a to na 900 km/h.Pokud budou okna neprůstřelná a skla také a budou neviditelná ale pocítitelná tak půjde létat s hothatchem v bezpečí a bez problému kdy nebude do kabiny pronikat sebemenší větřík a to tak že se použiji tlustší gumy a auto půjde zavřít jen zvenku a to namačknutím gumy s dveřmi na karosérii.Takto by doletěli 5000  kilometrů za pár hodin a vše by bylo ok.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Cesně bez křídel kdyby mohla létat bez křídel.Křídla by už nebyli zapotřebí ani aerodinamický vztlak a nahradila ho doba hrnutím hmotou vpřed.Tedy by Cesna mohla létat a vzlétat kolmo a letět jako trup Cesny bez křídel kdy by  mohla zamířit do provozu ve vzduchu kde by se mohlo maximálně 90 km/h a nad mořem by to mohlo být až 900 km/h.Cesna bez křídel by byla běžným jevem kdy by si mohli všechni pasažéři v letadle vykládat a letadlo by letělo samo například z Paříže do New Yorku a zpátky bez sebemenšího znaku námahy u Cesny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Airbusu A 380 a jeho létaní bez křídel tedy křídlům by odzvonilo a už by nebyl potřeba aerodinamický vztlak a letadlo by létalo tak že by se vzneslo kolmo do vzduchu do stovek metrů tedy až 500 metru a létali nad mrakodrapy a to do rychlosti 90 km/h a po dosažení moře by mohlo letadlo přidat a letět až 900 km/h bez křídel tedy hrnutím vpřed.Bez křídel by bylo množné Airbus A 380 používat už napořád a byli by novodobým stylem dopravy.Každý transformer by neměl křídla ani motory a hrnulo by luxusně vzduchem bez sebemenší turbulence kterou by způsobovala křídla.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Boeingu 747 Jumbo a jeho létání bez křídel.Mohl by vzlétat kolmo k zemi a dosahovat rychlosti na zemi 90 km/h ve vzduchu a po překročení hranice s mořem tak by 747 mohlo zrychlit na 900 km/h.Tak by nehrozili žádné turbulence protože by letadlo nemělo křídla které je způsobují.Tyto Boeingy by se začali běžně používat a staly se stereotypem v užívání lidmi v letecké dopravy kdy by mohli dosahovat i rychlosti 1500 km/h protože by jim nebránil odpor z křídel motorů což je korektní a důmyslné.Tedy by se letadlo ovládalo navigací a při manuálním řízením by letadlo poslouchalo pokyny které by se zadávali kniplem před pilotem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o křídlech na Blackbirdu což je nejrychlejší letoun na světě.Tedy ten by měl křídla na ozdobu a nepotřeboval je a proto mohlo létat s křídly pouze na ozdobu.I s motory a jejich odporem by šlo dosáhnout rychlosti Mach 3 a to hrnutím transformerem a to nejsilnějším transformerem vedle lokomotivy.Blackbird by byl tedy pořád nádherný i s křídly a tak by se mohli tedy křídla povolit.Blackbird a jeho řízení je mým snem a proto udělám všechny zkoušky co budou zapotřebí a letoun bude transformer tak bude už napořád bezpečný pro všechny zájemce o tento letoun který by měl stát okolo 1 miliardy korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kontrolorovi jestli je na planetě Závodníků vše v pořádku a cesta je volná.Bylo by jím Caparo T1 tedy auto připomínající monopost F1.Caparo by jako transformer hrnulo jako blázen a jelo až 360 km/h a sloužilos jako kontrolor jestli jsou cesty volné a bez nehod tedy by sloužil jako kontrolor a jeho informace o provozu by se ukazovali na na displaých a proto by se mohl udělat velké červené digitální cedule a když by svítilo Stop přes plochu 10 na 10 metrů tak by museli auta brzdit a to protože Caparo T1 s řidičem by objevili auto nehodu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Planetě Lamborghini a jejich kontrolorech jestliže je cesta volná a to na dálnicích i okreskách.Kontroloři by měli jako auto Sesto Elemento s 1000 kily a výkonem  570 koní ze Lamborghini Superleggera což je už slušná dynamika.Sesta Elementa by byli vždy vzdáleny na desítky kilometrů daleko vpřed a kontrolovali situaci jestli zde není nějaký carsh který si žádá odklizení.Na digitálních cedulích by se případně zobrazovalo jestli se mám zastavit nebo zpomalit a to na kolik km/h.Kontroloři by byli velmi důležití pro provoz na dálnicích a okreskách a pro bezpečnost což je nejdůležitější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Planetě pro Porsche a jejím kontrolorovi ve formě Porsche 911 GT2 RS Clubsport.Tento vůz by sloužil na planetě Porsche jako kontrolor jestli je cesta v pořádku a podle toho by hlásil velínu pro závody situaci a Ti by ihned napsali na cedule Stop a že se musí zastavit nebo zaujmout rychlost 80 km/h například ze 300 km/h.Osmiproudovky jsou dost široké a tak by mohli projíždět místem havárie a to rychlostí do 80 km/h kdy by se odklízeli trosky.Lidé budou muset být na dálnicích velice opatrní a to zvlášť v rychlostech od 300 km/h výše.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Prémiových vozů a jejich kontrolorovi ve formě Mercedesu AMG GT Black Series.Black Series je důmyslný stroj a výtěz v rychlosti na kolo u továrních aut tedy bez upravovaného motoru.Kontrolor by měl na starosti hlídat cestu před vozidly ve vzdálenosti 10 kilometrů před závodícími vozy.Pokud by kontrolor byl spokojen se stavem mohli by napsat na velké digitální tabule cesta volná.Byli by to závody pro nejlepší řidiče kteří by sledoval situaci na velkoplošných digitálních situací a v případě havárie a zaznamenání této havárie Black Seriesem tak by na velkoplošné ceduli bylo zastavit vůz a nebo projet místem havárie rychlosti 80 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Formule 1 a jejich kontrolorovi ve formě závodního Lamborghini Esenzza.Toto Lamborghini by vytvářelo tedy kontrolora který by hlídal jestli před monoposty není nějaká bouračka a to ve vzdálenosti do 10 kilometrů před probíhajícími závody.Když by byla cesta v pořádku bez karambolů byli by na velké digitální ceduli napsáno cesta volná a v případě havárie by buď bylo na velkoplošné obrazovce zastavit vozidlo a nebo pokračovat rychlostí 80 km/h.U havárii aut by se museli odklízet trosky a tak by nešlo v tomto omezení jezdit 200 km/h a to půjde jen u omezení jako je renovace silnice nebo dálnice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Hatchbacků a jejím kontrolorovi co se děje před závodícími vozy a to 10 kilometrů před námi.Mělo by jít o Audi A1 po Faceliftu a to od tuningové značky ABT.A1 ABT je jen One of one tedy jedna na světě.Toto Audi má nakoňováno někde okolo 400 koní.A1 ABT by kontrolovala jestli je někde nějaký karambol a když by nebyl tak by šlo o to informovat řidiče na velkoplošných obrazovkách kde by stálo buď Stop velkými červenými písmeny a nebo projíždějte místem nehody 80 km/h.Kontroloři by byli důležití na celé planetě Hothathů kdy by kontrolora dělala jen Audi A1 od ABTu a už by nebyla jediná na světě ale mohlo by jich být i 250 kusů.               

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stěračích které by stíraly do rytmu hudby.Tedy při dešti kdyby měl řidič puštěnou hudbu tak by stěrače stírali do rytmu hudby u SUV.SUV by stíralos příkladně na popovou hudvu ,kdy by stíralo cukáním a do rychlého tempa a u Hip Hopu by to bylo také do melodie a do rytmu tedy rychlé stěry a dokonalá synchronizace.Synchronizace do rytmu by ovládal ovladač umístěný u stěračů který by poslouchal hudbu a podle jeho rytmu by šli stěrače.Stěrače do rytmu by byli geniálním řešením kdy se stěrače podřídí hudbě a budou stírat tedy do rytmu dané hudby.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hypersportu a jeho stírání stěrači do rytmu hudby pouštěné na palubě.Při Hip Hopu by uměli stěrače napodobit skrač a do rytmu by zastíral.Šlo by to jen večer a to s ovladačem který by řídil stěrače umístěný pod přední kapotou.Každý supersport by měl mít tuto funkci kdy by se stěrače přizpůsobovali hudbě a stírali tedy do rytmu.Například u Ferrari 812 Competizone by mělo umět stírat do rytmu kdy by umělo udělat větší zábavu na palubě v době kdy by pršelo.Stěrače by byli důmyslnou věcí a  každý by si tuto zábavu při pršení pochvaloval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hothatchovi a jeho stěračům stírajícím do rytmu hudby která se bude pouštět na palubě.Stěrače by stírali do rytmu samozřejmě jen při dešti a při umývání skel ostřikovače tedy kdyby byla puštěna hudba na palubě tak by při umývání skla stěrači zastírali do rytmu daný hudby a to do té doby než by vypnul stěrače.Tedy hothatche by byli využívány hlavně a jen při dešti kdyby auto mohlo zamachrovat a mohlo by stírat do rytmu nějaké hudby jako je Hip Hop  a mohlo by samozřejmě do rocku nebo popu kdy by stěrače udělali svojí show a ještě by byli přínosní a stírali vodu do rytmu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich stírání do rytmu nějaké hudby která by mohla být rock,Hip Hop a nebo pop .Stěrače by dokázali stírat do rytmu a nejen deště a nebo také při umývání skel ostřikovači.každý stěrač by stíral dokonale do rytmu tedy i se skratči u hip hopu které by bylo impozantní sledovat na sklu sedanu.Každý sedan by uměl tuto funkci a to stírání do rytmu hudby na palubě,pokud by to šlo tak by mohl do rytmu stírat i stěrač vzadu a to by byla teprve zábava.Sedan by uměl stírat do rytmu jak ve předu tak vzadu.Byla by to machrovinka a vychytaná funkce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich stíraní do rytmu.Pod kabinou by byl ovladač který by stírals stěrače do rytmu například hip hopu ,popu nebo rocku.Dokázali by napodobit vše tedy kytary ,bycí i skratče.Vždy by byli stěrače připraveny na stírání do rytmu ,tedy by bylo možné používat stírání do rytmu pouze za deště.Stěrače by měli být u každého kamionu a to aby byla na palubě zábava a stěrače stírali do rytmu a zároveň byli užitečné a stírali vodu do rytmu.Tedy by se spojilo příjemné s užitečným a mohlo být auto a jeho sklo stíráno do rytmu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Portu Cruz který by měl být jedním z nejlepších hypersportů srovnatelný s Bugatti a Koenigseggem .Porto Cruz by mělo výkon 1900 koní ,V16 a vše pro závodění a nebo rychlostní zkoušky tedy brzdy a konvenční převodovku.Uměl by 490 km/h a sprintoval by za 1,6 sekundy.Každé Porto Cruz by bylo připraveno na zajetí rekordu na Zeleném pekle a na závody Porta Cruz tedy mezi Porty Cruz.Tedy by existovali závody na planetě Závodníků pro všechny a to složené pouze z Porta Cruz což by bylo geniální a mohli si tak lidé porovnat schopnosti v řízení kdyby řízení Porta Cruz bylo intuitivní a dokonalé jako u Bugatti Chiron Pur Sport.Porta Cruz by tedy soutěžili o Koenigsegg Gemera.Každé Porto Cruz by bylo šíleně rychlé i v zatáčkách a tak by s ním vyhrál tento podnik jen ten nejrychlejší a nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o VW Cruz což by byla luxusní motorka do terénu na planetě Motorkářů kdyby závodila na šotolině .Závody by byli na terénních cestách vytvořené pro crossovopu jízdu.Tedy pokud bude VW Cruz cesťák s gumami do terénu tak by mohl jezdit po šotolině a ukázat svoje zkušenosti a schopnosti.Na těchto motorkách se v terénu často stojí na motorce a tak by motorky mohli být samostatné a dokázali by vyjet ze všeho co by je potkalo.Tato motorka by byla geniální proto jí mít jako jednu ze tři kdy by ostatní mohli být Ducati Diavel 1260 a nebo BMW M 1000 RR.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron a jeho čtyřech kompresorech.Tedy místo čtyřech turb by měl čtyři kompresory a to každý nastavený na rozumný výkon kdy by mohli dávat výkon 1600 koní a to tak že by dávali stejný výkon jako u turb jen s tím rozdílem že by to bylo modernější a lepší.Sice by se tím ztratilo svištění turba ale auto by se změnilo tehdy když by auto vyjelo na projíždku.Zlepšili by se akcelerační schopnosti a to z 0 an 100 km/h kdyby zrychloval za 1,6 sekudny a na 200 až 5 sekund.Kompresory v počtu čtyř kompresorů by dokázali dát autu ten správnej nádech supersportu a dechberoucí schopnosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari 488 GTB a jeho dostání 2 kompresorů místo 2 turb.488 GTB má v základu dvě turba a výkon 670 koní.S dvěma kompresory by mělo auto výkon okolo 850 koni.Kompresory jsou dobrou volbou u tohoto auta protože je žádoucí a dokonalé na rychlou jízdu.S kompresory by auto mohlo jed až 350 km/h a zrychlit na 100 km/h za 2,8 sekund.Takto rychlé auto už by se hodilo na planetu Závodníků pro všechny a nebo na planetu Gran Turismo.Každá 488 GTB by byla horkým zbožím protože by byla rychlá a zároveň by nebyla ovdovovač což je velká priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Huracan EVO a jeho kompresoru.Desetiválec který používá je bez turb tedy je atmosférický.Proto by měl dostat jeden velký kompresor a to by zvýšilo výkon na 780 koní a zrychlilo by na 100 km/h za 2,7 sekundy.Každý Huracan s kompresorem by byl nejrychlejším Huracanem rychlejším než Huracan STO.Už samotné Performante je zběsilé auto což znám protože jsem seděl na sedadle spolujezdce a vím že umí udělat Huracan Performante pěknou čmouhu ze světa při maximálním tempu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sirénách u aut co se vystavují u lední plochy na hokeji a to v NHL.Věc se má tak že pokud by bylo auto vystaveno na půdě domácích tak by fandilo domácím a tak mohl používat hlasité sirény tedy ty nejhlučnější co jsou.Tedy mohli by být auta tarnsfroemři a mohli fandit svému týmu tedy teamu domácích.Mohlo by troubit pořád během celého zápasu a to společně s publikem.Publikum by také houkalo sirénami a mohli by se k nim tedy přidat i transformeři a ti by houkali společně s diváky a to tehdy když by se dávali goly tak by se troubilo a nebo při tom když by se najíždělo ve dvou na branku tak jako vyhecování hokejistů k tomu aby dali gol.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hokeji v NHL a jeho vystavení motorek na místech kde bývají obvykle auta.Mělo by jít například o BMW M 1000 RR a ty by mohli fandit svému domácímu teamu a to tak že by houkali houkačkou která je nejhlasitější.Motorky zmohli houkat když by se dal gol nebo při vyhecování hokejistů k dání branky.Motorka by dokázala hlasitě houkat a to vždy když by houkali fanoušci aby nehoukala sama samotná.Tedy motorka by přilévala olej do ohně a způsobovala pořádný rozruch.Každá motorka by byla dokonalým fandou kdy by dokázala hokejisty vyhecovat k nejlepším výkonům.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich funkci fanouška zápasů a vystaveného na místě kde bývají auta nebo motorky.Kamiony by byli samozřejmě bez návěsu a způsobovali by reklamu na danému kamionu.Tedy pro příklad by mohlo být Volvo nebo Iveco nebo DAF nebo MAN nebo Mercedes.Každý tahač by byl fanouškem a měl svojí houkačku která dokáže vyvinout brutální zvuk a tu by používal spolu s fanoušky když by dali gol nebo při vyhecování hráčů k výkonům.Tedy by vždy se přidal kamion k publiku a mohl vyvinout zvuky které by umocňovali zvuk z hlediště.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich vystavení na zápasech v NHL na místě kde bývají běžně auto,motorky nebo kamiony.Jednalo by se například o čtyřkolky jako jen Yamaha Raptor nebo Kawasaki.Čtyřkolky by mohli fandit svému domácímu teamu a používali houkačku a mohli houkat když by se dal gol nebo při vyhecování hráčů k nejlepším výkonům a k tomu  aby dali další gol.Čtyřkolky by tedy sami houkali superhlasitými houkačkami a mohli tak synchronně troubit s diváky tedy by netroubili jindy než diváci.Šlo by o transformery kteří by byli použity pro výstavu tedy reklamu a pro fandění.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny a o Golfu R který by tudy zrovna projížděl na dálnici a vedle něho by se postavili vyzivatené.Tedy v tomto okamžiku kdyby šlo o Lamborghini Avenatdor SVJ tak by se transformovalo auto z Golfu R do Lamborghini  Venena se 750 koni.Veneno by bylo vybaveno pro rychlou jízdu brutální dynamikou a tak by mohl řidič vyhrát nad SVJ.Mohli by jet za sebou 350 což jsou jejich vzájemné maximální rychlosti protože Veneno vychází z Lamborghini Aventadoru a kdo by si udržel první místo ten by vyhrál.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Seatu Leonu Cupra a jeho dojetí vyzivatelem na planetě Závodníků kterým bylo Porsche 918 Spyder a v tomto okamžiku by se z Leonu Cupry transformovalo auto ve formě Bugatti Diva.Bugatti Divo je exkluzivní stroj a jediné nejlepší Bugatti do zatáček.Každé Divo by si to mohlo tedy rozdat s Porsche 918 Spyder a to na 10 kilometrů ve předu kdy by po deseti kilometrech končil závod  a kdo by jako první vyjel do cíle ten by vyhrál.Byli by zde finišující mostky složené z šachovnic  a tedy by šlo o formu ukončení závodů.Mohli by bojovat do 350 km/h kde by byl strop pro závody a museli by mít 1000 ce kilometrů už projeté na planetě Závodníků aby věděli jak to zde chodí.Tedy by šlo o závody na dálnicích a okreskách a to vždy v jenom směru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě Civic Type R která by se po příjezdu  k vyzivatelům k ní transformovala do Bugatti Chiron Longtail.Tento vůz by byl vedle vyzivatele kterým by bylo Bugatti Centodieci.Centodieci má 1600 koní a Longtail také 1600 koní a tak by vyhrál ten úplně nejlepší kdy by musel myslet na hmotnost vozu která by byla 2000 kilo u Longtailu i více s benzínem v nádrži.Type R má 320 koní což je jedno z nejvýkonnějších Hothatchů kdy Mercedes A 45 AMG S se cca 400 koni.Tedy by měli vyzivatelé respekt a tak by jim mohl člověk věřit v rychlosti 350 km/h že neudělají myšku nebo prudce zabrzdí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Focus RS a jeho 350 koní což je jedno z nejrychlejších hothatchů a ten by se mohl transformovat při dojetí vyzivatelů v podobě Mclarenu Speedtail do Koenigseggu Jesko Absolut který by měl dosáhnout rychlosti 500 km/h u Nevady v USA.Jesko a Speeedtail yb si to mohli rozdat na 10 nebo 20 kilometrů podle toho jak by byli rozvrženy cíle po dálnicích nebo okreskách.Jesko by umělo teoreticky 500 km/H a Speedtail by uměl zase jed 400 km/h.Oba vozy by si to mohli rozdat na dálnicích která by měla 8 proudů a okresce která by měla 6 proudů samozřejmě v jenom směru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že by měli všichni transformeři utáhnout každý 3,5 tuny.Tedy jak hothatche ,sedany a SUV by mohli tedy táhnout vlek s hmotností 3,5 tuny.VW Golf R by mohl tedy táhnout na vleku Lamborghini Urus,nebo sedan by mohl táhnout také 3,5 tuny kdyby Mercedes S 3.0 mohl zaháknout vlek s Hummerem a samozřejmě také SUV které by mohl na vleku táhnout například Rollls Ryoce Cullinan.Všichni transformeři by to měli v technickém průkazu tedy že může táhnout brzděný vlek a to pouze do 3,5 tuny což by mělo pro každého člověka bohatě stačit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o předních světlech které by byli odpuzující pro zajíce a srnky.Mělo by jít o světlo které by bylo nastaveno tak že by odpuzovalo zajíce a srnky.Musí to jít a mělo by se to zkoumat podle toho co vidí jejich oči a jaký mají zrak a podle toho přijít na to co jim vadí a co je bude odpuzovat.Každá srnka nebo zajíc by tedy při jen zahlednutí tohoto světla se dalo na útěk a schovalo by se ve škarpě.Stejně tak i u srnky.Ovšem měli být dálnice oploceny aby se k dálnici vůbec srnka a zajíc nedostali a když by náhodou ano byli by zde světla s prvky záření které způsobuje strach a smysl pro sebezáchovu a podle tohoto smyslu by se nepokoušeli vcházet do vozovky.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o billboardech a jejich osvětlení ohněm tedy osvětleno plynem který by byl zaveden k bilbordu.K bilboardu by byl tedy zaveden plyn a ten by se zažehl jiskrou podobně jako u sporáku.Oheň by byl dobrým osvětlením kdyby svítil geniálně silně a byla to frajeřina pro tuto planetu.Oheň by tedy osvětloval značky a přistávací plochu pro letadla a k tom bilboardy.Každý bilboard osvětlený ohněm by byl krásnou podívanou pro cestující po dané dálnici.Každý bilboard bytedy byl v České Republice z osvětlen ohněm a to i ve městech atd..

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom mít dvě stejná auta v sobě jen s jinými barvami a to tedy černou a červenou.Černá barva je známo že přitahuje teplo a tak by si mohl v létě človek nechat transformovat auto do červené aby mu auto na parkovišti  černá barva nerozpálilo auto na šílené hodnoty tedy až 60 stupňů.Pokud bude auto stejné a bude mít červenou barvu tak by se do dní transformovalo auto samotné.Tedy pokud bude auto stát na parkovišti  a začne svítil silně slunce a bude 35 stupňů celsia tak by v interiéru auta bude 60 stupňů celsia šproto by se auto samo  transformovat na parkovišti do červené barvy například Lamborgnini Venena.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o táhnutí vleku u elektromobilů.Každý elektromobil má určitou spotřebu a ta by byla regulována při jízdě s vlekem.Tedy věc se má tak že by elektromobilu bylo pomáháno transformerem a to do kopců, z kopců rekuperací,do mírnějších kopců a při předjíždění a k tomu by lehounce pomáhal elektromobil a jeho elektrický motor.Jednalo by se tedy o hybrid elektromobilu transformera.Když by pomáhal transformer tak by byli dobrou dvojkou a utáhli naklad bez sebemenších problémů a to do 2 tun.Každý transformer by byl důležitý pro pomoc elektromobilu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyřešení jízdy na limitu u elektromotorky.Věc se má tak že by existovali hybridy transformera a elektromotorky.Elektomotorka by byla používána jen při klidné jízdě na rovince bez námahy a na limitu by se pohybovala jen s transformerem etyd jízda 250 km/ na okresce nebo 300 na dálnici by zprostředkoval transformer a při klidné jízdě 130 km/h na dálnici by obstarávala elektromototrka.Tedy takto by si mohl transformer vydechnout a mohl by transformer odpočívat.A při zrychlení z 0na 100 km/h by použil transformera a zrychlil na 100 km/h za 2,5 sekundy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayře a její verzi v transformeru bez motoru.Věc se má tak že by náfuk který má Huayra na střeše pro motor by šel použít nyní pro brzdy.Tedy by náfuk byl sveden až k brzdám po stranách tedy zadní brzdám a přední brzdy by měli vývod zase v předním nárazníků pro přední brzdy.Přední brzdy budou tedy také výborně chlazeny vedle zadních kterým by přiváděl vzduch náfuk a střeše pro bývalí motor.Byla by to důmyslná věc a vyřešilo by se přehřívání brzd.Paganí Huayra by nebyla jediná a mohlo by tuto možnost náfůky použít i u Bugatti Veyron nebo Bugatti Centodieci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hře flaška na planetě prsatic.Věc se má tak že by se hrála tato hra ve městech v parku na planetě Prsatic.Mohli by zde být ženy oblečeny kdyby se hrálo o to na koho by flaška ukázala tak tomu by muselo být sundáno nějaké oblečení.Hrálo by se až do vyslečení žen před muži a nebo mužů před ženami.Museli by se líbat mezi sebou a to tak že by to rozhodovala flaška a její otočení se na danou osobu.Flaška by byla výbornou zábavou a to u prsatic protože by svlékání bylo zábavou a muži by mohli slintat nad prsaticemi.Každá prsatice by měla od 9 do 16 i více velikosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o flašce na planetě velkých Zadků.Zde by se opět hrála flaška na svlíkání a to až do naha což by měla pro muže být zábava a odpočinek také by se mohli mezi sebou líbat podle toho koho by zvolili člověkem který bude vymýšlet úkoly.Na koho by flaška po točení ukázala ten by byl zaúkolován a musel splnit úkol,tedy sundat kalhotky nebo se líbat s daným mužem.Šlo by hlavně o svlíkací hru kdy by si ženy a muži pomalu sundávali oblečení až by mohli začít být nazí a tak by popularita této hry byla dokonalá a měla skvělí průběh kdyby se každý musel bavit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o flašce na planetě sexu Mladých.Mladí by hráli s flaškou hru svlékací a úkolovou tedy úkoly by byli líbání muže s danou ženou hlavně svlíkací hru kdyby po ukázání flašky na člověka by chtěli lidi aby si sundal košili nebo nátělník a u ženy tričko nebo podprsenku.Takto by se šlo dostat až k úplné nahotě ženy nebo muže a mohli tak být Ti co prohráli a pak by mohli vlézt si muži a žena kteří by byli nahatí do keře což by byl úkol a tam začít souložit.Tedy pokud by žena byla nahá tak by jí ve hře nezbývalo než souložit nebo provést orální sex a to v keři pro soukromí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě krásných lidí a hře flaška.Flaška by se hrála mezi muži a ženami a to svlékací metodou nebo orálním sexem nebo klasickým sexem.Tedy by se hrálo na vyslíkání ženy nebo muže z oblečení a když by muž nebo žena neměli už nic na sobě tak by museli dělat orální sex a to v soukromí za keřem a pokud by byli muž i žena nazí tak by se mohlo hrát o to že by museli mít muž i žena soulož a to opět za keřem pro soukromí.Každý muž i žena by byli krásní a tak by si lidi na této planetě užívali hry flaška s krásnými lidmi a mohli si tak i užít sex díky hře flaška.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přeplutí Amazonky v Jižní Americe a to v autech.Tedy do začátku než by byli mosty by mohli auta přeplouvat Amazonku po ose tedy s auty jako Lamborghini Aventador SVJ,nebo Bentley Bentayga nebo VW Golf R  nebo Mercedes S 2021.Tyto vozy jsou jako příklad a mohli Amazonku přeplout všechny vozy kteří by měli v nastavení nastaveno plavání a to pro všechny vozy kteří by měli v nastavení nastaveno plavání a to hrnutím vzhůru a vpřed kdyby se kola dotýkali vody a auto by mohlo jezdit normálně po hladině.Takto by od kol jen stříkala voda protože by se auto dotýkalo během jízdy vody a tak by byl problém s absencí mostů v Amazonce vyřešen.

      

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech pro přeplutí Nilu což je největší řeka v Africe.V Africe by mohli před tím než by se postavili mosty používat supersporty pro přeplutí Nilu.Tedy supersporty by se dotýkali pneumatikami vody a auto by hrnulo vpřed a vzhůru kdy by drželo auto nad vodou a jelo vpřed.Každý supersport by mohlo jed až rychlosti 130 km/H na vodě kdy by stříkala voda od kol protože by se dotýkali pneumatiky vody.Takto by šlo snadno přeplout Nil a mohl by byt soběstačný.Nil by byl přeplut za 3 minuty a vždy by musel být supersport při oživování nastaven na plutí na vodě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV přeplutí Nilu.Nil by šel přeplout vozem SUV i s 24 koly.Tedy pro přiklad použiju Lamborghini Urus,tedy Urus by se dotýkal pneumatikami vody a to 1 milimetrem a mohlo jed maximálně 130 km/h.Auto by hrnulo vpřed a vzhůru kdyby drželo auto na hladině a tak bude moci jezdit po vodě jako v běžném silničním provozu.SUV jsou větší auta a tak je třeba o nich hovořit protože jsou největší auta v objemu hmoty a tak by se Urus osvědčil a dokázal by létat po vodě kdy bude stříkal voda od kol protože se bude auto lehce dotýkat pneumatiky a to jen 1 milimetrem tedy by šlo o poprašek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatcých a jejich přeplutí Nilu.Hothatche by byli pohánění hrnutím a to vpřed a vzhůru kdyby vpřed pohánělo auto vpřed rychlostí maximálně 130 km/h a hrnutí vzhůru proto aby drželo auto nad vodou.Pro přeplutí Nilu by by to nebyl žádný problém a to hothatchem.Hothatch by se dotýkal gumami vody v 1 milimetru tedy by stříkal od gum jen lehký poprašek.Transformer by uměl v pohodě přepravit 5 lidí v hothatchy na řece Nil z jednoho břehu na druhý a mohlo by jezdit a přepravovat jiné lidi za peníze ovšem každý člověk by měl svůj hothatch a tak by nepotřeboval přepravovat za peníze.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanu a jeho přeplouvání řeky Nil což by se hodilo protože mosty v Africe chybí a tak by před výstavbou mostů mohli auta přepravovat přes řeku Nil a to také ve vozech jako jsou sedany.Sedany by hrnuli vzhůru tak by drželi sedany na vodě a dotýkali se 1 milimetrem vody kdy by šlo o pouhý poprašek vody.Mohli by jezdit po vodě maximálně 130 km/h což by se stalo novou zábavou a to na celý den kdy by si ji mohli užívat řidiči sedanů a jejich spolujezdci.Jízda na vodě by bylo něčím nádherným co by si mohli lidi užívat po celém Nilu a mohli by sjet celý Nil po vodě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 3 Fordech Kuga v jednou.První by byl tedy první Kuga která takto přišla na svět která je menší asi jako Seat Arona,další by byl Ford Kuga který by byl větší s delšími světli,a třetí nejnovější by byla Kuga pro rok 2021 kdy zase snížila rozměry také jako Seat Arona.Tyto tři Kugy by byli nejlepším průřezem značky Ford v segmentu SUV.Tyto Kugy by se mohli měnit podle vlastností v terénu kdy by každá Kuga měla vlastní schopnosti a tak by byla každá Kuga jedinečná a jiná.Kuga je menším SUV které se neztratí a vždy bude oni slyšet jen to dobré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o radarech na silnicích ve městě které ukazuje naší aktuální rychlost a obvykle jsou na nich kamery.Věc se má tak že v budoucnu budou tabule s rychlostí širší a větší a při tom když pojede auto 60 km/h tak bude blikat slovo Zpomal a po snížení rychlosti na 50 km/h začnou na tabuli s vysokým rozlišením vybuchovat ohňostroje v různých barvách jako odměnu za snížení rychlosti.Tedy by po snížení rychlosti pod 50 km/h začne ohňostroj a další auto v pořadí bude také mít pří rychlosti vyšší než 50 km/H nápis Zpomal a po dodržení 50 km/h by začal opět ohňostroj.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tabuli kde se vysílá řidičova aktuální rychlost tedy radar s infem o vaší rychlosti.Cedule by měla být 1 metr široká a 1 metr dlouhá ve vysokém rozlišení.Tedy s rychlostí 60 km/h by svítil a blikal nápis Zpomal a po snížení nad nebo pod 50 km/H by vybuchlo šampaňské.Tedy by vybuchla láhev s šampaňským  a stříkalo by šampaňské.Tedy po snížení rychlosti by byl řidič odměněn výbuchem šampaňského a auto co by jelo za ním by buď dostal výstrahu Zpomal a nebo by po snížení rychlosti na 50 km/h by začal výbuch šampaňského což by bylo důmyslné a chytré a zpříjemnilo by to jízdu řidičům a rychlost by potom byla dodržována snadněji.Každý transformer který by řídil sám by mohl hned před zachycením radarem sám zpomalit na 50 km/h a tak by mohl dopřát posádce krásný a v plném rozlišení vytvořený zážitek s výbuchem šampaňského.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o radaru která ukazuje aktuální rychlost aut která vjíždí do města.Věc se má tak že by měli existovat 1 metr na 1 metr veliké cedule s vysokým rozlišením.Zde by se při překročení 50 km/h zobrazil a blikal nápis Zpomal a když by auto zpomalilo na 50 km/h a méně tak by se zobrazilo na displayi mávání šachovnicovými prapory a to lidmi kdy by byli vidět pouze ruce a prapor na dřevěném držadle.Tedy by prapory mávali ze strany na stranu a další auto které by jelo například 70 km/h tak by blikala cedule nápis Zpomal a při snížení rychlosti na 50 km/h by byl řidič odměněn máváním praporů a to by si řidič náramně užil.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koloběžkách pro starší lidi kteří by  je mohli používat jako transformery a to s dojezdem 500000 kilometrů.Baterie transformera by uměli vydržet na tento nájezd a to díky rekuperace z točení kolečky a při brzdění a také pří větru který bude narážet na koloběžku a při dopadu denního světla by bylo možné použít dopad na karosérii koloběžky a nebo možné náhle pršení a padání prachu na koloběžku která bude supercitlivá a tak prach bude užitečný pro dobíjení koloběžky.Starší lidí by mohli jezdit do 35 km/h a tak by mohli v bezpečí a v klidu fungovat a starší lidé by mohli použít tento dopravní prostředek prakticky kdykoliv.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o veteránu Aero 50 který vozí veteránské značky a může jezdit po silnici.Věc se má tak že by mohla být Aerovka 50 být v jednom autě s Mclaranem P1 což je supermoderní vůz.Tedy odlišné přístupy k řízení kdy se v Aerovce 50 jezdí jen tak že se kochá řidič přírodou a s Mclaranem P1 se z přírody udělá čmouha a dokáže jezdit až brutálně rychle.Tedy by se mohl na této planetě vyblbnout v bezpečí P1ky a pak se kochat přírodou s Aerovkou.Veterán a hypersport by byla zajímavá kombinace která by na přání mohla být objednána a do týdne skaldem v obchodě.Veteráni by byli ve velkoobchodech a byl by o ně pocítitelný zájem.

               

 

Nyní bych chtěl hovořit o Americe versus Německo v autech s vlaječkami na planetě Závodníků pro všechny.Byly by to závody mezi národy tedy například mezi Dodge Viper ACR z Ameriky s Americkými vlajkami proti Mercedes AMG GT Black Series tedy mezi americkým autem a německým autem vždy s vlaječkami.Tedy ten co by vyhrál na planetě Závodníků by měl zasloužený respekt od všech závodníků všech národů.A měl by respekt hlavně národ který by vyhrál tedy by šlo hlavně o vítěztví národu a o jejich respektů a slávě .Tedy slávu by měl hlavně národ který by vyhrál.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Itálii versus Anglii.Tedy vozech Ferrari TDF s Mclarenem P1.Tedy Italském autě versus Anglickém autě.Tedy kdo by vyhrál na dálnici nebo na okresce by získal svůj respekt a slávu tedy národ by získal respekt tedy kdy by vyhrála Itálie tak by měla svůj respekt od ostatních závodníků a večer by se to vysílalo ve zprávách.Auta by mohli být buď konvenční nebo transformeři.Vůz Ferrari TDF je Ferrari které stojí 26 milinů v novotě a P1okolo 20 milionů.TDF má 780 koní a P1 okolo 800 koní tedy by byli rychlostně srovnatelní a mohli se poprat o prvenství daných národů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Španělsku versus Švédsko na planetě Závodníků.Tedy by závodili například GTA Spano což je Španělské auto versus Dánského Zenva TS-1.Tedy by si to rozdali obě auta na osmiproudové dálnici nebo šesti proudové okresce.Tedy kdo by vyhrál tak by šlo hlavně o vítěztví národů.Tedy národ který by vyhrál by měl největší respekt a úctu od konkurentů jiných značek a slávu ve zprávách které budou vysílány ve hlavních zprávách.Každý národ který by vyhrál by měl zasloužený respekt a při dalších závodech by měl již respekt od jiných národů a byl by obávaným autem které by šlo těžce porazit.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Švédském autě versus Itálie.Tedy by mohli soutěžit Ferrari Laferrari což by bylo italské auto a s ním by soutěžilo Zenvo ST-1 tedy předchozí model před TS-1 který má 1100 koní a nemá křídlo které se naklání do stran.Kdo by vyhrál by měl zasloužený respekt tedy hlavně národ který by vyhrál.Měl by respekt tedy hlavě národ a auto které by závodilo buď v konvenčním nastavení nebo v transformerovi.Měli by respekt a hlavně slávu kdyby se oznamovali výsledky kdo a který národ vyhrál v dnešní závodě na dálnici a nebo okresce a to v televizi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kie versus Hyundai.Kia by měla pro závody na planetě Závodníků ve hře Kiu Stinger a Hyundai by mělo Hyundai I30 N Corbon které je bráno jako rychlé auto které vychází z Hyundaye I30 N s 280 koni.Tedy by si mohli zazávodit mezi sebou a to na 10 kilometrů a to na dvou pruzích kdyby mohli v jiných pruzích závodit další auta.Auta by mohli být buď konvenční nebo jako transformeři a ten kdo by vyhrál by měl respekt jako národ.Tedy by měl respekt jako auto ale hlavně by měl slávu jako národ což by se vysílalo ve večerních zprávách kde by bylo řečeno že dnes vyhrál například vůz od Hyundaye tedy že by vyhrál Korejský vůz od Hyundaye.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Shellce a jejím nabídnutí závodního paliva na planetě Závodníků pro všechny.Na této planetě by existoval pouze čerpací stanice od firmy Schel.Závodní palivo má vyšší oktanové číslo tedy jde použít palivo o oktanovém čísle 100.Toto palivo by mohli tankovat například auta ze závodů GT3 nebo Formule 1.Do těchto aut se nedává obyčejní palivo jako je Naturál 95.Mohlo by se jednat buď o transformera e také vozy které by jezdili na benzín  a byli tedy konvenční.Každý konvenční vůz by potřeboval palivo  vysokým oktanovém čísle jako je tomu u některých aut supersportů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Lamborghini a jejich čerpacích stanicích které by nabázeli závodní palivo s vyšším oktanovým číslem.Mělo by se jednat o OMW která by byla na celé planetě.OMW by nabízeli  klasický benzín tedy Naturál 95.Nabízel yb se benzín Naturál 95,dále Diesel a zavodní palivo pero speciály jako používají Audi R8 LMS tedy speciál GT3.Transfroemři by byli vedle konvenčních aut doplňujícím způsobem pro závodění.Vyšší oktanové číslo je potřeba pro nejrychlejší motory a to při závodech dvojnásob.Benzín s vyšším oktanovým číslem a všechny ostatní druhy pohonných hmot by byl zadarmo na planetě Závodníků Lamborghini.Tedy by muselo platit že by zde mohli být pouze vozy Lamborghini a čerpací stanice OMV.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o benzínkách značky Mol a jejich používání na planetě Hothatchů.Na palnetě Hothatchů by mohli být pouze benzínky od Molu a další planety o kterých se bude ještě hovořit .Tedy Molky by měli benzín s vyšším oktanovým číslem a také Naturál 95 nebo diesel s vyšším oktanovým číslem .Každý transformer by nepotřeboval benzín nebo naftu a konvenční vůz by potřeboval naftu nebo benzín s oktanovým číslem jako napříakd Lamborghini Huracan GT3 nebo Mercedes AMG GT GT3.Každý konvenční závodní vůz potřebuje tankovat benzín s vyšším oktanovým číslem pro maximální výkon motoru.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Prémiových vozů a jejich benzínkách Mol s benzínem s vyšším oktanovým číslem.Tedy by Molka nabízela benzín Natural 95,naftu s vyšším oktanovým číslem a závodní benzín pro vozy jako je Nisssan GT-R GT3.Tedy závodní benzín a všechny jiné druhy pohonných hmot by byli na planetě Prémiových vozů zadarmo.Transformer by benzín nepotřeboval a konvenční vůz s motorem a brzdami s kotouči by tankoval buď Natural 95 pro klasické supersporty a Například Natural 100 by byl pro závodní vozy.Benzín s vyšším oktanovým číslem by dokázal dostat z motoru nejvyšší výkon.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Planetě Porsche a jejich benzínce značky Mol .Tato benzínka by měla závodní benzín s vyšším oktanovým číslem a také benzín jako je Naturál 95 pro běžné supersporty a lepší naftu pro větší výkon u dieselových motorů.Benzín s vyšším oktanovým číslem by mohli používat vozy jako Ferrari 458 GT3 nebo Lamborghini Huracan GT3.Pokud by byl automobil transformer tak by benzín nebo naftu nepoužíval a hrnul by sám sebou a byl poháněn koly samotnými a konvenční vozy by jezdili buď na naturál 95 u běžných supersportů a při závodních vozech by mohli tankovat běžný závodní benzín.Tedy by byli všechny druhy pohonných hmot zadarmo a to podle potřeby každého závodníka.

 

 

Nyní  bych chtěl hovořit o motocyklech ve věci jejich národnosti.Tedy by závodili mezi sebou Německé národnosti  a Italské národnosti.A tedy například BMW M 1000 RR s Ducati Panigale V4R a ten co by vyhrál by získal respekt před ostatními jezdci i motocykly samotnými a také slávu kdyby se dostali do hlavních zpráv že vyhrála například Itálie a porazila Německo a s jakými motocykly a jakými jezdci.Zde by se mohli úspěšní jezdci dostávat do Moto GP tedy jen ti co by pořád vyhrávali a vyhrávali.Každý motocykl by mohl by buď konvenční ovšem jako transforomer by byli rychlejší a lepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Motorkářů a jejich závodech mezi chopery.Šlo by o dvě národnosti tedy Ameriku versus Japonsko.Amerika by mohla vydat do závodů Harleye Davidson Elektra Glide.Japonsko by vyslalo Yamahu Midnight Star 1800.Obě motorky jsou dostatečně rychlé aby mohli podstoupit závody na plaanetě Motorkářů.Midnight star jsem projížděl a vím že jde na úzké silnici s tímto motocyklem jet v klidu 140 km/h .Motorky jsou špatně ovladatelné na křižovatkách kde se špatně točí řídítky protožě jsou hodně dlouhá i široká a tak na cestě jsou dostatečně rychlé bezpečné ,mohli by závodit na dálnicích a nebo a okreskách kde by si to řidiči dokonale užili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech na planetě Motorkářů a o soubojích mezi Německém a Japonském.Na planetě Motorkářů by mezi sebou závodili BMW s 1000 RR což je jiný motocykl než M1000 RR a to proti Hondě CBR 1000 RR Fireblade.Tedy by si to rozdali na dálnicích nebo na okreskách tedy dálnicích s 8mi proudy a okreskách s 6 proudy v jednom směru.Ten co by vyhrál by měl respekt ostatních řidičů a motorek což by bylo příjemné a měl by i slávu protože by se o vítěztví například Japonska nad Německem hovořilo v Hlavních zprávách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Japonsku versus Italii.Mělo by se jednat o Kawasaki H2R versus Aprilia RSV 4 R.Tedy by si to tyto motorky rozdali na dálnicích o osmi proudech a okresce o šesti proudech tedy na bezpečné cestě.Každý vítěz by získal zasloužený respekt a slávu která by byla patrná tak že by ve Hlavních  zprávách vysílalo že vyhrála například Aprilia RSV 4 R a že vyhrála dnes Italie a jméno řidiče a druh motorky.Každá motorka by byla konkurence schopná a měli by stejné vyhlídky.Tedy by vyhrál šikovnější a rychlejší a nejlepší jezdec.Tedy pokud by vyhrála Itálie měla by respekt od ostatních jezdců a motorek.

 

 

Autonomní bus transformer by měl funkci že by poznal že na zastávce nikdo není a tak by nezastavoval a to v MHD tedy Městské hromadné dopravě.Městská doprava by byla dokonalým zastoupením lidí jako řidičů kdyby transformer dokázal poznávat že nikdo nechce vystupovat ani nastupovat a uměl by tedy zkracovat čas mezi jednotlivými stanicemi.Tedy by se jednalo o chytré busy s iq 160.Tento bus by autonomně neboli podvědomě zastavoval bus otevíral dveře a když by nikdo nevycházel nebo nenastupoval tak by zavřel dveře.Autobusy by mohl být kombinovaný s transformerem které by byli elektrobusy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Shellkach a jejich pracovnících za kasou a to by byli Ferrrari 488 Pisty a to na této planetě.Pista by mohla pracovat buď jako obsluha u kasy nebo jako autobut který by tankoval benzín na přání zákazníka a to zadarmo.Mohli by dotankovávat benzín doplna nebo hodnotu a šlo by platit na terminálu který měl transformer  488 Pista v kapse.Tedy by člověk nemusel vůbec vystupovat z auta a o vše s tankováním by se postaral transformer.Kdyby potřeboval řidič na záchod řekl by kolik chce natankovat a mohl jít na toaletu a paky mohl zaplatit uvnitř benzínky.Pista by mela být v rozměrech 190 centimetrů na výšku a hmotnost 90 kilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o OMV a jejich pracovních za kasou což by byli Lamborghini Avenatdor SVJ.Mohli by tyto vozy pracovat na všech benzínkách OMV na světě.Když bude mít transfroer 190 centimetrů na výšku a 90 kilogramů.Každý transformer SVJ by mohl pracovat jak za kasou tak jako tankující obsluha.Tedy SVJ by bylo dokonalou obsluhou za kasou a také tankovací služba kdyby řidič nemusel vystoupit vůbec z auta a také z okna přiložit kartu na terminál který by měl transformer v odkládacím prostoru.Každý transformer by pracoval dokonale jak za kasou i jako tankovací služba což by muselo být SVJ s lidskou obsluhou která by se doplňovala s transformerem za kasou.Tedy lidi by nemuseli vykonávat práci člověka jako tankovací služby.             

 

 

Nyní bych chtěl hovořit to čerpacích stanicích Mol a jejich obsluze kterou by bylo Porsche 911 GT3 RS.Tento autobut by musel být v rozměrech 190 centimetrů a 90 kily tedy smrštěn a pracovat 24 hodin denně a měnit se s jinými transformery kterých by bylo pět.Transformer by sloužil za kasou s lidskou obsluhou kdyby transformera bylo potřeba zastoupit když by šel sloužit jako tankovací služba a to v létě i v zimě 24 hodin denně a měla by i svůj platební terminál v odkládacím prostoru na sobě a člověk by nemusel ani vystoupit z auta  když by šel na záchod tak by mohl zaplatit benzín případně limonádu v obchodě na benzínce.

 

 

Nyní bych  chtěl hovořit o Mclarenu Elva který je bez střechy a čelního skla ovšem mělo by i objednat model s čelním sklem.Věc se má tak že jde o Dubaj a přilehlé emiráty kdy je podél cesty spoustu odpadků.Byl jsem v Dubaji a vím že je to tam problém který se neřeší.Tedy o sběr odpadků by se postarali Mclareny Elva.Měli by koš a zádech a mohli do něj házet odpadky které by napichovali na bodec na dřevěném držadle a ten směřoval vše do koše na zádech.Protože by byla Elva transformer tak by mohla odpad umístit s košem do prostoru kde býval motor a ten by mohla odvézt na skládku a pak pokračovat dále kde skončil a sbírat zase do naplnění koše s odpadky.Sběr by mohl existovat pouze ve dne tedy při slunečním svitu a v noci a večer by už sběr skončil a Elva by mohla jed do garáže do centra vojenského prostoru a zde přečkat noc a ráno by mohli Elvy kterých by bylo 10 se pustit do práce a zkrášlovat místa podél cesty.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rakvích Bugatti.Tedy rakev by se mohla používat na každém voze jako je například BMW X5 2021,nebo Audi SQ8,nebo Mercedesu GLS Diesel.Rakev v designu Bugatti by museli být s DNA Bugatti tedy ve předu by byla v designu s prostorem pro přívod vzduchu tedy maskám nárazníků.Po stranách z profilu by mohla rakev mít prvky z Bugatti Diva bez kol a vzadu by byla rakev se světli jako jsou u Bugatti Centodieci a by mohli i svítit a to obyčejnými a zadnímu světli nebo s brzdícími světly.Rakev by poháněl transformer tedy přes bluetooth tedy bez kabeláže.      

                    

 

Nyní bych chtěl hovořit o rakvích na auto jako je například BMW X7,nebo Audi RSQ8 nebo Mercedesu GLS diesel.Věc se má tak že by měli existovat rakve v designu Koenigseggu.Měla by vepředu design z Agery RS z boku by měl design Jeska Absolut bez kol a vzadu by měla design také Jeska Absolut a to v decentním věrohodnosti.Tedy rakve by museli mít DNA Koenigseggu a měli by vypadat co nejvíc jako v designu Koenigseggu.Vzadu by měla světla jako u auta Jeska Absolut která by běžně svítila a svítila by i při brzdění a byli by propojení se zdrojem transformera a to přes bluetooth.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani a jejich designu rakví na auto.Rakve by se mohli  dávat na BMW X6, Audi SQ7 nebo Mercedes GLE.Byli by v designu Pagani tedy předek by byl ze Zondy R,profil by byl ze Huayry R kdyby byl bez kol a jen z profilu a zadní část by byla z Huayry Imola.Tedy by byla ze všech stran Pagani a měla DNA Pagani.Pagani platí za auta která jsou královny krásy a to hlavně u Zondy ale i u Huayry.Tedy rakev by byla užitečná kdyby dokázala převážet lyže a zavazadla podle potřeby řidiče.Rakev by měla vzadu světla a ty vy byli používány a poháněny zdrojem transformera  a to přes bluetooth.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rakvích u Zenva.Rakev by musela být s DNA Zenva tedy design rakve.Ze předu by vypadala jako přední část Zenva ST-1,profil by byl ze Zenva ST1 Absolut bez kol tedy je lehký profil a zezadu by vypadalo jako Zenvo TS-1 se světli která by svítila a byla poháněna zdrojem transfomera přes bluetooth a světla by uměli i svítit jako brzdová světla synchroně s brzdovými světli na autě.Každá rakev by mohla mít i jiné barvy jako oranžové,žluté, bílé nebo stříbrné.Rakve Zenvo by měli DNA Zenva tedy by byla identická svými rysy v designu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rakvích ve designu Ferrari.Rakev Ferrari by měla DNA Ferrari tedy rysy srovnatelné s Ferrari.Předek rakve byl z Ferrari 458 Italia,profil by byl z Ferrari Laferrari bez kol a zadek by byl z Ferrari 812 Competizione.Takto by byla rakev dokonale ve DNA Ferrari tedy by měla rysy Ferrari a bylo by uděláno pro identitu vše.Tato rakev by mohl být ve stříbrné barvě,dále červené,žluté nebo modré.Každá rakev od Ferrari by byla krásná a nejvíc by se prodávala,ovšem šlo by si vybírat barvu podle barvy auta.Rakev by měla i zadní světla která by byla poháněná zdrojem transformera přes bluetooth.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini a jejich designu rakví.Rakve by byli ze předu z Lamborghini Venena,z boku by byl z Aventadoru SVJ bez kol a zadek by patřil také Lamborghini Venenu.Takto by bylo pro DNA Lamborghini uděláno všechno co by šlo a také by byla jedna z nejhezčích.Šlo by si vybrat rakev jako je žlutá,béžová ,bílá,černá a zelená a modrá tedy by šlo si vybrat barvu k barvě vozu.Každá rakev by uvezla dlouhé lyže a zavazadla.Rakev by byla aerodinamická a byla by tedy i užitečná což by byla priorita.Lamborghini rakev by šla hodně na odbyt a stala se trhákem v prodejích rakví v designu a to ovšem i jiné rakve od jiných značek by se těšili enormnímu prodeji.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 3D navigaci u superbiku.Věc se má tak že by měli být na displayi zobrazováno živé prostředí před motorkou a to kamerou v masce a na ní by se promítali šipky s odbočováním vpravo nebo vlevo anebo přímím směrem.Navigace by byla nejlepší která by šla sehnat a to jako u Mercedesu S 2021 který má obdobnou navigaci.Tedy pro představu by se zobrazoval provoz před námi a na něm by například před zatáčkou zobrazoval šipku vpravo.Zobrazovali by se i čas dojezdu do cíle ,počet kilometrů do cíle a značky s maximální povolenou rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich 3D navigaci.Tedy opět by se zobrazoval provoz před námi díky kameře a na něm by s zobrazovali šipky doprava a doleva nebo vpřed.Dále se zobrazoval počet kilometrů do cíle a čas do doražení do cíle.3D navigace by byla tou nejpřesnější a nejlepší navigací na světě a šla by zabudovat do každé motorky tedy i do choperu.Choper by musel mít svůj velký display a na něm ve velkém rozlišení promítat navigaci.Šlo by to i tak že by choper řídi sám a člověk si jen užíval práci navigace a jízdu samotnou.Chopery jsou cestovní motorky a tak budou navigaci potřebovat a to o celou cestu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermotu a jeho 3D navigaci.3D navigace by fungovala tak že by se promítal živý obraz z přední kamery na display z dění vepředu a na něm by se zobrazovali šipky s odbočením vpravo nebo vlevo nebo vpřed.Na display by se zobrazovali i čas  dojezdu do cíle ,počet kilometrů do cíle a maximální povolená rychlost což by se dalo využít v Německu kde by se ukazovala maximální povolená rychlost a když by rychlost zmizela mohl by jet řidič bez omezení.Vždy by se zobrazovalo kolik se může na dané místě jed a tak by řidič buď přibrzdil na omezení nebo by z omezení akceleroval pokud by to zobrazování maximální rychlosti zhaslo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a jejich novém display.Mělo by jednat o rozměrný display uprostřet palubní desky tedy 10 na 10 centimetrů a zde by se zobrazoval na tomto  displayi provoz před námi tedy živý obraz přes kameru v přední masce a na tomto prostředí by se zobrazovali šípky vpravo nebo vlevo nebo vpřed.Zobrazoval by se zde i čas dojezdu do cíle a počet kilometrů do cíle a značka s maximální rychlostí  na daném úseku což by se používalo pro maximální a neomezenou rychlost kdyby navigaci zhasla kulatá značka s nápisem například 120 km/h a člověk by mohl jezdit až 350 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxi křídlech u hothatchů která by se přimontovala na záď vozu na víko kufru a ze spodu a ze shora a křídlo by trčelo do výšky 20 centimetrů nad auto a byl by rozlehlý přes celý kufr.Tyto křídla by dokázali generovat velký přítlak.Tyto křídla ušlo použít i VW Golf R,Seatu Leon Cupra ,Honda Civic Type R nebo Renault Megane RS Trophy a nebo Mercedes A 45 S AMG.Tyto vozy by mohli míz určitě tyto křídla kterým by krásně slušeli a připravovali by velký přítlak a když budou mít hothatche motory vepředu tak nebude vadit ve 320 km/H u těchto hothatchu s těmito křídly vznesení se přední části protože by zde byl motor.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o důležitosti Maybachu a jeho kvalitě.Maybach je symbolem luxusu na čtyřech kolech kdy se proslavil hlavně modelem 62 S Zepellin což je ultraluxusní limuzína a také kupé od Maybachu zvaném Xenatec.Tyto vozy jsou nejluxusnějšími vozy na světě.Firma Maybach je nyní zrušena a jen se přidávají názvy Maybach na určitá auta od Merceedsu jako je například Mercedes GLS Maybach.Firma Maybach bude muset být obnovena kdy bude v budoucnu značka Maybach oživena značkou Mercedes a bude moci prodávat Maybachy obchodům s transformery kdy licence za nové 62S by stála 20 miliard korun které by zaplatil stát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dnu otevřených dveří u Ehra Lessien což je okruh kde dosáhl Bugatti Chiron Longtail 490 km/h.Tedy zde by mohli jít i Konenigsegg a vyzkoušet maxímální rychlost.Což by se zrovna na trati nesměli pohybovat žádné auta pro vytvoření rekordu.Mohli by zde být Pagani Huayry s maximální rychlostí 370 km/H nebo Zenva TS-1 pro vyzkoušení maximální rychlosti také Bugati Diva která mají maximálku 370 km/h a Longtail který by mohl vylepšit rekord a zajet například 495 km/h.Tedy by zde mohli i Lamborghini Aventador SVJ nebo Lamborghini Veneno nebo Lamborghini Sian.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech které by měli dny otevřených dveří na Ehra Lessien což je německý okruh který patří Volkswagenu.Zde by mohli motorky jako Kawasaki H2R testovat maximální rychlost a také Suzuki Hayabusa 1300 nebo Kawasaki 1400 která se srovnává s Hayabusou a je to její konkurent.Mohli by zde zkoušet maximální rychlost i BMW M 1000 RR 2021,nebo Ducati V4 Superleggera a také Honda CBR 1000 RR Fireblade 2021 s 217 koni.Každý superbike by zde mohl využít svých dovedností ve věci maximální rychlosti kdyby Hayabusa 1300  mohla jed i 320 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dopravních letadlech a jejich formě jako transformera a ty by šlo nejlépe dobíjet protože by měli největší přítlak větru na karosérii letadla tedy vnějšku letadla.Což by způsobilo to že by letadlo bylo pořád doplna nabité a mohlo by letět 24 hodin denně tedy by mohlo v klidu a v příjemném tempu obletět svět.Dobíjel by je tedy vítr narážející na karosérii letadla a také ve dne slunečním svitem tedy by byla rekuperována letadla z vnějších jevů jako je vítr a slunce a mohlo by být nabité pořád doplna a nikdy by se nestalo že by za letu klesla hodnota nabití baterie na 99 procent tedy letadla budou mít nejlepší dobíjení což se projeví na klidu letu s je to další důvod proč respektovat transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lyžích a skocích na lyžích.Lyže by tedy uměli sami synchronně létat s daným lyžařem.Tedy po rozjezdu by lyže dokázali hrnout vpřed a letět při tom.Každá lyže by byla nastavena tak aby letěla co nejdále.Tedy šance by byli vyrovnané a každý skokan by měl možnosti vyrovnané.Tedy ten kdo by se nejlépe rozjel by dával možnost lyžím letět dál a ten kdo by také byl co nejaerodynamičtější ten by vyhrál.Skoky na lyžích jsou adrenalinové a proto by si lyžaři skok na lyžích patřičně užili.Každý skokan by si let užil protože by lyže nikdy neselhali a dokázali držet směr a i dopad by byl velmi hladký a to díky lyžím samotným.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o snowboardu a jeho použití na písku v poušti.Snowboard by byl transformer a tak by mohl jezdit po písku i po rovince a každý jezdec by měl v ruce ovladač kterým by přidával na rychlosti a také brzdil board.Šlo by o technologii transformerů kdyby boardy jezdili i po rovince do rychlosti 30 km/h a mohli by vyjíždět na duny a ty pak sjet jako na sněhu.Board by dokázal jezdit po písku jen tehdy pokud by byl transformer.Board by měl v sobě baterie umístěné uvnitř boardu a to vodorovně.Každý board by byl dobíjen hlavně sluncem a také větrem který by na něj foukal.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mongolsku a jeho policejním voze.Tímto vozem by mohla být Pagani Huayra R.Byly by zde postaveny nové dálnice a okresní cesty pro práci Pagani Huayry.Huayra by byla tak rychlá že by mohla být u případu během pár minut.Huayry by byli dobrým společníkem s policisty kteří by museli pobírat oba 600000 korun.Pak by mohla být komunikace velmi vřelá a na úrovni kdyby mohli mezi sebou auta s řidiči vtipkovat a říkat s vtipy a nebo si dávat vzájemně hádanky.Každá Huayra by uměla 370 km/h a zrychlovala by do 3 sekund na 100 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari FF a jejich službě Rande v Itálii .Zde se vozy Ferrari vyrábí a tak by se použili nakopírované auta Ferrari FF a to v počtu 60 kusů.Rande by mohli vyjíždět k případům jako vedlejší pomoc s řidičem a doktorem.Rande by tak mohlo být na místě rychleji než sanitka ve VW  T-čku a tak by mohla začít se záchranou lidí při autonehodě a řidič by mohl napíchnout kapačku.Celkově by bylo Ferrari FF vhodné pro tuto práci a museli by zde být  vozy rande pouze ve Ferrari FF a to na celé planetě.Ferrari je první kombík který Ferrari vyrobilo a tak se bude určitě hodit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dálniční Policii v Itálii kterým by nemohl  být nikdo jiný než Bugatti Chiron Longtail.Longtail by mohl být v bílé barvě se stejnými polepy které používá naše Policie.Mělo by rádio,počítač pro lustraci za jízdy a majáky a sirény.Longtail by uměl se svými 1600 koni zrychlovat na 100 km/h za 2,4 sekundy a mohlo by v civilní verzi až 450 km/h.Civilní verzí je myšleno že není snížena proto by si běžný zákazník nemohl užít 490 km/h před jehož dosažení se musí auto upravit.Každý Longtail by mohl být v počtu 20 kusů pro dálniční Policii v celé Itálii.Mělo by to stačit pro pokrytí celé dálniční sítě kdyby auta byli nakopírovány pro Policii a to i s nálepkami,majáky i sirénami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hasičském SUV které by vyjíždělo například k menším výjezdům jako tahání aut z vody atd..Tímto SUV by mohlo být jedině BMW X6M.X6M je prostorné SUV které by jako transformer nemělo motor a tak by zde mohli být vkládány lana pro slaňování a záchranu lidí v horách nebo by zde vozilo 5 hasičáků a nebo by řešilo zapadlé klíče do kanálu.Nato by zde byla X6M u Hasičů v itálii.Každé X6M by bylo v červené barvě nebo v oranžovo červené barvě.SUV by muselo být sladěno s hasičskými vozy které jsou cisterny a jeřáby.Pomocníci hasičů v X6M by byli užiteční a dobře se zavedly a byly hrdým členem teamu u hasičů v Itálii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o technických službách a jejich pracovníkovy ve formě Koenigseggu Jesko.Jesko by mohlo montovat ozdoby na vánoce nebo pomáhat s ukotvením vánočního stromku,stříhat keře které by byli už veliké a potřebovali by ostříhat,nebo barvit pozemní značení kdyby mohla místo motoru  být v transformeru barva pro pozemní značení.Tohle vše by zvládalo Jesko a mohlo tak být dokonalým členem technických služeb kdy by našel u pracovníků respekt.Samozřejmě by řidiči Jeska pobírali plat 600000 korun pro respekt transformera k řidiči a respekt také od řidiče k transformerovi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Motorkách které budou kopírovány tak že budou vonět novotou kdy k ni bude moci člověk přičichnout a bude vonět krásně novotou.Motorky které budou kopírovány budou tedy vonět novotou protože zkopírovaný stroj bude vonět novotou.Každý motocykl bude vonět novotou tak do 20000 kilometrů.Vůně novoty je velmi důležitá věc a dokazuje to novost motocyklu a to je prioritní proto aby si jí jezdec zaplatil  a koupil.Novota je věci exkluzivity dané motorky a tak budou superbiky ,superrmota,chopery a maxiskůtry a naháče vonět novotou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyzyvateli na planetě SUV v terénu kterým by měl být Jeep Rubicon což je SUV děláno pro ten největší terén .tedy by mohl Rubicon přijet vedle například Bentley Bentaygy a mohli by začít závodit buď v terénu na terénních cestách nebo na zpevněných cestách kde by měla výhodu Bentayga protože by uměla až 305 v provedení Mulliner což je dvorní tuner vozů Bentley.Tedy v terénu by mohla také vyhrát Bentayga protože je to vůz který absolvoval test mezi SUV a vyhrál ho.Tedy soupeřil s Audi SQ7 a Alfou romeo Gialia QV.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tramvajích v designu Zenva ST-1.Tedy by šlo hlavně o profil ze kterého by měl být v podobě Zenva ST-1a  to bez kol ,vepředu by měla podobné světla jakový Zenvo a jen decentně se podobajícímu stylu a zadní část by byla po Zenvu ST-1 a tak by byla celá dlouhá tramvaj ve stylu Zenva tedy s jeho DNA jak se říká.Zenvo vyrobilo zatím dva modely a tak by tramvaj vypadala jako tyto Zenva jen boky tramvaje by byli protáhlé a to bez kol.Tedy design by měl určitě po Zenvu ST-1 a mohla tak tramvaj frajeřit ulicemi.Každý vagon by byl ve stylu Zenva a dalo se uvažovat o sportovních sedalech jako je od Sparca v kabinách vozů tramvaje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 1 milionů kilometrů kdy by měli vydržet tlumiče u SUV.Měli by se vyrábět konvenční tlumiče které by vydrželi 1 milion kilometrů.Bylo by to na inženýrech jak dokázat aby tlumiče dokázali vydržet i 1 milion kilometrů ,měli by jim pomáhat transformeři a to v pružení i v kopcích a z kopců ,přes retardéry a veškerou rozbitou cestu.Tedy by tlumičům konvenčním pomáhali tlumiče které by byli transformeři v tom  že by je nadnášeli.Takto by šlo dosáhnout cifry 1 milion kilometrů.Každé SUV by mělo s tlumiči od transformerů menší práci a to díky transformerům samotným.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tlumičích u sedanů které by byli zkříženy s trasnformery tedy by tvořili brzdoví hybrid.Transformeři by dokázal pomáhat konvenčním tlumičům a tak by mohli najet tlumiče 1 milion kilometrů.Tedy transformeři by dokázali u konvenčních tlumičů díky své spolupráci najet i 1 milion kilometrů.Každý transformer v sedanu by měl tuto funkci a například měchy na kterých auta jezdí by mohli být také spárované a tak by mohli měchy vydržet i 1 milion kilometrů.Jeden milion kilometrů je nájezd u kterého v 600000 přestane fungovat motor a převodovka u Maybachu 62 S Zeppelin tedy cca..,a tak by tlumiče s 1 milionem kilometrů byli zázračně trvanlivé ovšem za spolupráce transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich nájezdu 1 milion se standartními tlumiči z fabriky.Šlo by toho dosáhnout tak že by se spárovali trasnformeři v jízdě do kopce a z kopce na nerovných cestách a na retardérech.Transformeři by tedy řídili veškery provoz tlumičů a tak by mohlo najet 1 milion kilometrů.1 milion kilometrů je úctyhodné číslo až nepochopitelné číslo kdy já jsem najel ve Fordu Sierra 2.0 8V 208000 kilometrů a tlumiče nebyli nikdy měněny což znemená že je to možné ale pouze s pomocí transformera tedy najet 1 milion kilometrů.Každý hothatch by byl s tlumiči spárovanými transformery s konvenčními tlumiči aby mohl tedy najet v klidu 1 milion kilometrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech a jejich nájezdu 1 milion kilometrů a to pomocí transformera.Tlumiče by od transformera pomáhali při jízdě do kopců,z kopců na nerevnostech a nebo na retardérech.Nerovnosti jsou díry na silnici které zničil mráz a tak by zde pomáhali tlumit tyto nerovnosti a  transformer by svými tlumiči dokázal tyto díry vyžehlit a to s tím že by šetřil tlumiče.Každý transformer supersport by mohl převzít i úkol při maximální rychlosti kdy je na tlumiče generován velký přítlak a konvenční tlumiče trpí a tak by je nahradili tlumiče transformera a to jen podobu maximání rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich tlumičích které by vydrželi fungovat 1 milion kilometrů.Tlumiče by byli spárovány s transformerem a tak proto by vydrželi najet 1 milion kilometrů.Tlumiče konvenční čtyřkolky by byli zastupovány tlumiči z transformera a to při jízdě do kopce nebo z kopce,také na nerovnostech a nebo retardérech ,opět by žehlili tlumiče z transformera nerovnosti na silnici a to tlumiči z transformera.Čtyřkolka jako je Yamaha Raptor  umí i 160 km/h a tak by na tlumiče nebyl vyvíjen takový tlak díky tlumičům z transformera.Čtyřkolky by tedy co se týče tlumičů najeli v klidu 1 milion kilometrů.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich tlumičích které by vydrželi 1 milion kilometrů.Věc se má tak že by k obyčejným konvenčním tlumičům byli spárovány s nimi tlumiče tarnsformerů.Tedy by tlumič fungoval běžně jako  konvenční tlumiče a transformer by mu pomáhal do kopce z kopce a na nerovnostech nebo na nerovné rozbité cestě.Tedy takto by dokázali tlumiče od autobusu moci vydržet jezdit 1 milion kilometrů,kdy by na běžných rovinkách pracoval tlumič konvenční kdy by nepotřeboval transformera.Tedy transformer by pracoval jen při tom kdy by potřeboval autobus pomoci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tlumičích u vlaků které by měli velké pružiny a tyto pružiny by byli zkříženy s transformerem.Tedy pružiny by byli propojeny s transformerem a dokázali si pomáhat při rozjezdech ,při brzdění a při jízdě do mírného kopce a při jízdě z mírného kopce.Každý transformer by řídil pružiny a mohl by je pohánět transformer,tedy by je nastavoval kdyby pocítil jen zlomek jízdy do kopečku.Každý vlak by měl živé pružiny a dokázal by pomáhat v kolejích při pružení transformeři.Každý transformer by musel mít tyto pružiny pro komfort cestujících.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tlumičích u tramvaje.Ty by byli propojeny neboli spárovány s transformerem a tramvaje by při menším kopečku začali požívat tlumiče transformerů a stejně při jízdě z kopců.Tramvaje jezdí často do kopečků a to mírných kdy se běžné tlumiče hodně opotřebovávají a tak by jim zde pomáhali transformeři se svými zkříženými tlumiči.Takto by se tlumiče šetřili a vydrželi jeden milion kilometrů a to proto protože by hlavně fungovali u tramvaje s tlumiči z transformera.Jak jsem již říkal tlumiče by byli spárovány a při jízdě po rovince by mohli tramvaje jezdit na běžných tlumičích a neopotřebovali transformera a jeho tlumiče.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o otáčecích se sedadlech u SUV .Věc se má tak že po otevření dveří by se vytočili sedadla směrem ven ze dveří a pak by stačilo přijít k sedadlu sednout si a pak zmáčknout tlačítka aby se sedadlo otočilo i řidičem ve směru jízdy.Šlo by to i u spolujezdce vedle řidiče .Takto by se nastupování zlepšilo a zpohodlnělo.Tato funkce by šla i vypnout ovšem užít si otočení sedadla ve směru jízdy by byl zážitek a také by to bylo pohodlnější a důmyslnější a chytřejší.Každý transformer s touto úpravou sedadel  by byl dokonalý a luxusní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech jejich vyklápění sedadel do strany.Sedadla by do strany byli byli vyklápěna při zapnutí klíčku pro otevření auta  a tak by se mohl řidič v klidu sednout a po zmáčknutí tlačítka by sedadlo zajelo a zase nazpět.Byl by to luxusní prvek u limuzín a který by šlo použít u spolujezdce  u řidiče.Každý luxusní sedan jako Například Mercedes S ,BMW 7,nebo Audi A8 2021.Sedala yb vyjeli tedy do strany směrem ven z auta a nastavilo by polohu sedadla tak jak si  před tím nastavil řidič na dveřích u Mercedesu S.Tato funcke by byla za příplatek a to 100000 korun  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich vyklápěcích sedadlech do stran aby si mohl řidič sednout a ,opřít se o sedačku a za pomocí tlačítka by navrátil sedadlo do klasické polohy k řízení.Šlo by to použít i u spolujezdce vedle řidiče .Takto by získali hothatche luxusní prvek za který by se muselo připlácet a to 100000 korun.Každý transformer hothach by mohl mít tuto funkci a mohli by si jejich řidiči užívat vytáčení sedadel do stran.Pokud bude mít transformer tuto funkci bude to exkluzivní luxusní prostředek který nabídne člověku nové lepší možnosti v nastupování.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o budoucnosti v neviditelném a nepocítitelném létání.Toto létání bude potřeba protože vesmírů je spousta kamenů která můžou letět i rychlostí zvuku a tak by to byli neprůstřelné lodě a tak by museli být vesmírné lodě lidí ve viditelném a nepocítitelném stavu .Takto by mohli lodě cestovat rychlostí zvuku a nedošlo by ke střetu lodě s jiným vesmírným tělesem.Transformeři by byli tedy vybaveny proti střetu s jinými tělesy a byli by připraveny na střet tělesa které by lodí jen proletělo.Každý transformer ve formě vesmírné lodě by se nikdy nemohl střetnout s jiným tělesem a byl by dokonalým cestovním prostředkem pro převoz vesmírnou lodí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o létání mezi kontinenty v neviditelném a nepocítitelném stavu na této planetě mezi kontinenty a nebylo by potřeba žádné řídící věže.Kdyby letadla prolétávali mezi sebou  a nedocházelo by ké kontaktu s jinými letadly aby prolétávali sebou samým.Latadla by tedy létali v neviditelném stavu a nepocítitelné stavu a tak by museli létat ve výšce 10000 metrů.Takto by se mohlo létat i mezi kontinenty tedy přes moře z Londýna do New Yorku a nehrozil by žádný střed s jinými letadly.Řídící věže by zde zůstali pouze pro přistávání letadel ve kterém by měl zůstat řád.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o podprsenkách které by nesli jméno Cruz .Podprsenky Cruz by byli ty luxusnější podprsenky a tak by mohli být značky Cruz.Každá podprsenka by byla pro každou ženu tedy od prsů číslo 2 až 18 číslo.Cruz by byli ty nejluxusnější podprsenky na světě kdy by si žena ráda vybrala a to ve všech barvách ,dále podprsenky na sportovní činnost jako je běh tedy s větším tlakem na prsa ovšem ne tak velkým aby ženám vadili.Podprsenky Cruz by byli pro každou ženu každého věku.Pokud by měla žena podprsenku značky Cruz byla by spokojena a cítila by se velmi pohodlně.

 

 

Nýní bych chtěl hovořit o kalhotkách pro ženy od značky Cruz.Ty by se prodávali ve stejném obchodě jako podprsenky.Měli by všechny velikosti a to od mladých 16 letých žen tak pro staré 70 leté ženy.Kalhotky Cruz by se těšili své oblibě protože by byli pohodlné a luxusní .Kalhotky Cruz by mohli zkrášlit každou ženu a to s různými barvami a nebo setem podprsenek a kalhotek .Sety kalhotek s podprsenkami by byli trhákem a tak by se i dobře prodávali.Kalhotky Cruz by tedy mohli být střídány s jinými značkami a jejich podprsenkami a mohli by tedy prodávat kalhotky samotné což by bylo pro ženu luxusní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o monopostech F1 a jejich inovaci.Věc se má tak že by měli mít monoposty skla a to by ulevilo jak řidičům tak Formulím .Řidičům by to ulevilo od toho by by nemuseli nosit v uších vatičky pro hlučnost motoru a transformerovi by se ulevilo že by byl aerodinamičtější a nefoukalo do kabiny řidiče a nevznikal tak odpor vzduchu.Skla by byli i bezpečnější kdyby při srážce se svodidly nevletěl do interiéru žádný úlomek z monosoptu a nezranil jezdce.Monoposty by tak byli chtrěněny proti jakýmkoliv odlétávajícím součástkám jako se to stalo v Maďarsku pár let dozadu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejních autech značky Dodge Viper a to ACR což je sportovní divize pro vozy Dodge.Viper by byl v bílo černé barvě a měl by majáky ,sirény,rádio a počítač pro lustraci .Úkolem řidiče Viperu ACR by bylo střežit pořádek v těch nejnebezpečnějších čtvrtích jako je Compton atd..Vipery ACR by byli transformery tedy by je nešlo prostřelit jako tomu bylo před nedávnem v Los Angeles kdy zastřelil hlídku a utekl ,proto bude nejlepší mít okna zavřená kdy bude krásně vidět ven jako  kdyby tam sklo nebylo.Dodge Vipery ACR by tedy byli dokonalým členem teamu u Policie v Los Angeles.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policii v Chicagu a to složené z vozů Ford Mustrang GT 500 Schelby.Tyto vozy jsou s výkonem 698 koní a měli by mít sirény ,majáky ,rádio počítač pro lustraci vozidel za jízdy.Každý Mustang kterých by mohlo být v Chicagu okolo 30 by mohl střežit Chicago a to ve dne v noci,samozřejmě by brali řidiči policejních vozů Mustang 600000 korun a tak by byl mezi vozy a řidiči respekt.Transformeři Mustangy GT 500 Scheby by byli tak rychlý že by jim nic neujelo  dojeli by každého hříšníka a toho pak zatkla podle potřeby.Každý Mustang by byl v černo bílé barvě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Corvettě Stingray a její práci u Policie v Detrojtu.Corvetta u Policie v Detroitu by měla rádio,počítač pro lustraci a majáky a sirény a samozřejmě barva vozů by byla černo bílá ,.Corvettta by dojela každého hříšníka a tak by nebylo doporučováno utíkat což by transformer nedovolil a sám zastavil.Policie v Detroitu s Corvettou je potřeba protože je potřeba respekt obyvatel.Policisté by dostávali samozřejmě 600000 korun měsíčně kvůli oboustranému respektu transformera a člověka.Každý trasnformer potřebuje mít respekt ke svému řidiči a tak plat vyšší než u ministrů měl být pro respekt nadmíru stačit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Nissanu GT-R a jeho službách u Policie v Japosnku.V Japonsku se GT-R vyrábí tak bude nasnadě používat tento vůz.GT-R je jedno z nerychlejších aut na světě a dokonce se oněm hovoří jako o nejrychlejším autě vůbec a má přezdívku Godzilla.Takto by mu žádné auto neujeloa zastavilo by každé auto které by si zamanulo.GT-R by bylo v černé a bílé a mělo majáky ,sirény ,počítač pro lustraci a rádio.Takto by bylo auto v plné polní a mohlo se pustit do stíhání zločinců.GT-R by kontrolovalo za jízdy značky a když by značka neseděla k danému autu ihned by auto zatavili a mohli řidiče prolustrovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Japonsku a jeho novém vozidle pro Policii a to Hondě NSX 2021.NSX je sportovní vůz natolik aby mohl sloužit u Policie v Japonsku.Vůz u Policie by byl černo býlí a měl majáky ,sirény a radio a počítač pro lustraci.Mohli by stíhat zločince a byli u případu problémem v občanském soužití ihned tedy do pár minut.Transformer by dokázal najít zločince díky realitě která by byla živá a ovládala se člověkem.Realita by byla v plné kompetenci řízení lidmi a to v celém prostoru.Pokud se jednou realita oživí bude zasahovat všemi vesmíry ,galaxiemi a celým prostorem.                     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě Supra 2021 a jejím použití pro práci u Policie v Japosku.Toyota Supra by byla v černo bílé barvě,s majáky,sirénami,rádiem a počítačem pro lustraci.Supra by mohla vyjíždět k hříšníkům kteří by vybrzďovali například kamion nebo k řidičům kteří by překročili rychlost na což jsou v Japonsku zvlášť háklivý.Rychlost překročená v Japonsku se trestá vysokými pokutami a mají dovoleno jezdit cca jen 130 km/h kdy auta sleduje satelit,ovšem pokud vjede auto na okruh tak se omezení vypnou a bude možné si zazávodit.Toyot Supra je dobrý a rychlý a dopravní prostředek který je dobrý á také na drifty ovšem obyčejná rychlost je tím v čem exceluje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policii v Německu a jejich třech vozech které budou u Policie v Německu mít .Jako první bude policejní Audi R8 3 ,druhým vozem bude BMW M5 Competition a třetí bude Mercedes AMG GT R Roadster.Tyto vozy by byli u Policie v Německu a byli by v tmavě modré barvě s nápisi Polizei.Měli vy všechny auta majáky ,sirény a počítač pro lustraci za jízdy za lustrovaným vozem a nakonec rádio.Samozřejmě by vozili v kufru samopaly kalaschnikovy pro účinnější ochranu civilistů.V Německu by bylo potřeba aut na dálnici tedy u Policejních aut a taky by tyto vozy operovali jak na dálnicích tak na okreskách a také ve městě.     

  

 

Nyní bych chtěl hovořit o Volvu XC 90 a jeho práci u Švédské Policie.Policie ve Švédsku by měla XC90 s bílo černou barvu ,dále by měla majáky,sirény ,rádio a počítač pro lustraci.XC 90ky by operovali ve městech na dálnicích a na okreskách.Měli by kola Polestar a byli vytuněny od Polestaru.Každý řidič by měl plat 600000 korun a to do doby než by odešel do důchodu.XC 90ky by byli rozměrné což by jim nevadilo pro použití v plném tempu.Každý hříšník by byl dopaden a to díky realitě a jejích využití kde zrovna hříšník je a kde se nachází.XC90ka by byla vůz který by odváděl dobrou práci u Policie ve Švédsku kde by se stala hvězdou vozového parku tedy u Policie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dánsku a jeho přírůstku v podobě Zenva TS-1 u Policie.Zenvo je dánský výrobek  a tak by se dalo nakopírovat do 30 vozů Zenvo TS-1 a mohlo sloužit na dálnicích ,na okreskách i ve městech.Zenva TS-1 by měli černo bílý lak jako v USA a měli by majáky ,sirény ,počítače pro lustraci a rádio.Každý transformer v podobě Zenva TS-1 by byl dost rychlý na to aby dostihl například řidiče který vybrzďuje kamion nebo v problémech v občanském soužití.Zenvo by bylo rychle všude a to jak na okresce tak na dálnici a také městě.Zenvo TS-1 by bylo respektované auto u Policistů v Dánsku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorce Ducati XDiavel pro provoz v České Republice u Policie.XDiavel by měl polepy jako mají naše auta u Policie například s beranidly.Měl by majáky ,sirény  a radio .Každý Diavel je nádherný motocykl a také velmi rychlí stroj proto se k Policii náramně hodí a tak bude XDiavel hrdým členem u Policie v České Republiky.Jeho řidič bude muset mít plat 600000 kilometrů protože pro chudého policistu s platem okolo 30 až 40 tisíc by pracovat transformer ani nechtěl.XDiavel by byla motorka které by nikdo neujel a zastavil by každý automobil nebo kamion a mohl ho zkontrolovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati XDiavel a její použití které by bylo nejlepší pro rande mezi ženou a mužem.Je to frajerská motorka s krásným motorem a také  rychlá motorka.Vzadu má pneumatiku s rozměrem 20 centimetrů na šířku.Každé ženě by se měla motorka líbit a měla by na ní zapůsobit.,Každý XDiavel bybl pro rande určený kdy by mohl ukázat ženě jak rychle jede a jak zrychluje což by bylo adrenalinové.XDiavel je motorka která se dá srovnávat s motorkami jako je Yamaha MT 01,nebo Suzuki B-King což jsou také naháče jako XDiavel.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že Ducati XDiavel je jediná motorka která může konkurovat Suzuki B-King.B-King je lepší než Yamaha MT 01 a tak zbývá jediný konkurent pro XDiavel a tím je Suzuki B-King.Tyto dvě motorky jsou si velmi podobné  rychlosti kdy je ovšem B-King rychlejší a dokáže jed bez omezovače 320 km/h.Tedy jediným konkurentem pro XDiavel je Suzuki B-King.XDiavel by se neměl kupovat člověkem který chce motorku jen na projíždění protože je brutálně rychlá.každý XDiavel dokáže udělat dost parády a tak bude brán jako jedna z nejkrásnějších motorek na světě vedle BMW M 1000 RR 2021 nebo Ducati V4R Superleggera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že při letech mezi planetami by byli vesmírné lodě neviditelní a nepocítitelné ovšem je třeba dodat že ze vnitř bude vše vidět tedy pouze vnějšek bude neviditelný a bude chránit vnitřek kam se žádný meteor nebo kameny nedostanou protože budou po celé ploše neviditelné a to zajístí i neviditelnost i pro cestující tedy budou chráněny vnějším štítem neboli karoserii která bude neviditelná a tak bude neviditelné všechno uvnitř vesmírné lodě.Každý vesmírná loď bude mít tuto funkci a nikdy se do lodi nedostane žádný cizí vesmírný objekt.     

 

 

Na obrázku je Audi E-Tron GT.