Jdi na obsah Jdi na menu

Program třicet- 2.

lamborghini-huracan-sto-3.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o naháčích a jejich machrovacím budíku.Machrovací budík by šel použít vlevo vedle dysplaye.Machrovací budík by byl také užitečný kdyby ukazoval aktuální výkon na který by ukazovala motorka například 60 koní v zatáčce což by bylo přínosné.Na rovinkách by ukazoval na okruhu pří plném tempu i 217 koní.Při 100 km/h by ukazoval machrovací budík 80 koní a při 220 km/h by ukazoval 140 koní.Mohlo by se jednat o BMW S 1000 R 2020,Aprilia Tuono a Ducati Streetfighteru.Pokud by se jen používal Machrovací budík mohlo by to pomoci vyšší rychlosti na okruhu při přizpůsobení se s machrovacím budíkem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a jejich machrovacím budíku.Machrovací budík  by byl vlevo vedle hlavního dyspalye nalevo.Machrovací budík by ukazoval aktuální výkon tedy při 100 km/h by jel skůtr na 30 koní a na 220 km/H by jel na 75 koní u Gilery GP 800 .Další motorka maxiskůtr by mohla být Yamaha T-Max neb Aprilia SVR 800.Tedy machrovací budík by byl vhodný na okreskách kdyby se dal využít vedle rychlosti v zatáčkách aby to nepřehnal s výkonem který přidává plynem.Maxiskůtry by byli těžké stroje a proto se bude machrovací budík používat každý den.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich machrovacím budíků.Machrovací budík by byl budík který by ukazoval  aktuální  výkon.Tedy při jízdě na choperu rychlostí 100 km/h by bylo při výkonu 30 koní,při rychlosti 140 km/h by jel na 50 koní a při 200 km/h by jel choper na 120 koní.Mohlo by jít o Yamahu Midnight Star 1900 nebo Harley Davidson Elektra Glide které by měli machrovací budíky.Machrovací budík u choperu by se dala využít při jízdě v zatáčce kdy by vše vědělo v jakém výkonu právě jede také na rovinách na dálnicích.Pokud by jel na 120 koní bylo by to na budíku kdyby mohl vidět na jaký výkon jede na maximum.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich machrovacím budíku.Kamiony by měli machrovací budík vlevo vedle přístrojů.Například při 50 km/h by jel kamion 150 koní a 80 km/h by jel kamion 500 koní a při 100 km/h by jel na 650 koní a to  tahače Volvo který má 650 koní.Bylo by to vhodné proto kdyby zapadli ve sněhu a ukazoval by machrovací budík na kolik by mohl právě jed výkonu jestli je možné se dostat ze sněhové pasti.Mohli by to být kamiony jako Mercedes Actros,Iveco,Dafy ,Many a Renaulty.Tedy machrovací budík by se využil proto aby věděl na jaký výkon jede a to hlavně při předjíždění.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nastartování vozidla přes bluetoth.Tedy pokud by byl akumulátor vybitý šlo by auto nastartovat.Auta by se museli nejdříve spárovat a propojit a pak by vzduchem mohlo být auto nastartováno.Tedy přes bluetoth by šlo auto startovat a pak by akumulátor dobíjel alternátorem a mohl být plně dobit na 100 procent ovšem bylo by lepší napíchnout auto na nabíječku aby se baterka regenerovala a reformátovala.Pokud by nešlo baterku nastartovat po nastartování přes bluetoth tak by byla baterka zničena a byla by potřeba koupit nová baterie.Tedy startování by šlo přes bluetoth a to vzduchem bez použití jakýchkoliv kabelů.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Zelené peklu zvaném Nurburgring který se nachází Německu a má přes 20 kilometrů.Ring je lemován z velké většiny stromy proto se jmenuje Zelené peklo.Nyní vznikne pár článků o závodech na tomto Ringu. Tedy začínám BMW,věc se má tak že by měli vzniknout závody BMW a tedy jen BMW.Závodili by zde auta jako BMW M1,BMW M2,BMW M3,BMW M4,BMW M5 .BMW M6,BMW M8.Toto jsou ostré auta které se pro výhru hodí.Tedy ten co by vyhrál by vyhrál Bigatti Divo za 100 milionů.Závodit se bude jen mezi sebou tedy vozy BMW.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi a to pouze modelů Audi.Bylo by to na Nurburgringu a to na 3 kola.Závodit by mohli Audi R8 3,Audi RS3,Audi RS4,Audi RS5,Audi RS6,Audi RS7,Audi SQ7 a Audi SQ8 a Audi RSQ8.Toto jsou všechny ostré vozy od Audi s výkonem od 350 koní až 640 koní.Jezdilo by se o Mclaren  Speedtail a nemohla by zde být pouze možnost závodění jinými vozy než Audi kdy by například mohl někdo změnit auto za Koenigseg Agera a závodit v tomto voze a ovšem pokud by se to zakázalo tak by mohli závody být pouze v te značce Audi což by byla priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech Mercedes a jejich závodním okruhu Zelené peklo.Zde by se jednou za rok konaly závody mezi ostrými Mercedesy.Mohli by zde závodit s vozy jako Mercedes SLS AMG BLack series,Mercedes AMG G-R ,GT-R P.R.O. a AMG Black Series,dále Mercedes SL 63,Mercedesy G 65 AMG ,Mercedes GLS Maybach ,Mercedes S 65 AMG,Mercedes E 63 AMG ,Brabus CLS.Toto jsou nejostřejší auta od Mercedesu která by mezi sebou závodili.Museli by to být konvenční auta a auto které by vyhrálo by vyhrálo Pagani Huayru Imolu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu  a jeho závodech v Zeleném pekle.Závody by se konali jednou za rok a to mezi Koenigseggem Agera RS,CCX Trevita a nebo Gemera.Tyto druhy aut jsou nejostřejší na světě kdy Agera RS jela u Nevady v USA 456 km/h a Jesko Absolut se chystá na pokoření 500 km/h stejně na uzavřené silnici Nevadě auta by zde mohla snadno atakovat 500 km/h a stejně tak i u Bugatti Longtail by to mohlo zkusit zde dosáhnout 500km/h.Závody Konenigseggu by tak na Ringu dokázal svoje umění a jejich řidiči by museli být nejlepší pro respekt Koenigseggu před celým světem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti a jejich jednom  dni v roce na Nurburgringu tedy v Zelené peklu.Zde by závodili prioritně vozy Bugatti  a to Bugatti Centodieci,Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail,Bugatti Chiron Spoer,Bugatti Chiron Pur Sport,Bugatti Divo ,Bugatti La Voiture Noire.Vozy Bugatti by si to rozdali o Ferrari Laferrari Aperta tedy nahoře bez což je vjemově geniální auto a stojí na něm najet aspoň 5000 kilometrů.,ovšem šlo by ho i prodat do obchodu za cenu 70 milionů v novotě a to by byl výkup a komisní prodej by byl za 85 milionů korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani a jejich vozech které by se jednou za rok sešli v Zeleném pekle a rozdali by si to na okruhu a to na 3 kola.Mohli by závodit Pagani Zonda F,Pagani Zonda R,Pagani Zonda Cingue ,a Zonda Revolution dále Pagani Huayra,Pagani Huayra BC ,nebo Pagani Huayra Imola.Horacio Pagani je ten kdo stojí za designem Lamborghini  Countachu což bylo v té době nádherné auto.Tedy všechny ostré Zondy a Huayry které byli vyjmenované by mezi sebou závodili na 3 kola kvůli benzínu a kdo by vyhrál by vyhral Porsche Taycan Turbo S.Což je dnes nejsportovnější elektromobil.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari a jeho autech a jednom dni na Nurburgringu tedy v Zeleném pekle.O titul nového auta kterým by bylo Mercedes AMG GT Black Series by se na trati poprali vozy jako Ferrari 599 Fiorano GTO,Ferrari  Staglieti ,Ferrari Modena Chelenge Stradale ,Ferrari 430 Scuderia ,Ferrari 458 Speciále i Ferrari 458 Italia ,pak Ferarri 488 GTB a Ferrari 488 Pista ,dále Ferrari F12 Berlineta,Ferrari TDF ,Ferrari 812 Sperfast ,Ferrari 812 Competizione,Ferrari Laferrari v kupé nebo jako kabriolet s názvem Aperta.Tyto závody by byli hlavně pro zábavu a to mezi vozy Ferrari kdyby jezdili o desetimilionové Black Series což je cena co chtějí showromy za Ferrari Pista tedy 10 milionů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini a jednom dní stráveném na Nurburgringu tedy v Zeleném pekle.Zde by závodili tento den vozy Lamborghini.Závodilo by se o Mercedes SLR Kabrio což je skvělí vůz a při svém nástupu to byla raketa rychlejší než Porsche Carerra GT přímce.Tedy by závodili Lamborghii  a jako Lamborghini například Gallardo 560-4 ,také 570 -4 Superleggera ,Lamboprghini Murcielago SV,Lamborghini Huracan 610-4,dále Lamborghini Performante  a EVO a také model Huracan STO,dále Lamborghini  Aventador S,SV a SVJ také Lamborghini Sesto Elemento,dále Lamborghini Veneno,dále Lamborghini Cantenario,další  Lamborghini Esenzza .Tyto ostré vozy by si to mohli mezi sebou rozdat o krásný vůz Mercedes Mclaren Mercedes SLR v kabriu což je legenda.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche a jejím navštívení aut Porsche z celé Evropy aby závodili mezi sebou vždy na tři kola.Jelo by se o Bugatti Chiron Pur Sport což je jedno z nejrychlejších aut planety.Jezdili by o tento skalp vozy jako Porsche 911 GT3,GT3 RS ,Porsche 911 Turbo,Porsche Taycan Turbo S,Porsche Panamera Turbo S,Porsche Macan Turbo,Porsche Cayenne Turbo S ,Porsche 918 Spyder  a Porche Cayman GT4.Tyto vozy by si to mezi sebou rozdali na Ringu a pro úplný respekt protože každé auto se znakem Porsche je téměř závodní.Na okruhu by se závodilo v 18 jezdcích a kdo by byl nejrychlejší by dostal Bugatti a také respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maserati které by pořádalo vždy jednou za rok sraz vozů Maserati kde by se závodilo.Stačilo by aby přijeli jen Němci,Slováci,Rakušaci aby jich nebylo na ringu moc vozů.Jezdilo by se o Bugatti Chiron Sport se čtyřmi výfuky.Tedy by mohli závodit Maserati MC 12,Maserati MC 20,Maserati Gran turismo v kupé a kabriu a také Maserati Levante v opepřené verzi.Tyto vozy by si to to mohli na ringu rozdat.Jeli by se tři ostrá kola a ten kdo by se stal jezdcem s nejrychlejším časem za den tak by vyjímečně vyhrál Škodu Kodiaq RS.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že když řekne žena v posteli po sexu že jsem ďábel tak to potěší.Bylo mi to řečeno vícekrát a tak znám ten pocit který je skvělí.Tedy doufám že budou kolem mě ženy které budou vědět jak se chovat a budou hodné slušné a občas si sprostě něco kváknou.Byt ďábel jsem jen se správnými ženami proto musí žena shlédnout můj web aby věděla co a jak a kdy bude dobrá tedy bez hromadné masturbace která sex nezlepší a zmatkování při sexu je největší nesmysl.Ženy musí být hravé a nesmí ihned tlačit na pilu po hrátkách mezi sebou neboli kočování by měl nastat nejlepší sex.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit parlamentu složeném z ministrů kteří by byli transformery.Bylo by to pro dobro lidstva pro pomoc jak se chovat tak aby přežilo.Transformeři budou vědět vše ovesmíru a tak budou rozhodovat o tom co se děje na okrajích vesmírů jestli zde neletí nepřátelské lodě do našeho vesmíru.Měli by velkou odpovědnost a rozhodovali by o tom jak se chovat ve vesmíru  ve střetu s jinou rasou  a jak se chovat k obyvatelům kteří by byli na naší planetě.A řešili se i další vesmíry jestli nejsou nenarušovány jinými nepřátelskými rasami mělo by se jednat pro začátek o 20 vesmíru které by byli obsazeny lidstvem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o takzvaném předsedovy správní rady což se používá proto aby ukázali lidé kdo je boss.Tedy předseda správní rady je u BMW jedno auto a to BMW X6M.Je dost velké i malé a tedy mrštné.Předseda správní rady je tedy X6M a to protože má DNA bosse kdy X6Mko je právem bossem a správcem správní rady.Tedy X6m by byl automobil který by s zařadil mezi kingy a to pro jeho dovednosti tedy jed rychle a na hraně a přitom dokáže převést pračku nebo plazmu a přitom ještě 5 pasažérů.Každý Boss by měl respekt jak u jiných transformerů tak u lidí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi a jejím předsedovi správná rady tedy bossovi Značky Audi.Bylo by to Audi RSQ8 s 600 koni a které je mimořádně dobře udělané.Je to bos podle rozměrů a podle jeho možností kdy může jed 300 km/ha přitom převeze pračku nebo ledničku nebo plasmu.Všichni by si ho vážili a měli by k němu respekt.RSQ8 je také mimořádně krásný design kdy nejvíc vynikají její svaly u zelené barvy.Zelená RSQ8 je dokonalá a je možné že po nadopování na 740 koní od ABTu  pojede 317 km/h což je nyní  nejrychlejší SUV ovšem v tuningu a ne v sériové verzi což se potom nepočítá jako nejrychlejší SUV.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o správci správní rady tedy o bossovi a to Mercedesu.King u Mercedesu je Mercedes GLS Maybach což je dnes nejluxusnější SUV.Je obrovské stejně velké jako RR Cullinan a to ze předu i z profilu.Každý GLS Maybach mají hvězdy jako 50 Cent ,Ludacris atd..Je to superluxusní svět v interiéru kdy umí funkci bounc tedy skákání auta na všech čtyřech kolech a to na každém kole zvlášť proto aby se dostal z pasti v terénu jako je bahno nebo sníh.Maybach v SUV je novinka a proto má tuto funkci protože Maybach vždy přišel s něčím první jako parfém za cenu 200000 korun což je movitá záležitost.               

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu a jeho předsedu správní rady jak se říká když je vůz boss a nebo king.Koenigsegg má tyto auta tedy CXX Trevitu,Koenigsegg Agera R ,S a RS  a Koenigsegg Gemera a jako posledního kterým je Koenigsegg Jesko a Koenigsegg Jesko Absolut .Nejdůležitější z těchto aut je Koeniogsegg Jesko,Je krásný ,brutální a funkční zároveň kdy možná překoná 500 km/h na silnici která bude uzavřená a bude u Nevady v USA kde už Koenigsegg zkoušel kolik dokáže jed Koenigsegg Agera RS .Jesko je tedy předseda správní rady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti a o tom kdo je zde správce správní rady a kdo je king nebo boss.Bugatti má tyto modely.Tedy první je Bugatti Veyron Super Sport ,Bugatti Chiron Sport,Bugatti Chiron Pur Sport,Bugatti Longtail ,Bugatti Divo,Bugatti Centodieci,Bugatti La Voiture Noire.Všechno jsou to V16ky.Správní radě zde velí Bugatti Chiron Super Sport 300 + Longtail.Všechno jsou to drsní borci transformeři.Bugati Longtail je králem u Bugatti protože je krásný ,zajímavý a schopný vyvinout rychlost 490 km/h.Je to prostě boss Bugatti a předseda správní rady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani  a jejich předsedovi Správní rady tedy bossovi a kingovy.Pagani vyrábělo Zondu ve verzi F ,R  a její druhý model je Pagani Huayra BC,Huayra Imola a Huayra R.Toto jsou všechny super stroje na jízdu kdy Zonda R je syrová a zběsila a Huayra BC je zase jemný ,klidný a pokojný vůz.Který není pořád tak hlučný i když má krásný zvuk.Věc se má tak že správce správní rady je Pagani Huayra R.Je to monstrum které posunulo laďku hodně vysoko a je to výborný okruhový vůz se vším co má takový vůz mít.Má funkční design a dobrý přítlak což je u vozů na okruhu důležitá věc.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Zenvu a jeho vozech a který je předsedou správní rady.Tedy tímto vozem je Zenvo TS-1 místo vozu Zenvo ST-1.TS-1 má chytré křídlo které se naklání do stran aby byl větší přítlak v zatáčkách což je důmyslné,chytré a inovativní a patří to pouze vozu Zenvo.Zenvo TS-1 je model který následuje model ST-1 který má motor z Audi a přes 1000 koní.Je to Dánské auto a je to prostě to nejlepší co dokáže Zenvo vyrobit.Proto je z těchto dvou vozu lepší TS-1 kvůli nápaditosti s křídlem a poutavým designem.Design je aerodynamický a promyšlený podobně jako Ford GT  nebo Lotus Evija.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari a jeho předsedovi Správní rady.Věc se má tak jež Ferrari má modely zhruba jako Ferrari TDF,Ferrari 488 Pista ,Ferrari 458 Speciále ,Ferrari 812 Superfast Competizione ,Ferrari Laferrari a nebo Ferrari F50 a nebo Ferrari FF ,Ferrari 599 FXX Ferrari Portofino.Předseda by bylo Ferrari Laferrari.Je to nejvýkonnější sériové Ferrari kdy dokáže jed 350 km/h a je opět hybrid a je v poutavě krásném designu a má promyšlenou aerodynamiku kdy sedí na zemi jek přibitý.Laferrari je nejlepší v designu u Ferrari protože má krásné přední světla a záď působí majestátně a respektabilně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini a jeho Předsedovi Správní rady.V rychlosti představím kandidáty na post Správce správní rady.Tedy první je model Lamborghini Aventador S,SV a SVJ ,Dále model Lamborghini Huracan 610-4,další Performante ,EVO  a STO což je úplná novinka.Dále je zde Lamborghini Sesto Elemento,dále Lamborghini Cantenário a Lamborghini Veneno a další je Lamborghini Esenzza a také model Urus což je SUV.Předsedou je Lamborghini Aventador SVJ který je nejyvýkonější s 770 koni a jede 350 km/h zrychluje za 2,8 sekundy na 100 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maserati a jejím předsedou Správní rady.V rychlosti vyjmenuji kandidáty tedy první je Maserati Gran Turismo,Maserati Mc 12 Maserati MC 20 a Maserati Levante s nejvyšším výkonem.Předsedou správní rady je Mc 12 což ej vůz kerý má podobnou techniku jako má Ferrari Enzo a je to výborný sprinter kdy vyhrával sprinty v České republice v letech 2004 až 2006.Je to šílené auto tedy jede stejně jako Ferrari Enzo.Ferrari Enzo jede 360 km/h tedy je rychlejší než Laferarri což je k uctění památky Enza Ferrariho kdy se Enzo jmenuje podle něj tedy zakladatele Firmy Ferrari.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Správci správní rady u Jaguaru.Zde to nebudu prodlužovat a označím Ferrari F –Type.Je to krásný vůz který je i drsný zároveň.Je to taková všehochuť a toto auto je i luxusní vůz s kůží  a vším co luxusní auto má mít .F-Type je jediný vůz který může být vybrán jako king a boss protože vypadá skvěle má pěkná kola která jsi obřích rozměrů a i dynamika je na tom velmi dobře.F-Type se i dobře prodává kdy se jedná o Anglické auto a Anglie je pověstná kvalitními vozy díky povaze Anglické další značky jako Rolls Royce ,Bentley a Mclaren.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich předsedovi správní rady a to u Hondy.Honda nabízí model Honda Goldwing,Hondě CBR 1000 RR Fireblade,Honde 600 kubíků,tedy Předsedou Správní rady je Honda CBR 1000 RR Fireblade.Je to jedná z nejvýkonnějších motorek na světě kdy má v roce 2021 217 koní což zní dělá jednu z těch úplně nejrychlejších superbiků na světě.Designově byli i lepší Fireblady jako můj z roku 2008.Můhj byl určitě krásnější a dokonalejší a to hlavě  v paketu Red Bull za 25 tisíc korun .Fireblade je pořád nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki a jejich modelech tedy o předsedovi Správní rady .Model Suzuki je GSX-R 1000 2001,Suzuki B-King nebo Suzuki Hayabusa nebo Suzuki GSX-R 600 .Tedy předsedou je Suzuki Hayabusa 1300 pro rok 2021 kdy opravdu zkrásněla a je zní překrásný stroj.Krásná příď a záď a profil je o 50 procent lepší neuž u předchůdce.Hayabusa umí i 300 km/h a více.Hayabusy se přezdívá bůh rychlosti a proto také vyhrává protože umí jako konvenční stroj hrnout bez transformera a to smyslu zbavených.Hayabusa  patří mezi špičku co dnešní svět motorek nabízí.

 

 

Na obrázku je Lamborghini Huracan STO.