Jdi na obsah Jdi na menu

Protiprokluz předního kola u motocyklu který je transformer

ducati_panigale_v4.jpeg

Nyní budu hovořit o protiprokluzu u motorek a to u předního kola.Věc se má tak že po příchodu transformerů by měli být motorky poháněny koly samotnými a to jak zadním tak předním.A je tu řeč o předním kole které bude potřeba protiprokluz.Věc by se vyřešila tak že by protiprokluz zajišťoval motocykl sám tedy transformer.Tedy by hlídal přední kolo a jeho prokluzování.Tím by bylo zajíštěno například v projíždění zatáčkou transformerem že by neustřelilo kolo nebo nedostalo smyk.Pohon kol by řídil plyn na pravé ruce a tedy každé pootočení jen milimetrem by udávalo do pohybu kola a proto je zde důležité myslet na protiprokluz předního kola.Pokud se o to bude starat transformer tak se není čeho bát ovšem prokluz kol by měl hlídat hlavně řidič samotný protože na něm závisí bezpečnost v používání stroje.Přední kolo by umělo držet kolo na vozovce a to jak tlumičem tlačícím k zemi tak kolem samotným.Pokud přibude k zadnímu kolu a jeho pohonu ještě to přední tak je proklouznutí očekávatelné a proto bude nastavení kol v poměru 40 na 60 ve prospěch zadního kola.Motocykly ve formě transformera by měli být bezpečné a technický zvládnuté a hlavně fungující.