Jdi na obsah Jdi na menu

Protiprokluzová část u svádění do jednoho pruhu

protiprokluzove-svadeni-do-jednoho-pruhu.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o svádění do jednoho pruhu.Tedy pozemnímu dopravnímu značení.Věc se má tak že by se mělo používat protiprokluzové dopravní značení a to opři svádění do jednoho pruhu.Zvlášť ve městech kde je svádění do jednoho pruhu například po přechodech pro chodce je potřeba udělat protiprokluzové opatření kvůli motorkám které můžou jet po tomto dopravním značení a můžou uklouznout a spadnout.Zvlášť v teplotách kolem 4 stupňů celsia je pád možný.Svádění do jednoho pruhu by muselo být provedeno s protiprokluzovou technikou tedy čáry by měli být zdrsněné a s drážkami.Zdrsněné čáry by měli být nejlepším řešením kdy by se dalo po čárách jezdit jako po asfaltu.Mělo by po nich být možno jezdit rychle a normálně brzdit naplno a nehrozil by pád.Všechny možnosti svádění do jednoho pruhu by měli být v provedení zdrsnění povrchu a to na celém světě a zvlášť v budoucnu na planetě Motorkářů.