Jdi na obsah Jdi na menu

Průduchy u supersportů pro chlazení všech čtyř kol

posledni-2.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o chlazení kol místo motoru.Pokud použijeme jako model auto Lamborghini Aventador SVJ které má po stranách velké nádechy pro chladiče motoru tak v případě transformera Aventadoru SVJ jsou v souvislosti s motorem zbytečné protože motor nemá a proto se dají nádechy použít pro chlazení kol která pohání auto jako samotná.Tedy ve předu i vzadu s otvory po stranách by byli všechny nádechy a průduchy použity pro chlazení kol.Každé superauto by používalo nádechy jako chlazení kol a k tomu by se mohli přidat i designované kola jako u Lamborghini Venena které má kola které chladí brzdy tím že vtahují vzduch do oblasti za kolem.Toto je druhá možnost jak chladit brzdy a zároveň kola.Kola se budou samozřejmě při vyšší dynamice zahřívat a proto bude na místě je chladit aby byla udržovaná příznivá teplota.Pokud by byli kola chlazena určitě by to pomohlo pro nepřetržitý chod kol jako motoru.