Jdi na obsah Jdi na menu

Regenerace pneumatik u motocyklů a transfér z boku gumy doprostřed gumy

diavel-1260-s-my19-ambience-07-gallery-1920x10801.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o pneumatikách na transformerech.Věc se má tak že u pneumatik sportovních motorek by se měla guma která je živá jako transformer sama upravovat a při sjetí kousku dezénu by se měla guma přenášet z boků gumy doprostřed což by znamenalo šetření gum.Tento proces by šel provést 4 krát.Tedy po najetí dnešních 6000 kilometrů by se guma nesjela jak je tomu zvykem ale sjela by se až po 12000 kilometrech.Ovlivní to celý svět a pokud bude motorka jezdit rychle pouze v přímce a nebude řezat zatáčky tak boky gum vydrží déle a budou se boky gum moci přemisťovat na prostředek pneumatiky.Stejně tomu bude u předních gum,tedy ze stran se bude posouvat při sjetí části gumy guma z boků a bude tedy její výdrž okolo 10000 kilometrů.