Jdi na obsah Jdi na menu

Respekt projevený motocyklům

respekt-projeveny-motocyklum.jpg

Nyní podávám informace týkající se motocyklů.Můj první extrémní motocykl byl Yamaha Tmax 500.Najel jsem s ním 14000 km.Takže když jsem ho měl, tak jsem jel v lednu do Tater na Slovensku v -2  stupňů C v mrazírenských rukavicích koupených na internetu a oblečený na tyto podmínky.A nyní k mým schopnostem řidiče motorek.Já řídím tak, že by se to dalo popsat jako Tom Cruise ve filmu Zatím spolu zatím živí, když tam řídí motorku Ducati Hypermotard 1100, kterou chci koupit příští rok na podzim.Takže když jsem já jezdil, tak jsem zažil tolik zážitků, že bych mohl vydat knihu.První je, že jsem jel vedle VW Passat s mladým párem a já jsem jel vedle nich 165 km/h v mrazírenských rukavicích a oni na mě začali koukat, co tam dělám, tak jsem se pustil ve 165 říditek na Tmaxu a jel jsem vedle nich bez držení, to proto, aby byla legrace.Po Kroměříži jsem jezdil 160 Km/h v centru na 350 kilovým naloženým stroji.Proběhly závody v centru Bratislavy na semaforech s BMW 3 coupe,vyhrál jsem a to měl auto na pořádných kolech.V -4 stupních v mrazírenských rukavicích jsem jezdil 160 po městě Kroměříž.Tmax byl nový, takže jsem ho musel zkoušet.Nešlo to jinak.Já miluju motorky.Zde jsou borci, kteří letěli 200 km/h po Kroměříži autem a brzdili 100 metrů před kruhovým objezdem u polikliniky.V Krakově jsem se ztratil,neměl jsem navigaci a tak jsem jel o 2 hodiny později,tak jsem se musel pověsit za kamion z Krakova a jel jsem za ním.Jezdil jsem v kuse 20 hodin, po Krakově 4 hodiny.Nejvíce jsem ujel na Tmaxu 1000 km za den, ale v květnu 2011 to zvýším na 1300 do Berlína a pak na 3600 do Ruska.A jinak jsem jel na Tmaxu do Košic.Musel jsem zažít jízdu ve 2 hodiny v noci v mrazu -2 na cestě do hor ve stoupání 20 km po cestě, která byla posypána gigantickými kamínky.Musel jsem jet jako bych jel po ledu v jedné stopě,a to samé z tohoto kopce 20 km dolů na extrémně velkém štěrku.Málem mě zničili boční slovenské větry.Byly tak silné, že si se mnou pohazovali na silnici do protisměru,to vše, když se mi rosila přilba a musel jsem v rychlosti 100 km/h se starat o výhled přes sklo přilby.Zakončím to tím, že můj Tmax, který absolvoval všechny cesty, co jsou zde popsány, měl při cestě do Košic ještě ke všemu sjetou zadní gumu na dráty.Mám rád Ducati Desmosedici RR, jedna je za 52800 Euro v ČR, chtěl bych tuto nejrychlejší motorku světa ,ukázal bych jí ,na co se narodila v Ordinaci malá Běta.Jedna je na prodej v Brně v D-Motu.Chci ji.Je nejdokonalejší a nejrychlejší a nejdražší.Suzuki GSX-R 1000 K9 je sériový vrah.Tato Ducati poslouží i Babičce o holi.Je nejlepší na světě.Proto když dostanu 1 Bilion korun, tak jí koupím,a budu vděčný tomuto člověku za poskytnutí této možnosti.Jinak na obrázku je černá Ducati Demosedici, o kterou tu jde, která je upravená Italskou společností NCR ,která představuje úpravu Ducati Desmosedici RR, která je sama o sobě jedním z nejextrémnějších a nejexkluzivnějších jednostopých strojů, které lze vůbec na silnici potkat.Svět je závislý sám o sobě na úpravách a chce upravovat vše, co je možné, jako motocykly do závodů, automomobily do rallye,oblečení vzhled lidí atd..svět je o úpravách a proto je zde černá Ducati Desmosedici RR ,upravená od italské společnosti NCR, která v současné době připravuje závodní stroje, ale nabízí stroje, které jsou určeny do silničního provozu.