Jdi na obsah Jdi na menu

Režim Shock u modelů vozů Bugatti Chiron ,Bugatti Divo a Bugatti Veyron

posledni.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o režim Shock u Bugatti Chironu.Věc se má tak že by režim Shock měl být schopen akcelerovat ze 100 na 200 za 3 vteřiny.Mělo by se jednat o zvednutí výkonu z 1500 na 2000 koní u transformera a to pouze pro režim Shock tedy česky šok.Jako akceleruje Chiron z 0 na 100 tak by o pul vteřiny déle akceleroval ze 100 na 200 km/h.Je to tedy režim Shock který by zrychlení ze 100 na 200 snížil o pár setin sekundy.Stejně by tomu bylo i u zrychlení z 200 km/h na 300 km/h kdy by mohl zrychlit Chiron v režimu Shock za 5 vteřin.Kola by byli poháněna sama od sebe a provoz by byl zadarmo.Režim Shock by měl být nastavován v menu Chironu aměl by být vypínatelný a tedy v případě vypnutí by měl opět výkon 1500 koní díky kolům samotným.Chiron by měl permanentní kontrolu trakce a protiprokluz a proto by při akceleraci ze 100 km/h na 200 km/h nehrozila ztráta kontroly vozu a vůz by měl ,plynule atakovat 200km/h za 3 vteřiny.Režim Shock by měl být využíván pouze na okruhu protože provoz na silnici nebo dálnici je pomalý a proto režim Shock na silnice nepatří a proto by měl být využíván pouze na okruhu.Což znamená že by Chiron měl mít v cílové rovince na jejím konci rychlost okolo 300 km/h a více.Režim Shock by byl specialitkou pouze u vozů Bugatti Chiron a Bugatti Divo a Bugatti Veyron.