Jdi na obsah Jdi na menu

Škola a pravidla při tvorbě tuningu

dscn0766.jpg

Nyní bych chtěl přiblížit téma o škole tuningu v pár větách.Věc se má tak že aby byl tuning dokonalý tak musí splňovat pár kritérií.Platí pravidla jako že zadní a přední kola při použití vzduchového podvozku musí být rovně a nesmí být do áček nebo do véčka.Dále lak by měl být promyšlený a uvážený aby byl v souladu s koly což je velmi důležité.Kola a lak musí být se navzájem se hodící mezi sebou.Měli by se použít velká kola která budou krásně doplňovat celou úpravu.Při výběru bodykitu by se mělo přistoupit k brutálnímu vzhledu.Interiér by měl, mít buď sedadla Recaro s homologací nebo Sparco bez homologace.Hudba by měla být výkonná a co nejjednodušší protože rozsáhlá zástavba by protiřečila se sportovním stylem vozu.Motor musí být v chromu a mít minimálně airbrush.Je možné i zlatit a to každý šroubek v motoru ,měrku,víčka a alternátor.