Jdi na obsah Jdi na menu

Smrštěny Bugatti Veyron Super Sport a jeho rekord v Zeleném pekle

dsc9748-copy.jpg

Nyní bych chtěl hovořit  o vozu Bugatti Veyron a jeho transformaci co závodního speciálu.Věc se má tak že by Veyron byl opět smrštěn na nejnižší hmotnost tedy motor převodovka,poloosy ,nádrž a chlazení tedy chladiče atd..tedy vše by šlo pryč a Veyron by měl pohon koly samotnými.S tímto úbytkem na váze a transformaci motoru a převodovky atd.by se váha mohlas dostat na hodnotu okolo 1000 kilogramů a to by s výkonem 1200 koní nastaveném na kolech mohlo způsobit to že by Veyron zajel rekord Zeleného pekla.Veyron by byl s nízkou váhou lepší v zatáčkách a už by ho kinetická síla díky vysoké váze nehnala ven z cesty a tak by mohl zajet rekord Nurburgrigu.Veyron má chování podobné VW Golf GTI 7 Clubsport a tak by se měl dobře řídit na okruhu a díky velkým pneumatikám by mělo fenomenální adhezi a přilnavost i trakci.Veyron by měl být nejrychlejší protože má ideální proporce pro rekordní jízdu,má dokonalé těžiště ,dokonalé šasi a vhodně dimenzované pneumatiky které by měli vydržet i delší dobu protože yb auto bylo lehčí a tolik nenámáhalo pneumatiky.