Jdi na obsah Jdi na menu

Smršťování u transformerů není na úkor kvality

smrstovani-neni-na-ukor-kvality.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o smršťování a jeho kvalitě.Věc se má tak že smršťování nebude na úkor kvality.Tedy auta by například jako u Bugatti Chironu které má přes 2 tuny mohli v konvenčním provedení s motory být smrštěno na 1500 kilo.Tedy 500 kilo by bylo smrštěno a to ne na úkor kvality kdy by se V16 ani trochu nezměnil a také převodovka a brzdy s poloosami.Tedy v režimu s motorem na benzín by se mohl bez problémů transformovat například Lamborghini Aventador SVJ do hmotnosti 1000 kilo a to bez ztráty kvality.Vždy by se transformer smrštil tak aby byla váha na limitu smrštění tedy další smršťování by už bylo na úkor kvality.Tedy Chiron který by byl smrštěn na váhu okolo 900 kilo by již ztrácel na kvalitě a to u konvenčního modelu.Co se týče transformerů bez motorů ,brzd,převodovky a poloos tak ty by se mohli bez motoru ,převodovky a brzd transformovat klidně na 800 kilogramů a vzhled by nebyl na úkor kvality a vzhled by byl stejný jako u konvenčního modelu Chiron se 2000 kilogramy.V provedení transformera bez motoru by se mohl vůz používat na limitu což je pro nás řidiče velmi prioritní.