Jdi na obsah Jdi na menu

Superbiky a jejich ladění v aerodinamickém tunelu

superbiky-v-aero-tunelu.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a jejich lepším ladění v tunelu.Věc se míá tak že dnešní superbiky mají dobrou aerodynamiku a dokážou to aby vzduch dobře obtékal kolem karoserie motocyklu ,ovšem vše může být ještě lepší tedy jde vylepšit aerodynamika v přední části tak aby držela při 300 km/h motorku na zemi a nevznesla se,tedy může být motorka ještě přitlačena k zemi,dále boky motocyklu by měli také být vymyšleny tak aby tlačili střed motorky k zemi a jako poslední by měla být záď u superbiku která by měla způsobovat obtékání kolem zadní částí pryč za motocykl.Tedy hlavním principem bybylo udržení motocyklu na zemi a vytvořit nejlepší obtékání jaké design umožňuje.každý superbik musí mít dokonalé obtékání vzduchu proto aby v rychlostech od 150 km/h do nějakých 330 km/h motorka seděla jako přibitá a vytvářela tedy dokonalý přítlak.