Jdi na obsah Jdi na menu

Suzuki a zákaz šrotování

suzuki-ne-srotovat.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o značce Suzuki a jejím zákazu jí šrotovat.Suzuki jsem měl ve dvou kusech a vím že jsou vynikající.Měl jsem 600 ccm která byla krásně točivá ovšem ne zrovna nejrychlejší ale byla krásná což je pro mě prioritou.Další je Suzuki B-King která má mamutí sílu 184 koní a dokáže jezdit 200 km/h na opravdu úzkých okreskách a má krásny zátah a to protože má motor z Hayabusy 1300.Motorky Suzuki by nešli šrotovat.Když by se porouchal díl tak by se vyměnil a když by byl potřeba nový motor ve 150000 kilometrech tak by se prostě vyměnil a v případě havárie tak by se musel motocykl dát do původního nového stavu.Suzuki by mohli vydržet i 1000 let kdy by byli dostupné díly celých 1000 let a po dosažení 1000 let by se uvažovalo jestli ponecháme motorky pořad nebo jak s nimi bude naloženo.