Jdi na obsah Jdi na menu

Transformace do aut na okruhu při špatné stabilitě v zatáčce

Nyní bych chtěl hovořit o závodech na okruhu nebo jen o kondičních jízdách na okruhu.Věc se má tak, že pokud by v zatáčce auto nesedělo a nedrželo stopu, tak by se automaticky a autonomně ještě v zatáčce transformovalo do auta 0, které sedět bude.Tedy pokud by Lamborghini Aventador SVJ LP-770-4 nesedělo dokonale v zatáčce, tak by se auto ve vteřině transformovalo například do rychlejšího Porsche 911 GT2 RS 2018.Tyto vozy jsou použity proto, že Lamborghini Aventador SVJ držel asi týden rekord na Nurburgringu a pak ho překonalo Porsche 911 GT2 RS s úpravou motoru.Tedy pokud nebude v zatáčkách sedět například Bugatti Chiron, tak se v zatáčce autonomně transformuje do Bugatti Diva, které je pro zatáčky stvořeno a má také šestnáctiválec.Šel by použít i VW Golf R DSG s 300 koni 0, kdy by při nedotáčivosti využilo transformace do například Ferrari F430. Ferrari F430 bylo ve svých dobách nejlepší silniční auto a skvělým je i teď, i když je staré už přes deset let.Vždy by se jednalo o autonomní transformaci, která by byla vyvolána špatnou přilnavostí přední i zadní nápravy, tedy přetáčivostí a nedotáčivostí.