Jdi na obsah Jdi na menu

U vlaků budou poháněny všechna kola tedy i u vagonů

u-vlaku-by-byli-pohaneny-vsechna-kola-tedy-i-u-vagonu..jpg

Nyní bych chtěl hovořit o pohonu transformerů více dopodrobna u vlaků.Vlaky, jak je již známo, jsou nejsilnější  transformeři z důvodu, že utáhnou například osm vagonů rychlostí 400 km/h. To je úctyhodný výkon.Věc se má tak, že by ke kolům, které samy pohánějí lokomotivu, byly poháněny i kola samotných vagonů.Tedy kola všech vagonů by byla poháněná každé zvlášť, což by způsobilo lepší agilitu ve směru dopředu a také vzad, což znamená, že by se soupravy rozjely rychleji a naopak by také dokázaly lépe zabrzdit například z rychlosti 160 km/h na 0.Mohlo by tato zabrzdění odehrát během 7 sekund.Například japonský vlak  Šinkanzen by mohl jezdit místo stávajících 300 km/h a mohl by zrychlit na vybraných úsecích na 400 km/h a z této rychlosti by mohl zpomalit za 12 sekund.Tedy brzdění by se odehrálo tak, že by působily kola do proti pohybu a tak by dokázaly zastavit stovky tun za 12 sekund.Proto by museli být pasažéři povinně připoutáni z důvodu,že  při brzdění  by se dosahovalo několika G.Prudké brzdění by se konalo jen při tom, kdyby byla na trati překážka v podobě člověka nebo například palety.Tedy všechna kola u vlaků by byla pohonem vlaku a rozjížděla by,jezdila a brzdila každý vagon u celého vlaku.