Jdi na obsah Jdi na menu

Uložení nového stavu u leteckých transformerů

20266525118_c289d3c9e8_b.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech a jejich možnosti být pořád nové.Věc se má tak že letadla by už od výroby a jejím nalakováním do bílé barvy si uložili jako transformeři stav letadla tedy což by byl nový stav a tento stav by byl uložen do paměti transformera.Tedy například po vykonání deseti letů by se mohlo letadlo nechat transformovat do nového stavu.Letadlo by používala turbíny samotné a celkově by to byl plnohodnotný transformer který by měl zelený pohon.Transformace  by u letadla proběhla během vteřiny a všechno by bylo nové a neopotřebované.Tedy přístroje by nebyli od prachu a sedala by nebyla oseděná.Jediné co by se měnilo by byli gumy letadla a brzdové destičky pro zastavení stroje a pro vzlety a přílety.Tedy letadla by byli vždy nové a nikdy by nezestárly což by znamenalo bezporuchovou funkci a vždy nový stav.U letadel je tato možnost asi nejpřijatelnější protože jsou vystavovány silným přírodním jevům jako je vzdušný odpor což unavuje celé letadlo ,dále výškovku i směrovku která je velmi zatěžována při změnách kurzů.