Jdi na obsah Jdi na menu

Větrné elektrárny a možnost výskytu Transformerů na této planetě

vetrne-elektrarny-a-moznost-vyskytu-transformeru-na-teto-planete.jpg

6.7.2011,19:44 hodin:Kroměříž - Nyní bych chtěl hovořit o věci, na kterou jsem přišel při cestě do obchodního centra Olympia v Brně dne 2.7.2011 z Vranovské Vsi.Takže při této cestě jsem při pohledu na Větrnou elektrárnu, kolem které jsme projížděli s mým řidičem, přišel na to, že větrné elektrárny jsou pravděpodobně Transformeři.Začal jsem mu po tom, co jsem mu řekl, že teď vymyslím něco, čím bych mohl vylepšit silnice v ČR říkat, že vítr nemůže otáčet pravidelně vrtulí větrné elektrárny tak, aby nepůsobil na vrtuli v obou směrech směru rotace,a tedy nebrzdil vrtuli v opačném směru.Pak jsem mu říkal,že jsou to Transformeři a ptal jsem se ho, co na to říká a říkal ,že asi ano.Pak jsem říkal, že vítr nemůže otáčet permanentně tak velkým rotorem tak, aby udržel konstantní (stabilní) otáčky.A pak jsem hned začal říkat, že to znamená, že elektřina bude zadarmo.A pořád jsem se smál a můj řidič taky a říkal jsem že :na co Jaderné elektrárny,stačí postavit tak 5000 větrných elektráren a ty se můžou točit rychlostí 2000 otáček za minutu a vyrobí víc elektřiny než několik Jaderných elektráren zároveň.Říkal jsem, že větrné elektrárny se netočí dnes vysokou rychlostí z důvodu, že si to nemůžou dovolit.A pak jsem na to navázal tím, že vrtulníky jsou také pravděpodobně Transformeři ,protože váží do několika tun,a říkal jsem mu, že vítr, který je tvořen tím, že vrtulník stojí na místě, je pouze pro efekt,a že nemůže zvednout vrtulník.Jinak bych chtěl k této věci dodat, tedy k vrtulníkům, že je velice nepravděpodobné, že by vítr odrážející se od rotoru vrtulníku, který rotuje,a to i nejrychleji,tak se pravděpodobně nemůže odrazit od země a tím způsobit sílu, která vznese vrtulník,a to bych chtěl ukázat na příkladu,že pokud se vrtulník vznese například do výšky 1 kilometr, tak už nemá pod sebou zem,a tudíž nemá tu sílu kvůli, které se vznesl.

Tímto bych chtěl tedy říci ,že větrné elektrárny můžou být pravděpodobně Transformeři,a to po celém světě.Nejvíc kolem České republiky je jich v Rakousku při cestě do Vídně,podél cesty do Vídně.Větrné elektrárny jsou hlavně na obou cestách do Vídně, tedy po staré, po které se jede z Bratislavy,a na druhé nepoužívanější čechy,tedy přes Mikulov.Nejvíc je jich při cestě do nynější Budapešti v Maďarsku.Větrné elektrárny jsou na cestě z Brna přes Protivanov, což je moje nejoblíbenější okreska v České republice, kde jsem jezdil vždy na plný plyn,tedy s Yamahou 500 Tax,Fordem Sierra 2.0 a Ladou 2107.Trasa přes Protivanov vede přes Prostějov a z Prostějova vedou dva směry přes Protivanov.Jeden směr vede přes vesnice do Brna a druhý směr vede přes lesy.Trasa přes lesy je dlouhá několik kilometrů a je jen z kopce,tzn.že někdy, když jsem chtěl,tak jsem vyřadil na neutrál a jel jsem cca 8 kilometrů na neutrál a při tom vybíral zatáčky,a musel jsem brzdit do zatáček.

To znamená, že větrné elektrárny pravděpodobně pracují na principu Transformerů,a jsou to tedy stroje, schopné vyrábět více elektrické energie než například jaderné elektrárny.Což znamená, že byly stvořeny proto, aby vyráběly elektrickou energii.Na obrázku je vrtulník americké výroby AH 64 Apache.