Jdi na obsah Jdi na menu

Vodní skútry a transformace do rychlejšího stroje po dosažení maximální rychlosti daného stroje

vodni_skutr_sea_doo_rxp_x_rs_260hp_2-up_cerno-cerveny2.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci do skútru v případě využití rychlejších skútrů.Tedy například ze skútru Sea Doo do rychlejší Yamahy Bombardier a z ní do ještě rychlejší Kawasaki.Tedy pokud by jel jezdec na skútru Sea Doo 60 km /h v maximu tak by se transformoval do Bombardieru a jel 90 km/h a po dosažení 90 by se transformoval do Kawasaki a jet okolo 100 km/h.Kawasaki jsou velmi rychlé a kdo jel na skútru 60 km/h tak ví o jaký fofr jde.Na vodě vše vypadá jinak a vlny umocňují rychlost tedy ve 100 km/h je už jízda tak na hraně rozumu.Jel jsem na skútru se spolujezdcem a vím že jde o úplně jiné vnímaní rychlosti.Hrnutí po hladině je úplně jiné než na silnici.Na silnici si člověk neuvědomuje cestu která pod ním ubíhá a na vodním skútru je voda vše co vnímáte a proto je pocit z rychlosti větší.Tedy vždy při dosažení maximální rychlosti by se  skútr transformoval do rychlejšího a to v jedné vteřině.Šlo by o maximální využití nářadí na vodu a úplné využití rychlosti.Jsou různé disciplíny u vodních skútrů jako potápění což se děje vyskočením přes vlnu a následné potopení přední části pod vodu nebo otáčky ve směru hodin tedy udělání hodin nebo ježdění dokola na místě.Zábava u vodních skútrů  je rozmanitá a jedná se o něco co opravdu dokáže zabavit a každý jezdec si jízdu dokonale užije.