Jdi na obsah Jdi na menu

Výměna vozu v zatáčce v jedné vteřině kvůli malému přetížení

mercedes-amg-gt-r-pro-026.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o věci která se týká přetížení u aut které se měří v takzvaných G stupních přetížení.Věc se má tak že by v případě že by mělo menší přetížení tak by se transformovalo do auta s vyšším přetížením.Tedy by šlo o nahánění stupňů přetížení na okruhu.Tedy v případě jízdy s vozem Mercedes AMG GT R PRO by v případě že by transformer zjistil že má auto v zatáčce menší přetížení než kolik tato zatáčka snese tak by se transformoval buď do Capara T1 ,nebo do Formule 1 nebo do Red Bullu X1 a tak by z okruhu vymáčkli maximum.Tedy už v zatáčce by při maximální možné  rychlosti mohlo být auto transformace do něčeho tvrdšího a nekompromisního.Tedy vše by fungovalo autonomně a o nic by se řidič nemusel starat.Jen by bylo třeba mít tyto auta ve své výbavě tedy auta co jsem jmenoval a pak by šlo přetížení v G upravovat pro maximální možnou rychlost v zatáčkách i při brzdění a akceleraci.Dnes jsou auta která přetížení i měří jako je například Nissan GT-R a proto je k tomuto využití transformera už nakročeno.