Jdi na obsah Jdi na menu

Využití teploty pneumatik pro závody nebo jízdu na sněhu

worldrecordevent_05.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o pneumatikách a jejich teplotě.Tedy pokud budou auta transformeři tak je budou pohánět kola samotná a tak se dá využít teploty kterou kola vygenerují a nechat je přecházet do pneumatik.Tedy při pohybu kola se bude samozřejmě zahřívat a tak by se toto teplo mohlo využít a to při závodech kdy by se nemuseli dávat před startem na kola pásy které kola zahřívají a mohli by zahřát pneumatiky jízdou v padoku a další využití by bylo na sněhu kdy by guma takzvaně topila a tak rozpouštěla sníh na který by najížděla.Pokud by to používalo každé auto při sněžení tak by se cesta změnila ze zasněžené na mokrou,tedy by auta sníh rozjezdili ještě dřív než by přijel sypač a cestu posypal.Teplo s kol se dá tedy využít dvěmi způsoby a to při závodech nebo sprintech a při jízdě za silného sněžení.Jelikož jsou pneumatiky téměř součástí kola tak by teplo mohlo být posíláno do pneumatiky až na dezén a to do teploty 30 až 40 stupňů celsia.V obou případech by se zlepšila přilnavost a stabilita vozu na cestě.Bezpečnost by byla u obou případů zlepšena o 50 procent na 100 procent.