Jdi na obsah Jdi na menu

Využití teplých pneumatik u kamionů v zimním období

1175247-440416.jpg

Nyní budu hovořit o kamionech a využití teplých pneumatik.Věc se má tak že kamion má dost velká kola aby mohl táhnout přívěs jako transformer a je chci říci že by se toto teplo dalo využít a to pro provoz v zimě.Kola kamionu protože táhnou těžké návěsy tak budou jejich kola zahřívána na 55 stupňů celsia a budou moci zahřívat gumy.Tedy při sněžení a v kopcích by pneumatiky zahřívali povrch zasněžené cesty a při stání v kopci by gumy rozpouštěli sníh na vodu a od kol by šel až dým od páry jak by kola byli zahřáté.Tedy v kopcích by nebylo potřeba sypačů ale kola sypače by rozpouštěli sníh sami od sebe stejně jakoby sami od sebe poháněli kamion.Pokud by byli humy zahřívány na 40 stupňů celsia tak by efektivně rozpouštěla jak sníh tak námrazu.Tedy všechny auta a kamiony nebo autobusy  kteří by byli transformeři by měli k dispozici gumy které by byli zahřáté na 40 stupňů a tak by bez problémů mohli fungovat na sněhu a nikdy by nezapadli ve sněhu a nemuseli být vytahovány pokud by se kola protáčeli.Tedy horké pneumatiky by se zavedli a stali se velmi vítanou pomocí pokud by se jednalo o provoz při sněžení nebo námraze.