Jdi na obsah Jdi na menu

Žádné konvenční brzdy u autobusů

zadne-brzdy-u-autobusu.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech jako transformerech.Věc se má tak že autobusy by neměli mít konvenční brzdy s kotouči a destičkami ale měli by brzdit sebou samými.Tedy transformer by byl propojen v místě pro nohy kde jsou brzdové pedály s koly které pohání autobus.A tedy by kola reagovali na pohyb brzdovým pedálem.Tedy šlo by o propojení pedálů a kol u transformera a ty by mohli spolu komunikovat.Tedy brzdy u transformera by se nikdy nemohli opotřebovat a kola by byli brzděny i 120 let u jednoho auta které by mohlo mít najeto i 5 milionů kilometrů.Brzdy by byli u autobusů propojeny s pedálem tedy koly která jsou daleko vzadu a předními koly.Tedy díky transformerům by šlo používat živou hmotu která dokáže zprostředkovat komunikaci mezi pedály a koly.Brzdy bez kotoučů by byli spolehlivé a bezpečné protože transformeři jsou bezchybní.