Jdi na obsah Jdi na menu

Žádné konvenční brzdy u letadel

zadne-brzdy-u-letadel.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o brzdách na letadlech v případě transformerů.Tedy věc se má tak že brzdy letadel se používají jen při přistání a zastavování stroje.Brzdy na letadlech jsou kotoučové jen větší.Tedy brzdy na dopravních letadlech by byli používány jako sebou samými,tedy by ovládání u brzd v kabině bylo propojeno s koly přes celou hmotu transformera.Tedy všechna kola by mohli brzdit současně při aktivaci brzdění.Kola by brzdili samy na povel z kabiny a nikdy by se nepřehřívali a nepotřebovali by se měnit kotouče a destičky.Tedy letadlo bude brzdit motory nebo brzdami samotnými.Podle velikosti kol a gum tak bude stačit používat pouze kola která budou také živá a tak budou díky své velikosti velmi výkonná ve svém brzdném účinku.Tato kola budou dokonale fungovat,budou spolehlivá a lepší než konvenční brzdy a budou moci fungovat bez servisu a jakékoliv péče.