Jdi na obsah Jdi na menu

Založení firmy na výrobu akumulátorů a baterií

zalozeni-firmy-na-vyrobu-akumulatoru-a-baterii.jpg

Další firma, kterou bych založil, by byla firma na výrobu akumulátorů a baterií.Firma na baterie by měla dodávat baterie pro automobily pro pohon výkonných elektromotorů.Měla by vyrábět akumulátory pro všechna elektricky poháněná vozidla.Později by měly být vyráběny baterie pro motocykly,dále pro lodní dopravu a za minimálně 80 let pro letadla, která by měla být dobíjena během dvou až tří hodin,tedy než se naloží zavazadla a nastoupí cestující.Dá se počítat, že s ovládnutím trhu elektromobily by se mohly objevovat možnosti přestaveb vozů na elektrický pohon, proto by měly být baterie v budoucnu velice odebírány od výrobců elektrických přestaveb vozů.Měl bych zajistit výrobu baterií do všech elektromobilů které by se měly vyrobit a také pro přestavby na elektromobily.Například vůz VW Golf 3 by mohl být tedy například přestaven na elektromobil.U takových přestaveb by se pouze vymontoval motor ,pak by se instaloval elektromotor,dále by se musela instalovat sada pro komunikaci mezi pedálem plynu a elektromotorem,dále by měl mít elektromotor plnou kompatibilitu s převodovkou a nebo by se vyměnila převodovka za ústrojí bez převodových stupňů, tedy napřímo bez možností přerušení točivého momentu.A co se týče samotných baterií, tak by měly být umístěny u automobilů určených pro přestavby vždy přímo v motorovém prostoru vedle motoru.Baterie by se měly stát nejdůležitější částí plně elektrifikovaných elektromobilů.Firma by měla být umístěna v České Republice v Ostravě z důvodu, že Ostrava disponuje letištěm pro export baterií a Ostrava je městem, které obsahuje ocelárny a těží se zde uhlí, což souvisí dohromady s elektromobily, jelikož elektromobily budou mít ocelové rámy a také tepelné elektrárny používají pro svůj provoz černé uhlí.Město Ostrava je tedy nejvhodnější pro produkci baterií pro celý svět.Na obrázku je hybrid Chevrolet Volt, se kterým redaktoři dosáhli spotřeby 1,85 l/100 Km.