Jdi na obsah Jdi na menu

Závodění v Rally Dakar a jeho pokrok

tatra_rallye_dakar_2018_buggyra_01.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Rally Dakaru v oblasti kamionů.Věc se má tak, že u kamionů by pouze záleželo n a tom,jaká používají kola, tedy čím větší kola, tím větší síla a větší výkon.Jde tedy o to, že pokud budou mít všechny kamiony stejně velká kola a stejnou maximální rychlost ,a to i v dunách, tak bude teprve záležet na tom ,kdo je lepší řidič a kdo vyhraje, tedy půjde o souboj řidičských dovedností a o tom, kdo dokáže zajet za každé situace rychlejší čas.Auta nebudou mít motory a jejich váha půjde smrštit v případě, že nebude potřeba využívat pancíř, který bude mít každé auto nastavené jako jízdní asistent.Tedy pancéřování bude formou jízdního asistenta.S koly poháněnými samotnými celý kamion bude vítěz oprávněný a zasloužený.Světu Rally Dakar bude forma transformera velmi vévodit a rychle se na ni přejde.Půjde o převrat v závodění v Dakaru a je třeba dodat, že se stane brzo stereotypem a běžnou věcí v závodech Dakaru s kamiony.