Jdi na obsah Jdi na menu

Závodní superbike a civilní superbike s dvěma poháněnými koly a lepší adheze

pr-kolo-lepsi-adheze-s-tlumici-a-a-pohonem-pr-kola.jpg

Nyní bych chtěl hovořit superbiku v Moto GP i v civilním provedení.Věc se má tak že superbiky by měli pohon sebou samými tedy by to byli transformeři.A jediné co by zůstalo u transformera jako pohyblivá část by byli tlumiče.Tedy s pohonem sebou samými by měli obě poháněná kola dokonalou adhezi a stroj by šel vést dokonale.K tomu by se přidal přítlak tlumičů a motorka by seděla jako přibitá na rovince a hlavně v zatáčce kdy díky odstředivé síle motorky mohou jezdit v zálehnutí k asfaltu a motorka se neutrhne a jede jako po kolejích.Tedy pohon oběma koly by zajišťoval dokonalou adhezi kdy by gumy slicky dokázali jezdit ještě rychleji a hlavně na rovinkách by se technologie pohonu dvou kol u superbiků v Moto GP značně projevila kdy by akcelerace byla až děsivá a proto je třeba se připravit na nával síly u jezdců Moto GP.Obě kola by byli v maximu používány i u civilních motorek které si bude možné koupit v obchodech s transformery.Tedy u obyčejných superbiků by byl zátah enormní a motorka by se chovala na limitu jako doma.Obyčejné superbiky by uměli akcelerovat jako závodní stroje a uměli by nabídnout balistické jízdní zážitky.