Jdi na obsah Jdi na menu

Zpětný chod u souprav Metra

predposledni-.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o metru a jeho zpětném chodu.Věc se má tak že stejně jako je tomu u vlaků tak u metra by bylo opět použito zpětného chodu jen s tím rozdílem že metro jede pomaleji.Tedy pokud by se při kritickém brždění muselo dupnou takzvaně na brzdu tak by se kola všech vagonů začalo protáčet do opačného směru jízdy než při jízdě do předu.Tedy kola by se protáčela směrem vzad.To by byl zpětný chod u Metra.S tímto systémem by metro mělo zastavit na 5 metrech.Tedy pokud by někdo spadl do kolejiště při příjezdu vlaku tak by metro dokázalo zabrzdit a předejít úrazům a zraněním.Metro by jezdilo díky kolům samotným a tak by nebylo potřeba elektřiny.Tedy mobilitu by obstarávali jen kola samotná a to pohyb vpřed tak pohyb vzad při zpětném chodu.Metro by se stalo třikrát bezpečnější a i s plnými vagony lidí by dokázalo zastavit na 5 metrech i méně kvůli menší rychlosti než u vlaku na povrchu.Metra by se s použitými koly jako pohonu stali také tižšími a při jízdě uvnitř vagonu by šel pouze hluk od kol a ne od elektromotorů což by zajistilo velice sofistikovaný a příznivý chod celého metra.Tedy metro by se stalo bezpečnějším ,tižším ,a luxusnějším než jaké je nyní a stalo se nejoblíbenější dopravou v Praze.