Jdi na obsah Jdi na menu

Zvyšování přítlaků u Bugatti Chiron a Mclarenu P1

getthumbnail.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron a Mclarenu P1.Tyto vozy mají výsuvné zadní křídla která se zvedají v případě dosažení určité rychlosti.Věc se má tak že by měli jít tyto spoilery vysouvat ještě víš kvůli většímu přítlaku a to na okruhu.Věc by přišla vhod do zatáček a i na rovinkách kde se jezdí i 250 km/h.Tedy u obou vozů by mělo jít o zvýšení přítlaku do 100 kg při maximálním vysunutí křídla.Jen u snahy o pokoření maximální rychlosti okolo 450 km/h by museli být křídla v nižší výšce pro stejnorodé rozprostření přítlaku po celém voze.A proto by musel být zadní spoiler níž aby netlačil více na zadní část vozu což by mohlo způsobit převážení auta neboli vzlétnutí vozu do výšky.Tedy do 300 km/h by mohli být křídla o něco víš a při pokoření 300 km/h by se křídlo snížilo na požadovanou mez a bezpečnou výšku.Na okruhu by tedy bylo křídlo vysunuté výše než obyčejně a mohlo jezdit do 300 km/h na okruhu.Tedy rychlost na rovince by mohla být na jejím konci okolo 250 km/h tedy by se do limitu snížení křídla nemusela nastavovat.