Jdi na obsah Jdi na menu

Program devadesát - 1

11111.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Huracan S.T.O. a jeho zadaní mnou do výroby u Mansory.Každý model by byl upraven od základu a mohl by mít předek z Huracanu Technika a nárazníky a prahy by mohli mít podle Mansory a také velké křídlo a interiér se sedadly Recaro s airbagem na boku a interiér prošívaný zlatými stehy a interiér v barvě kterou by vytvořil Mansory sám.Měl by muziku od Focalu a měl by tedy dokonalé zastavěnou zástavbu a celé auto by dokázalo hrát jako hrom a to v sériovém provedení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maybachu GLS tedy SUV který bych zadal do výroby u Mansory tedy mého Mansory.U tohoto vozu je hodně toho co předělat a tak by dostal koal 23 palců a bodykit který by snižoval auto na zem a spolu se vzduchem by mohl až na zem kdyby schoval kola za lemy.Dále by měl interiér prošívaný v některé z kontrastních barev k vnějšku tedy pokud by byl vůz stříbrný tak by interiér byl s oranžovou barvou a měl by muziku od Ground Zera a sedadla od Recara s airbagem instalovaném v sedadle z boku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mé koupi Brabusu tedy dvorního tunera Mercedesu kde jsou úpravy s 900 koňovými vozy nebo 800 koňovými vozy nebo 700 koňovými auty.Brabus je pro mě důležitý protože vypadá skvěle a má dobré bodykity a skvělý výkon jejich vozů.Brabus je nejlepším tunerem Mercedesu a jsou to vozy které jsou kvalitní a neskutečně rychlé a tak budu plnit sekci tuningu v mých garážích po světě mými vozy značky Brabus .Brabus je například u GLE Rocket Edition což je SUV které jede 330 km/h a je nejrychlejší SUV na světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že koupím 4 Brabusy Třídy S s 900 koni v černé barvě.Tedy si zadám 4 Brabusy třídy S u Brabusu do výroby a nechám si je vystavit do sekce tuningu v mé garáži kde bude celkem 200000 aut.Tyto Brabusy mají svojí wifi a ledničku pro šampaňské a skleničky a mohl by jet přes 310 km/h  zrychloval by na 100 km/H za 3,1 sekundy.Každý vůz by byl neskutečně kvalitní  a rychlý a dokázal by se držet i supersportu na okruhu Nurburgring a mohl je i porazit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 8 Brabusech G 900 a to v černé 4 kusy a v šedé 4 kusy.Budou mít krásná kola která zakrývají prostor kol pro aerodynamiku a tyto vozy by mohli jed určitě 280 km/h až 300 km/h a tak by museli mít i dobré brzdy.Každý Brabus G 900 je auto které jde na odbyt a dobře se prodává protože je to takový král všech SUV svojí velikostí a svými schopnostmi a tak by dokázal kralovat na silnici kamkoliv by přijel a mohl by být dokonalý i v dynamice.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech kusech Brabusu S Coupe 800 tedy s 800 koni a tak by mohlo mít kupé tento výkon a mohlo by být geniálně rychlé až neslušně rychlé.Každý vůz Brabus S Coupe by mohl být lehčí a mohl by být s 800 koni hodně rychlý v přímce a mohl by být dokonalý na zábavu.Tak by mohl jezdit až 320 km/h a mohl by si řidič a spolujezdec užívat dynamiky tohoto vozu a luxusu interiéru a měl by muziku Bang a Olufsen.Každý transformer by byl dokonalý na zábavu tedy by měl skvělou muziku a výkon motoru a byl to dobrý showcar.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech která budou mít zaplacenou výměnu kol z normálním dezénem do léta za terénní drapáky.Šlo by tedy o placenou věc která by se musela nastavit v systému transformera.Každý transformer by měl v autě tuto možnost včetně Formule 1.Tedy by to byli Hothatche,SUV,Sedany a malá auta.Každý vůz by byl připraven na jízdu v terénu a byl by tedy soběstačný a v terénu a mohl by být připraven na jakýkoliv terén a to tak že by zvedl auto a vyměnil by kola za drapáky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich možnosti vyměnit gumy za drapáky.Kdyby mohli v terénu na planetě SUV jezdit v terénu v drapácích.Vše by probíhalo tak že by se kamion zvedl a vyměnili se kola samotná.Šlo by o zprávu softwaru transformera.Každý transformer by byl soběstačný a měl by možnost kralovat v terénu a také v něm závodit a to na drapácích.Každý vůz s drapáky bude moci vyjet z každé pasti a s tím že bude moci hrnout a dostat se z pasti sám.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že před střetem budou obě auta couvat.Tedy by před tím než by se auta střetli by vyhodnotili auta že se střetnou a tak by začali obě auta couvat a to vzad a nebo vzhůru a vzad kdyby byli za autem další auta.Takto by šlo zabránit drastickým scénářům a měli by auta zachránit posádku a to hrnutím vzad.Každý vůz bude dokonalý v tomto manévru a a zachrání tak všechny lidi v obou autech a to bez sebemenší námahy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich zabránění střetu mezi sebou kdy by motorky vyhodnotili situaci před sebou a tak by začali při neodvratném střetu couvat a to vzduchem tedy pouze vzduchem protože se nesmí stát že by se střetli s autem jedoucím za motorkou kdyby u auta tomu bylo na výběr ale u motorek by to bylo možné pouze vzduchem.Vzduch by tedy zachránil motorkáře nebo oba motorkáře a mohl by zajistit bezpečí na pozemních komunikacích mezi motorkami tedy mezi sebou a to i motorkami a auty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy u aut z Francie.Síň slávy bude mít ve Francii auta která jsou nejlepší a tato síň slávy bude mít své muzeum.V tomto muzeu bude tedy například Peugeot 106 GTI což je legendární auto ,další Renault Megane RS Trophy ,Renault Clio RS,Renault Kadjar ,Peugeot 4008 a další tedy síň slávy bude patřit jen těm nejlepším a budou tedy dokonalé a nejlepší.Každý automobil v síni slávy půjde koupit v obchodě s transformery za dražší cenu tedy zhruba o půl milionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o  Itálii a její síni slávy a ta by byla pro ty nejlepší tedy Alfa Romeo Stelvio QV ,Alfu Romeo Giulia QV,Ferrari 458 Speciale ,Ferrari 488 Pista a Ferrari Laferrari,Lamborghini Aventador SVJ nebo Lamborghini Gallardo 570-4 Superleggera nebo Lamborghini Veneno nebo Lamborghini Huracan Technika.Tyto vozy jsou nejlepší na světě a jsou tedy výkladní skříní toho nejlepšího z Itálie a tak budou tyto vozy vždy o pul milionu dražší než za normální cenu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy u Britských vozů a to tak že by se postavilo  muzeum těchto vozu a byli by to RR Phantom ,RR Wraith ,RR Cullinan,Bentely Bentayga ,Bentley Continental Flyng Spur a Mclaren P1 a Mclaren Senna.Tyto vozy jsou to nejlepší a nejdražší co Britští výrobci nabízejí a tak by byli vybrány z těchto vozů ty nejhezčí které jsem vyjmenoval a mohli by být v muzeu a tyto vozy by byli vždy o půl milionu dražší v obchodech s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy u aut z USA.Tedy by to byli auta jako Ford Mustang Schelby ,Ford GT,Cadillac Escalade a Dodge Viper ACR atd..Tedy tyto vozy by kralovali scéně v USA a měli by své muzeum a tyto vozy by byli prodávány o 500000 korun více.Každý transformer by byl krásný a pohledný a dokázal by zaujmout svými tvary a bylo by na obchodech s transformery aby věděli že jde o model ze síně slávy  a podle toho by zvedli cenu o půl milionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy v Německu a jejím vozům.Zde bych excelovali Mercedesy AMG Black Series ,Mercedes ONE,Mercedes Maybach GLS ,BMW M4 2022,BMW M8 Competition ,Audi R8 3,a Audi RSQ8 a BMW X7 a Mercedes S 65 AMG a Mercedes G 65 AMG.Tyto vozy jsou hvězdami aut z Německa a to největší hvězdy a tak by stali v obchodech s transformery o 500000 korun více a obchody s transformery by museli vědět o které auta jde a tak by mohli prodávat a měli vozy o 500000 korun více tedy přirážka za to že jde o vůz v síni slávy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy u Hondy a jejich motorkách které by byli o 500000 korun dražší a prodávali se tak v obchodech s transformery.Šlo by tedy o Hondu Goldwing,Hondu Fireblade 2022 atd..a tyto Hondy by byli nejlepší co se týče jejich schopností tedy u Goldwingu cestování v pohodlí a u Firebladu ježdění jako na raketě s 217 koni.Každý transformer Honda by byl nejlepší pokud by byl v síni slávy.Tyto motorky by měli svoje muzeum a mohli by byt navždy nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kawasaki  a jejím zařazením do síně slávy,kdy by měli své muzeum a stali by o 500000 korun více.Byli by to Kawasaki H2,dále Kawasaki ZX 10 R a Kawasaki ZX 12R s V-max 320 km/h atd.. a tak by tyto motorky byli dokonalé a krásné a mohli by krášlit tyto muzea a v obchodech s transformery by museli znát tyto motorky aby je mohli prodávat za 500000 korun.Každý transformer by byl dokonalý a slavný a tak by jeho design znal celý svět a mohl by jít na obdiv divákům kde by toto muzeum bylo a toto muzeum by bylo v Japonsku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze a jejím zařazení do síně slávy v Japonsku kde by měla svoje muzeum a všechny tyto modely by  se prodávali za cenu o 500000 korun více než v zakladu před zařazením do síně slávy.Byli by to Yamaha T-Max 530,dále Yamaha R1M1 a Yamaha Midnight  Star 1900.Tyto motorky jsou všechny nejlepší a z získali by si srdce každého motocyklisty.Muzeum bude navždy v Japonsku podle značky motorky a zde budou už navždy motorky této značky tedy Yamahy. 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki a jejím motorkám které patří do síně slávy a tak budou zde ti nejlepší a budou stát v ochodech s transformery o 500000 korun více.Každý transformer bude dokonale zpracován tedy s nejlepšími barvami a bude tak činit síň slávy nejlepší jak to půjde.Půjde tedy o Suzuki GSX-R 1000 2022,Suzuki B-King a Suzuki Hayabusa 1300.Tyto motorky budou vystaveny v Japonsku a budou muset vědět obchody s transformery  že stojí o 500000 korun více které půjdou do kapsy obchodům s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW motorkách a jejich síni slávy a tak by zde byli motorky jako BMW M 1000 RR 2022,BMW S 1000 RR 2022 a BMW S 1000 R a další a tak by vytvořili síň slávy která by byla muzeum v Německu a cena motorek by byla o 500000 korun dražší.Tyto stroje jsou precizní a brutálně rychlé a také nejrychlejší což o nich koluje v motocyklovém světě.Každé BMW by bylo dokonalé a krásné a bude použitelné buď  na silnici nebo okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o KTM a jejím motorkách a jejich síni slávy.Zde by mohli být motorky jako je KTM Duke s nižším obsahem pro začátečníky a také Duke pro dospělé s vyšším obsahem.Každé z těchto motocyklů by bylo pro muzeum KTM v Rakousku kde se motorky vyrábí a cena těchto motorek by byla o 500000 korun více v obchodech  s transformery.Každé z těchto motocyklů by bylo dokonalé pro jízdu a dokázalo by jezdit i v terénu na což existuji endura od KTM.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Aprilii a její síni slávy která by měla své muzeum v Itálii a prodávali by se motorky v obchodech s transformery za 500000 navíc.Byli by to motorky jako Aprilia RSV R 2022,dále Aprilia Tuono 1100,a Aprilia Dorsoduro 1200.Tyto motorky jsou to nejlepší co Itálie nabízí a tak by byli v muzeu v Itálii a mohli by si užívat diváci jejich křivek které jsou krásné.Každý obchod by musel vědět kdo je v síni slávy u Aprilie a podle toho zvednout cenu o 500000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Gileře  a jeji síni slávy ve které by figurovali motorky jako Gilera GP 800 dále Gilera skůtr s větším objemem a velikosti 50 ky.Tyto motocykly a spoustu dalších by byli v této síni slávy  která by byla v muzeu v Itálii protože jde o italské motorky .Síň slávy  by byla v noci nasvětlena a byla by vidět z venku z ulice.Síň slávy by byla progresivní tedy by do ní přibývali motorky další během běhu času a mohla by se zaplňovat síň slávy průběžně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o síni slávy u Harley Davidsonu která by měla své muzeum v USA v New Yorku tedy síň slávy.Motocykly HD by se mohli prodávat v obchodech s transformery za 500000 navíc jako bonus což by šlo do kapsy obchodům s transformery.Byli by to HD Road King ,HD Elektra Glide a HD V-Rod tedy rychlý HD.Každý obchod by musel vědět že je motorka v obchodě s transformery za cenu o 500000 korun vyšší.Každý HD by mohl dělat parádu v osvětlených v muzeích na ulici v New Yorku.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Indianu a to motorkách které by byli v síni slávy a tak by museli být o 500000 korun dražší v obchodech s transformery a měli by být vystaveny v USA v Los Angeles zde by byli vidět z ulice v noci i ve dne kdy by v noci to byl větší zážitek díky zářícím světlům.Obchody s transformery by museli být informovány které modely jsou v síni slávy a pak by se mohli prodávat v obchodech s transformery což by mohlo byt progresivní tedy by mohli přibývat nové a nové modely.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Monster Truccích a tedy o autech které má gigantické pneumatiky a přejíždí nebo skáče přes řadu aut vedle sebe s rozjezdem.Tyto vozy by byli na planetě SUV Všech a tak by mohli na viditelných úsecích závodit kdyby měli dostatek výkonu a tak by mohli si to rozdat  s obyčejnými SUV v terénu a tanky.Každý Monster Truck  je dokonalý v terénu a dokáže dělat pěkné kousky a mohl by i vyhrávat na tankodromech a nebo v lesních cestách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kilometrových donutech u vozu Bugatti Divo.Věc se má tak že by muselo existovat kruhový objezd s průměrem 1 kilometr a nebo vytvořeny na velké betonové nebo asfaltové cestě.Na asfaltové cestě se věc jeví nejreálněji a tak by musel dělat podle značení cesty kužely donuty tedy drifty s průměrem 1 kilometr na vozovce.Šlo by podržet auto aby jelo pořad driftem a to přes jeden kilometr tedy by držel auto jeden kilometr a mohl udělat donut s bez chybičky za což by se nestrhávali body a šlo by tedy o soutěž a mohli by se účastnit všechny vozy.Jezdilo by se o vůz Ford Focus ST s 250 koni což by bylo dostatečné za výhru a důmyslné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kilometrových driftech kdyby se na velké asfaltové cestě počítalo se značeným okruhem a ten by museli auta Farrari Laferrari projet bez chybičky driftem, tedy v průběžném driftu  a ten kdo by vyjel okruh s driftem by vyhrál a kdyby jich bylo více tak by záleželo na času.Každý drift by byl soutěž kdyby by se mohlo jezdit o Mini Coopera Works.Každý transformer by mohl dělat drifty na suchu a musel by objet celý okruh což by byla priorita výhry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayře a jejím ježdění na okruhu s průměrem 1 kilometr tedy kruhovém okruhu a zde by se museli zajet celé okruhy a to bez chyby driftem.Byli by zde značeny kužely pro jízdu vedle nich a tak by měli jezdci lehčí práci.Každá práce by znamenala projet okruh driftem a za tuto výhru v čas na dojetí úspěšně do cíle by získal jezdec Renault Megane RS Trophy.Každý vůz by mohl jezdit driftem hned nanečisto a tak si to nejdříve vyzkoušet a podle toho by šlo driftovaní s větším sebevědomím.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder a jeho donutech na trati s kilometrovým průměrem v kruhu.Zde by si to mohli rozdat lidi o auto kterým by byl Ford Focus RS.Každý transformer by tedy mohl zkusit své možnosti v driftu a tak by mohl vyzkoušet jestli to zajede v driftu a jestli bude dokonalý v driftu na celém kole a tak by vítěz vyhrál auto a k tomu respekt od diváků nebo od konkurentů.Na tyto věci by se dávali jen ty nejlepší auta a tak by Porsche 918 mělo velké šance.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 911 GT2 RS Club Sport což je auto určené pouze na trať.Tento vůz by se mohl poprat s řidičem o vítězství a to v okruhu s 1 kilometrovém  průměru.Byli by zde kužely pro zvýraznění cesty a podél čeho by se mohli řidiči řídit a tak by bylo driftování přehledné a jednoduší.Byla by to soutěž o Mercedes A AMG 45 S a o respekt od diváku  a od konkurentů.Každý drift by musel být zajet po celém okruhu a když by vyhrálo více jezdců tedy by zajeli celý okruh v driftu tak by rozhodl čas projetí okruhu driftem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 jeho driftu na okruhu s 1 kilometrovým průměrem tedy kruhovém tvaru.Šlo by o soutěž která by znamenala zajet driftem celý okruh a to na čas kvůli více vítězům zajetí okruhu v driftu a tak by auta mohli jezdit v driftu tedy P1ky a mohl by ukázat co dokážou s řidičem v driftu kdy by si mohl řidič nejdříve okruh projet driftem a tak by se mohlo zvednout sebevědomí a mohl by zajet nejlepší čas v driftu který by byl dlouhý pár kilometrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Senna a jeho driftování na okruhu s průměrem 1 kilometr tedy okruh  na velkém asfaltovém nebo betonovém koberci.Každý drifter by měl dobrý stroj na drifty a měl by dokonalý kus auta na dělání dlouhých driftu.Byla by to soutěž o auto a o respekt konkurentů a také diváků.Jezdilo by se tedy o Toyotu Yaris GR což je skvělý hothatch v jízdních vlastnostech a tak by mohli vyhrát auto a respekt a projet se Sennou tento okruh na čas který by musel byt nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu Mclaren SLR  a jeho provádění driftů na okruhu dlouhém v průměru 1 kilometr tedy by měl jen málo kilometrů na délku a byl by tedy dost rychlý na to aby udržel rychlost a drift.Jezdilo by se o Hondu Civic Type R.SLR je jako dělané pro drift s motorem vepředu a pohonem zadních kol.SLR je dokonalé auto na rychlý provoz a tak by uspěl i v této zkoušce.Každý vůz SLR by musel zajet nejlepší čas pokud by vyhrálo více jezdců jiných vozů SLR.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu Agera RS a jejím driftování na okruhu s průměrem 1 kilometr tedy pár kilometrů na délku.Každý transformer by byl na kruhovém okruhu s kužely které by pomáhali řidiči se držet cesty a nevyjet z cesty driftu.Jezdilo by se o Seat Leon Cupra 300.Tento vůz by šlo zpeněžit a to tak že by v komisy stalo 1 milion korun a ve výkupu by stál 450000 korun.Každý drifter by si mohl cestu nejdříve vyzkoušet a tak by mohl nabrat to správné sebevědomí a mohl by jít do boje na 100 procent.Vítěz by dostal tedy auto a respekt od konkurentů a od diváků.

  

 

Nyní bych chtěl hovořit o koordinátorovi okruhu na Imole ve formě aut Mclarenu Senna.Koordinátor by měl za úkol řídit závody v kanceláři a zařizovat objednávky teamů na víkend pro použití tohoto okruhu ,dále by přijímal platby za použití okruhu na víkend kdy by se platilo za víkend 200000 korun.Každý koordinátor by zajišťoval dobrý stav okruhu tedy  dokonalý a neporušený koberec a také účinnost svodidel která by se kontrolovali traťovými komisaři tedy lidmi.Imola by byla tedy zajištěna ve věci zpravování věcí spojenými s okruhem Imola a okruh by mohl začít být používaný vícekrát za týden tedy pokud by zrovna nebyli naplánovány závody Formule 1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyronu a jeho funkci jako koordinátoru okruhu Silverstone.Bugatti Veyron by měl na starosti chod celého okruhu.Tedy příjem tržeb a finančních transakcí přijatých od klubů které by si objednali den nebo dva dny v týdnu kdyby byl každý den zamluven.Kontroloval by také stav okruhu jestli je v pořádku koberce a jestli traťoví komisaři konají práci dobře.Byly by hlavně v kanceláři a odtud by vše koordinoval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Hungaroring a jejich koordinátoru v podobě Bugatti Divo.Divo by mělo na starosti celý chod okruhu a například by přijímal,nabídky na zapůjčení okruhu a to by stalo 250 tisíc korun na dva dny.Všechny by by byli zamluveny v týdnu a tak by musel přijímat peníze v čas aby mohli používat okruh.Každý koordinátor by měl důležitou práci a tak by musel být přesný ,pořádný a pracovitý kdy by kontroloval i okruh a jeho stav a dobrou práci traťových komisařů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koordinátoru okruhu Spa v Belgii a tím by byl Koenigsegg Jesko.Jesko by mělo na starosti chod okruhu tedy objednávky a placení a kontrola příchodu peněz od klubů kteří by si mohli zamluvit okruh na dva dny a to za 250000 korun.Každý transformer by dokázal jezdit na okruhu v klubech nebo jen s partou kamarádů kteří by chtěli si to rozdat mezi sebou například v 10 ti Pagani Huayra .Každý transformer by dokázal jezdit v transformeru tedy by mohl vymáčknout z auta maximum a šel by na jeho limit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho práci u koordinátora okruhu a to Indianapolisu .Koordinátor v podobě Laferrari bude mít práci přijímat platby od klubů nebo jen party kamarádů.Dva dny by stáli 250000 korun a museli by čekat dlouho než by na ně přišla řada tedy i jeden měsíc.Každý člověk by dokázal jezdit s transformerem na limitu a mohl by dosáhnout na  dno automobilu a u konvenčního vozu by musel dodržovat limity aby byl dokonalý a nejlepší.Každý transformer by mohl být i elektromobil a tak by rychlost byla zase nová a mohla by se dobře využít při závodech na tomto okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Hockenheim ring a jeho koordinátoru  v podobě Mclarenu P1 který by pracoval ve velikosti 180 centimetrů v kanceláři kde by měli práci přijímat platby a informovat že ten a ten den platí a při transformaci do auta P1 by mohl kontrolovat okruh kdy by mohl jet 20 km/h na celém okruhu a kontrolovat jestli nejsou na okruhu praskliny a jestli je silnice v pořádku tedy koberec by musel být dokonalý a platili by pro to přísné pravidla a normy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 a jeho práci koordinátora na okruhu Most v ČR kde se jezdí MS motocyklu a tak by byl v případě okruhu a kdyby byli na tomto místě ve dnech Moto GP okruh uzavřen pro veřejnost což by byla samozřejmost.Každý člověk by dokázal jezdit s autem na hraně a tedy by si mohl sáhnout na limit.Jinak by dělal v kanceláři a tak by přijímal objednávky a peníze na učet od klubů a kontroloval by jako auto silnici na okruhu a tak by byl prospěšný ve všech směrech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Salzburgringu a jeho koordinátoru v podobě Koenigseggu Agera RS který by pracoval v kanceláři a přijímali platby za pronájem okruhu a odepisoval by zájemcům o okruh že platba proběhla úspěšně a tak vás čekáme v daný den na okruhu.A také by kontroloval stav okruhu který by musel mít dokonalý koberec a kontroloval by práci tratových komisařů jestli je dokonalá a nejlepší.Každý transformer by dokázal jezdit s řidičem na hraně a dokázal ze sebe vymáčknout maximum.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Nurburgring a jeho koordinátoru v podobě Pagani Zonda R.Ta by měla byt v kanceláři a pracovat a přijímat platby za půjčení okruhu na dva dny a to za 250 tisíc korun.Každý transformer by dokázal ze sebe vymáčknout maximum tedy by s transformerem dokázal jezdit na limitu a to svém i jezdce.Ale auto by mělo takové limity že by je člověk nikdy nevyužil.Každý vůz by byl dokonalý na tomto okruhu a Zonda R by mohla i kontrolovat stav silnice na okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Laguně Sece což je okruh v Americe a jejím koordinátoru v podobě Mercedesu AMG Black Series.Temto vůz by pracoval hlavně v kanceláři kde by přijímal platby od daných klubů nebo jen party lidi se supersporty a mohl by jezdit po trati a kontrolovat stav silnice na okruhu a také by hlídal práci traťových komisařů jestli jsou připravení a jestli konají práci správně.Balck Series by byl vždy nejlepší a mohl by být vždy k dispozici kdyby cena za pronajatí okruhu na dva dny byla 250 tisíc korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ford Sierra Cupu tedy by mohli závodit auta s 2,0 motory v benzínu kdyby se museli dát dohromady a obnovit toto auto a pak by mohlo závodit každý se Sierou 2,0 ve čtyřbodovém vstřiku.Každý vůz by se musel nejdříve splnit klasifikaci a mohlo by být ve finále jen 22 vozů z například 50 vozu což by se dělilo podle času na okruhu který by měli být nejlepší do 22 vozu.Jezdilo by se o Ferrari Laferrari a to za 80 milionů v komisy a ve výkupu za 35 milionů korun v novotě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ladě 2107 Cupu tedy v benzínu 1,5.Tedy by se museli dát auta do pořádku motoricky a museli by dostat velké křídlo a bodykit a skořepiny a volant od Sparca a také nitro tedy dusíkovou zástavbu.Každý model 2107 v zavodní úpravě by mohl závodit v 22 autech kdyby se zase přihlásilo okolo 50 vozů a z nich by prošlo 22 vozů.Jezdilo by se o Pagani Huayru která by šla zpeněžit za 70 milionu v komisy a 30 milionů ve výkupu a to v novotě tedy s nulovým nájezdem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ladě Samara Cupu a tak by měla velké křídlo,agresivní bodykit a velká kola s podvozkem KW ,skořepinami,a volantem Sparco a vzduchovým podvozkem pro položení na zem.Lada Samara bude krásná s bodykitem a jezdilo by se o Mclaren P1 za 50 milionů korun a tak by se mohl prodat v obchodech s transformery za 50 milionů v komisy a 20 milionů ve výkupu.Tedy by si to mohli rozdat Lady Samary o P1ku a mohli si užít závodů s velkou cenou pro výherce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obrazovkách v obchodech s transformery kde by byli obrazovky s auty které by se nabízeli k prodeji a tak by se mohli nechat inspirovat danými videi kde by se měnili desítky aut a mohl by si vybrat auto i podle videa a to by bylo důmyslné a chytré od obchodů s transformery.Každá obrazovka by byla i desetkrát v obchodech s transformery nebo samoobsluze s transformetry.Každý transformer by dokázal jezdit a předvádět svoje přednosti na každém videu a tak by byl prodej o něco vice lepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho videích v sekci SUV v obchodech s transformery.Obchody s transformery by mohli být ve formě samoobsluhy a taky v sekci SUV by byli obrazovky a ty by měli lákat lidi na SUV a to nejlepší SUV okolo 10 milionů až 6 milionů.Každý transformer by byl tedy prezentován na obrazovkách a každé SUV zažije větší naval zákazníku díky obrazovkám a kvalita vozu se bude šířit a tak si budou moci všichni užívat auta které bude s dobrou pověstí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich sekci v obchodech s transformery v samoobsluhách kde by byla sekce motorek a zde by byli monitory s motorkami tedy těmi nejlepšími kdy by mohla jezdit na obrazovce Honda CBR 1000 RR 2022 nebo Suzuki B-King nebo Suzuki Hayabusa 1300.Každý transformer by dokázal jezdit dokonale a tak by mohl nalákat lidi na koupi daného motocyklu díky obrazovkám.Tedy co by neprodali lidi v ochodech s transformery to by prodali obrazovky  s motocykly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich sekci v samoobsluze pro prodej transformerů.Tedy zde by byli natočeny videa pro prezentaci auta a ta by se pouštěla v obchodech s transformery na obrazovkách.Video by mohlo nalákat daného jezdce který bude muset mít kompetenci pro řízení daného hothatche která by se musela vždy využít při nasedání na auto kdy by se musel chip zasunout do zásuvky a na to by pípal hothatch než by chip zasunul.Tedy by museli mít kompetenci řídit tyto vozy tedy například Hondu Civic Type R.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vození se koňmi v dostavníku na náměstí například v Rakousku ve Vídni.Jde o to že by měli tahat koně transformeři a to ve viditelné formě a prostupné formě tedy by mohli koně v případě havárie být prostupné a viditelné .Tedy když by naboural do místa kde by měli být koně tak by projel danými koni a nic by se nestalo.Každý transformer by dokázal jezdit dobře a tahat tak povoz a mohl by byt dokonalý a nejlepší a zavedl by se v daném městě.Každý transformer by tedy tahal lidi ve viditelné formě a s prostupným charakterem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o držáku kelímku na Harleyi Davidsonu Elektra Glide.Zde by měli mít motorky držáky na limonádu a to s chlazením tak že by ledové kostky s kelímkem z fastfoodu vydrželi i 100 kilometrů.Každý kelímek by dokázal jezdit spolehlivě s nápoji s držákem kelímků a mohly by tedy být dokonalý a to i při pití za jízdy.Každý transformer by dokázal jezdit luxusně a v komfortu kdyby měl limonádu v kelímku zachovanou na dlouhou dobu což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o držácích nápojů u Indianu tedy tyto motorky by měli umět v držáku kelímku být usazeny.Zdejší držáky nápojů by dokázali vydržet s  kostkami ledu i 100 kilometrů tedy okolo 1 hodiny a více.Každý kelímek by byl dokonale ovladatelný tedy by šlo pít za jízdy levou rukou řidiče.Každý transformer by se postaral o chlazení nápojů a byly by přímým iniciátorem a kelímky by chladil nebo by šlo aby byli klimatizované v elektřině tedy v elektrice motocyklu.Tedy po transformerech by to šlo také tedy ze zdroje transformera  a klimatizovaní přes bluetoth.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě CBR 1000 RR 2022 a jejím držáku nápojů ten by mohl být klimatizovaný a za předním skle kde by kostky nápoje z fast foodu vydrželi i 1 až 1,5 hodiny.Každý transformer by byl dokonalý a nejlepší a mohl by nabídnout zákazníkům tento luxus a komfort.Každý motocykl by byl dokonalý s touto funkcí.Každé moto by mohlo ledovat pořád tedy i za 2 až 3 hodiny by zůstali studené vody ale už bez ledových kostek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbiku Kawasaki který by měl držák napojů za předním štítem a ten by byl klimatizovaný a tak by dokázali byt Kawasaki s ledy z fast foodu v působnosti i 1,5 hodiny až 3 hodiny by byl nápoj ještě studeny protože by ho chladil transformer nebo elektronika v motorce tedy obě možnosti by byli možné.Každý motocykl by dokázal tedy velké věci v chlazení nápojů a stal se úplně soběstačným a mohly by nabídnout nápoje a chlazení a byly by tedy luxusní a důmyslné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki GSX-R 1000 2022 a jeho držácích kelímků.Držáky kelímku by byli klimatizované a tak by dokázal udržet teplotu s ledem 1,5 hodny a studený i 3 hodiny kdyby byl kelímek za předním sklem kam by šlo kelímek zasunout .Každý transformer by dokázal chladit nápoje nebo by to dokázala elektrika motorky.Každý motocykl Suzuki by byl dokonalý v této funkci kdy by to uvítali hlavně v letě v ČR  nebo celý rok v Los Angeles.Tedy držák nápojů by byl užitečný a dokonalý zároveň a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW a jeho superbiku a tak by mohli mít držáky nápojů za předním sklem.Držák nápojů by byl klimatizovaný a dokázal by udržet teplotu na 6 stupních celsia i měně tedy okolo 3 stupňů celsia.Každý transformer by dokázal chladit a nápoje tak že by vydrželi i 1,5 hodiny jízdy a 3 hodiny by byl napoj studený ovšem bez ledu.Každý kelímek by mohl být dokonalý a mohl by být luxusně studeny díky svému držáku nápojů.Každý transformer by dokázal sloužit sám pro chlazení a nebo elektrikou v motorce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Aprilii RSV R a jeho klimatizovaném držáku kelímků a tak by mohl být držák kelímku s chlazením na 6 až 3 stupně celsia kdy by vydrželi ledy 1,5 hodiny od zakoupení ve fast foodu.Každý transformer by měl umět chladit sám jako transformer nebo díky elektronice z poháněného akumulátoru.Každý člověk by si mohl užít tento luxus a komfort a musel by mít na motorku chip který by řidiče klasifikoval pro jízdu na daném motocyklu který by pípal dokud by se chip nevložil.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o KTM a jeho držáku na limonády.Tedy by se u Super Duke mohli dávat držáky nápojů za plexi štít a mohli by udržet led v kelímku z fast foodu i 1,5 hodiny s tvrdým ledem kdyby se stáhli držáky kelímku na teplotu od 3 do 6 stupňů a to transformerem nebo čistě elektronikou u konvenčních motocyklů.Každý motocykl s řidičem by to uvítal a limonády by mohli vydržet s klimatizováním i 3 hodiny ve studeném stavu.Každý transformer by byl nejlepší a dokázal by nabídnout tento luxus a komfort.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Smartu s širším šasi a výkonem 150 koní.Každý transformer by dokázal jezdit s tímto vozem v konvenčním stavu a opět by se mohli přihlásit na závod i 50 až 60 lidi z kterých by se vybíralo nejlepších 22 vozů.Jezdilo by se o Ferrari 812 Superfast za 8 milionů který by šel zpeněžit za 8 milionů v komisy a 3,5 milionu ve výkupu.Každý transformer by dokázal jezdit jako konvenční vůz a mohl by tedy být dobrý jen řidič a vyhrával by ten nejlepší a nejrychlejší.Smart by dokázal být nejlepší a dokonale rychlý a měl by výbornou spotřebu benzínu nebo elektřiny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách značky Yamaha a jejich držáku nápojů který by byl klimatizovaný a to na teplotu 6 až 3 stupně .Šlo by to ze zdroje transformera nebo z akumulátoru.A tak by to šlo i díky elektronice v transformeru čtyřkolce v konvenčním stavu.Každý transformer by dokázal jezdit bezpečně a tak by mohl jezdit s kelímkem za štítem kde by se dokázalo stáhnout teplotu a zanechat tak ledy z kelímku ve fast foodu vytrvat na 1,5 hodny a za 3 hodiny by byl kelímek studeny ale bez ledů což by nevadilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách Kawasaki a jejich držácích nápojů a to v teplotě 6 až 3 stupně a tak by dokázal udržet limonádu s ledy s z fast foodu i 1,5 hodiny a po 3 hodinách by mohl být studený ale bez ledů.Každý transformer by měl držák nápojů klimatizovaný a mohl by si užívat tento luxus a tak by mohli být transformeři prospěšní v této věci tedy klimatizování nápojů.Každý transformer by dokázal jezdit a užívat si jeho jezdec tohoto výdobytku.Každá čtyřkolka Kawasaku by tedy byla luxusní a komfortní a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kilometrových donutech a to u Ducati Superleggera a to na okruhu ve tvaru kružnice s průměrem 1 kilometr.Superbike by mohl ukazovat s řidičem, svých možností tedy vše by bylo na řidiči a jezdilo by se o Hyundai I30 N s 280 koni.Tento vůz by šel zpeněžit za 900 tisíc korun v komisy a 400000 ve výkupu.Každý transformer by dokázal velké kousky a musela by Superleggera objet s driftem celý okruh tedy s jedním smykem a driftováním dokola tohoto okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW M 1000 RR 2022 a jejich donutech na více kilometrovém okruhu ve tvaru kruhu s průměrem 1 kilometr.Tedy by si podržel drift a zaujmout těžiště co nejvíce dopředu a stát na motocyklu a tak dělat drifty.U motorky by to mělo byt lehčí než u aut ale motorky by to neměli lehké kdyby mohli driftovat na čas a ten kdo by zajel celý kruh bez ztráty kytičky a s nejlepším časem by vyhrál Zenvo TSR R které by šlo zpeněžit na 50 milionů korun v komisi a 20 milionů ve výkupu.Tak by se stal tento závod zajímavý a tak by šlo za výhru dobře zbohatnout.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kilometrových donutech na  kruhové dráze s průměrem 1 kilometr a to na Aprilii RSV R.Každý jezdec by mohl zde nacvičit tyto donuty a pak zajet ostrá kola kdy by ho měli pořád na monitoru tedy porota a mohli by strhávat body za chyby jako ukončený drift a znovu začínat a také to jestli jede pořád v driftu.Za tyto závody by se jezdilo o Porsche 918 Spyder který by šle zpeněžit za 40 milionů v komisy a nebo 18 milionů ve výkupu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki a jejich kilometrových donutech které by se konali na dráze v kruhu s kilometrovým průměrem a tak by dokázala motorka dělat jeden koncentrovaný drift v kuse a byl by tedy dokonalým driftem pro závodníka a musel by ho podržet od začátku dráhy až do cíle.Každý transformer by dokázal v konvenčním stavu tyto drifty a vyhrál by ten nejlepší a nejrychlejší a jezdilo by se o Mclaren Speedtail.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě a jejich kilometrových  donutech tedy driftech na draze s kilometrovým průměrem.Tedy jeden koncentrovaný drift od začátku až do konce.Každý drift by byl dokonalý a za výjezdy z driftu by šli body dolů a za přesné čáry které by jezdec zajel by se počítali velké body a kdo by byl nejrychlejší a nejlepší by vyhrál závod a musel by zajet čistý drift v kuse do kolečka a tak by vzešel nový král od značky Honda a to v driftu.Jezdilo by se o Mercedes Mclaren SLR. 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kawasaki a jejich kilometrových donutech a jejich driftech na okruhu ve tvaru kruhu a to v driftu.Od startu do cíle by musel předvést závodník drift v jednom kuse bez ustřelování a kdyby zajel jízdu bez chyb a s nejlepším časem tak by  vyhrál tedy by rozhodovali časy a jezdilo by se o Mcleren Senna az 40 milionů korun.Každý drifter motorkář by dokázal jezdit na hraně a v koncentrovaném driftu i několik kilometrů a pak by se mohl dočkat ceny za kterou by mohl získat velkou spoustu peněz.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze R1M1 a jejich kilometrových dunutech.Tedy by donuty byli drifty které by byli kontrolované od začátku do cíle a museli by být v jednom driftu a přehoupávat si v kruhu motorku ze strany na stranu a ten kdo by zajel čistou jízdu a s nejlepším časem tak by vyhrál a to auto a to Ferrari F12 TDF které by šlo v novotě zpeněžit za 26 milionů v komisy a ve výkupu za 14 milionů což by stačilo pro obohacení driftera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ježdění lyžařem do kopce a to rychlostí 100 km/h a to díky lyžím a jejím smyslu tedy jezdit na transformera.Tak by mohl na vyhrazené cestě jezdit i 100 km/h do kopce kdy by musela byt vyhrazená cesta pro takovou rychlost .Mohli by jezdit ze strany na stranu do kopce a pak by si mohli střihnout cestu dolu šusem a užít si den na horách.Tedy lyže by jezdili sami a to kvůli jejím smyslu a tak by dokázali jezdit dokonale do kopce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nadzemce bez kolejí a jejím vybudování cesty.Tedy koleje by museli pryč a místo nich by zde byli betonové platy na kterých by se transformeři  vznášeli a tak by nadzemka létala nad zemi v New Yorku.Každý vlak by byl s létající funkcí a mohl by létat do omrzení.Nadzemka by mohla jezdit každý den od 4 do 6 ráno a platili by se normální vstupenky a nadzemka by vybírala velké sumy za provoz.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lokomotivách v Metru bez obsluhy kdyby by Metro žilo vlastním životem a jezdilo by nepocítitelné ale viditelné.Každé Metro by dokázalo jezdit nepocítitelné a tak by mohl člověk který by byl v dráze projet a nic by se nestalo a až by metro nastavilo tak by se stal pocítitelným a mohlo se nastupovat a vystupovat.Každé Metro by bylo geniální a bylo by bez chyby a mohlo jezdit bezpečně bez jakýchkoliv problémů a Metro by se stalo soběstačné a důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom co bude nejdůležitější u supersportů.Tedy u supersportů bude nejdůležitější rychlost a síla motoru.Tyto vozy dokážou skvěle pobavit a jde v nich zažit adrenalin když se jezdí na hraně a to díky jejich výkonným motorům tedy nejdůležitější je u transformerů rychlost a proto je třeba auta vyvětrat na okruhu nebo v Německu na dálnicích a supersporty budou zažívat boom potom co se řidiči vyjezdí tak budou moci usednout do Bugatti Diva což jen nejlepší Bugatti do zatáček nebo Koenigseggu Jesko Absolut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách tom co je na nich nejdůležitější.Tedy rychlé motorky superbiky jsou hlavně na rychlost a to na okresce i 250 km/h a maximálce 300 km/h na okruhu nebo v Německu na dálnicích.Tedy motorky jsou nejlepší na rychlou jízdu venku bez skel a kovu který obklopuje člověka v interiéru.Každá motorka by byla tedy určena hlavně na rychlost kdy chopery jezdí rychle okolo 220 km/H a k tomu supermota a naháče a maxiskůtry které také vyžadují rychlost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich věci co je u nich nejdůležitější.Konvenční tahače jsou na tahaní návěsů ale rychlé trucky dokážou vygenerovat rychlost 220 km/h za pár vteřin a tak jsou určeny také pro rychlost kdy dokážou jezdit stejně jako SUV tedy by si to mohli rozdávat o peníze na planetě Závodníku všech a to na 30 kilometrů a ten kdo by vyhrál by získal peníze na kterých by se před tím domluvili.Tedy nejdůležitější u trucků je rychlost a výkon který hraje hlavní roly u truccích tahačů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a o tom co je u nich nejdůležitější.Tedy nejdůležitější  je rychlost na písku nebo v terénu nebo na silnici se slicky.Tedy záměr čtyřkolky je jasný a to závody a cupy.A to s terénními gumami na asfaltu neboli se slicky na asfaltu.Každý transformer by dokázal jezdit na hraně v konvenčním stavu a mohl by dokázat jezdit nejrychleji jak by mohl.Tedy co je nejdůležitější u čtyřkolek je opět rychlost a schopnosti pro závody ale také jízda by byla možná v terénu s drapáky a závodění v terénu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a jejich smyslu co je u nich nejdůležitější a to je převoz z bodu a do budu b a to co nejrychleji jak je možné.Jako Yamaha T-Max a také Gilera GP 800 také Aprilia SRV 800 jsou na rychlou jízdu a tak je nejdůležitější vlastnosti u maxiskůtrů rychlost a ta je u GP 800 dostatečná kdy jede 220 km/h s valečky Malosi a to protože originály jsou jiné a dokážou jed jen 180 km/h.Maxiskůtry jsou a budou vždy o maximální rychlosti kterou si každý vyzkouší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho maximální rychlosti která láká dnes řidiče k tomu je zkoušet a tak Lamborghini Urus které jede 305 km/h dokáže i s ženou za volantem velkém kousky protože je řízení velmi jednoduché a triviální.Bentley Bentayga která jede 306 v tuningu od Mullineru a Brabus GLE Rocket Edition který jede 330 km/h a je nejrychlejší,tedy všichni se ženou za maximální rychlostí a to nejdůležitější je rychlost a to v terénu nebo na dálnici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchy a jeho vlastnosti která bude nejdůležitější u hothatchů.Tedy by to byla zase rychlost kdy se opět ženou všichni za maximální rychlostí kdy Mercedes AMG A 45 S jede přes 320 km/h a předchozí model Fordu Focus RS jel 265 tedy více než BMW M3 s pověstnou vypouklou kapotou.Každý transformer by dokázal v konvečním stavu jezdit hodně rychle a tak by byla budoucnost těchto aut ve zvyšování výkonu a také maximální rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě City GO a jejím cupu.Tento Cup by byl v elektromobilech tedy by elektrické City GO mohlo jezdit tyto cupy a mohlo najet i 10 okruhu na ostrém kole a tak by byli závody zajímavé s vysokou rychlostí a zrychlením kdyby dokázalo pružně zrychlovat na 200 km/h na jeden převod a měla by zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy což je dobrý čas a šlape na paty hypersportům.Jezdilo by se o Mercedes AMG A 45 S.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maximální rychlosti u auta Koenigsegg Agera RS a to ve vzduchu kdy by mohl jezdit v 10000 metrech maximálkou která by byla s odhlučněným interiérem přesně 900 km/h.Bylo by to velmi rychlé auto ve vzduchu ne s koly prověšenými dolů ale přizpůsobenými jako když auto jede na silnici.Byl by to údaj hodný mistrů a mohl by být jedním z nejlepších  časů.Každý transformer Agera RS by to dokázal a uměl by létat 900 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu Jesko Absolut a ten by byl rychlejší než Agera a jel neboli letěl by ve vzduchu 950 km/H díky aerodynamice která by byla benevolentní k rychlému letu a odváděla by ve vzduchu dokonalou práci a tak by bylo možné létat 950 km/h.Jesko Absolut má jezdit na silnici na zemi 530 km/h což by byla polovina toho co ve vzduchu a tak by byla zábava se proletět v Jesku Absolut a to rychlostí 950 km/h a při maximální bezpečnosti kdyby byli všechny skuliny utěsněny tedy jak letadlo a mohlo by letět v klidu bez aerodynamického hluku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayra a jejím létaní maximální rychlostí v 10000 metrech výšky.Bylo by to přesně 930 km/h tedy něco mezi Agerou a Jeskem Absolut.Každý člověk by dokázal jezdit s touto rychlosti tedy 930 km/h protože by na to měl aerodynamiku a s koly zastrčenými na normální pozici jako při stání a s maximálním odhlučněním a tak by mohla Huayra jezdit maximální rychlostí 930 km/h ve vzduchu a to v maximální bezpečnosti tedy že by neuletěl nárazník nebo křídlo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi R8 3 generace a jejím létaní rychlostí 870 km/h protože má spoustu náporu na aerodynamice a proto jede jen 330 km/h a tak by mohla létat v klidu 870 km/h ve vzduchu s odhlučněnými díly jako letadlo a nepronikal by žádný aerodynamický hluk do interiéru.Každá R8 3 generace bude dokonalá v řízení samo sebou tedy by řídila Audi R8 sama a to po zadaní do navigace cíle a o ostatní by se postaralo auto samo.R8 by tedy byla také dobrá a rychlá ve vzduchu jen s větším odporem vzduchu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder a jeho létaní ve vzduchu které by bylo v rychlosti v 10000 metrech 940 km/h s křídlem a nárazníky která mají velký odpor ale i tak dokáže jezdit 918 Spyder 940 km/h a měl by tedy údaj v techničáku tedy letovou rychlost 940 km/h 918 by měla odhlučněné dveře,přední sklo a podvozek kde by byli kola ve výšce jako když je na zemi což by zvedali tlumiče samotné a aby vypadalo auto dobře za letu a ne s prověšenými koly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho maximální rychlostí 980 km/h a to díky jeho nejlepší aerodynamice která je plochá tedy z plochého auta a proto dokáže letět v 10000 metrech i 980 km/h.Každý transformer bude moci letět na plný plyn který by řídil transformer 980 km/h tedy by po zadaní cíle do navigace by se transformer o vše postaral a doletěl s posádkou do cíle a to nejrychleji jak by to šlo a to 980 km/h .Laferrari by bylo odhlučněno jako letadlo tedy dveře ,přední okno a podběhy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 a jeho maximální rychlosti ve vzduchu která by byla 985 km/h podle designu který se přiklání k tomuto vozu.Je tedy o trochu rychlejší než Laferrari .Každé P1 by musel být dobře odhlučněn a to jako v letadle a tak by měl dveře ,čelní sklo a podběhy maximálně odhlučněné a mohl by létat touto rychlostí.Každé P1 by bylo dokonalé a samostatné kdyby se zadal cíl,do navigace a o zbytek by se postaral transformer tedy by letěl rychlostí 985 km/h do svého cíle například přes velkou louži.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Divu a jeho maximální rychlosti ve vzduchu v 10000 metrech.Tento vůz má celkem velký nápor vzduchu a tak by měl hodnoty někde na 850 km/h protože by neměl nízkou přední část.Každý transformer by dokázal létat takto tedy v 850 km/h protože by měl velký odpor přední časti s grilem a tak by se nedostal přes 850 km/h.Každý transformer by dokázal létat dokonale a hladce a po zadání cíle do navigace by mohl doletět kam by majitel chtěl.

 

 

Zde bylo vloženo 90 článků.