Jdi na obsah Jdi na menu

Program devadesát - 2.

bugatti-divo-lady-bug.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron SS 300+ Longtail a tak by mohl letět o něco lepe než Divo a to 980 km/h jako Laferrari kdy by ve vzduchu kopíroval auto vzduch a aerodynamika která by vytvořila toto auto a tedy ho prodloužila by pomáhala k odvodu vzduchu a proto by mohl letět 980 km/h jako Laferrari.Longtail by byl dobře odhlučněn a to jako letadlo tedy čelní sklo,dveře a podběhy a kola by zůstali ve výšce v jaké Longtail jezdí a to díky tlumičům které by je vtáhli a kola by nebyli prověšeny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Centodieci a jeho maximální rychlosti ve vzduchu při letu přes oceán.Tedy toto auto by dopadlo nejhůře protože je hodně baculaté a má velký odpor vzduchu a tak by mohlo letět jen 820 km/h tedy by byl pomalejší než Airbus A380.Měl by odhlučněné dveře a čelní sklo a podběhy a to jako letadlo například u okének letadla.Každý vůz Centodieci by zadal na zemi cíl do navigace tedy například v ČR do New Yorku a o zbytek by se postaral transformer sám a doletěl by do cíle rychlostí 820 km/h a v bezpečí což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o donutech ve vzduchu u auta Ferrari 488 Pista.Opět by šlo o kruhový okruh s průměrem 1 kilometr a ve výšce 1 metr.Tedy 488 Pista by mohla dělat drifty sama tedy transformer sám.Šlo by tedy o soutěž mezi transformery a tak by se řidič jenom účastnil protože by chtěl byt u toho.Tedy by dělala Pista drift jenom vzduchem a hodnotil by se drift jak je zvládnutý a provedený a opět by vyhrál ten kdo by byl nejrychlejší a nejlepší a jezdilo by se o Mclaren Solus.

 

 

Nyní bych chtěl o donutech s průměrem 1 kilometr a ve výšce 1 metr a jejich dělání s Lamborghini Aventador SVJ a tak by mohl řidič jezdit s transformerem který by řídil sám.Tedy ten kdo by byl nejrychlejší na závodě vozů Aventadorů SVJ by vyhrál.Závodil by Aventador SVJ sám a tak by mohl pro majitele vyhrát hlavní cenu kterou by bylo Bugatti Bolide.Každý transformer by musel zajet nejlepší čas a tak by mohl být nejlepší v driftech ve vzduchu na pár kilometrů ve výšce 1 metr.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu AMG Black Series a jeho donutech 1 kilometr v průměru ve výšce 1 metr.Tedy by řidič jezdil s autem uvnitř a nechal ho řídit tedy auto samotné.Šlo by o to že by řídil auta transformer a mohl tak vyhrát majiteli auto a v tomto případě by to bylo Lamborghini Aventador Ultimate s 800 koni.Šlo by o čistotu driftu a o to ho zajet přesně bez ústřelků tedy rovný drift a s házením auta ze strany na stranu a tak by musel jezdit celý závod.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayře a jejím driftovaní ve vzduchu na kruhovém okruhu s 1 kilometrovým průměrem kdy by mohla Huayra ze strany na stranu házet bokem,tedy automobil Huayra by se musel pokusit zajet nejrychlejší čas a ten kdo by zajel jízdu bez chyb a nejrychleji tak by vyhrál a to také auto Bugatti V16 Mistral tedy kabriolet a novinka od Bugatti.Každý transformer by dokázal ze sebe vymáčknout maximum a tak by dokázal vyhrát v Huayře a mohl by být tedy nejlepší a nejrychlejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu Jesko a jeho driftech v jednom metru nad zemí a to na okruhu který bude mít průměr 1 kilometr a bude to kruhový tvar okruhu.Každý transformer ze sebe vymáčkne maximum a bude tedy nejrychlejší jak muže a tak zajede drift dokonalý ze strany na stranu a bude tedy nejlepší ten nejrychlejší a nejlepší který dokáže skloubit rychlost a šikovnost.Každý transformer bude dokonalý a bude hlavně rychlý v driftu ve vzduchu a s řidičem na palubě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder a jeho driftech ve vzduchu kdy bude driftovat na okruhu ve tvaru kruhu s průměrem 1 kilometr s kuželkami které navedou transformera do cíle driftu.Každý transformer ze sebe vymáčkne maximum a bude dokonalý ve své práci s majitelem na palubě a ten kdo zajede nejlepší čas ten vyhraje a to auto v podobě Pagani Huayra R s 800 koni jen na okruhy na planetě Zemi a na planetě Závodníku bude moci všude i do nakupáku.Každý transformer by dokázal jezdit na hraně a tak by mohl snadno vyhrát kdokoliv tedy jen  Ti nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 a jeho driftu ve výšce 1 metr nad zemí kdy by driftoval jen transformer  s majitelem na palubě pro zážitek z driftu u člověka.Tento drift bude zajímavý a tak budou drifty hodně zajímavé a navštěvované diváky kteří by mohli být po ploše okruhu.Ten kdo by vyhrál tento závod  mezi P1kami by vyhrál Porsche 911 GT2 RS Club Sport jen na okruhy na planetě Zemi a na planetě Závodníku bude moci mít vjezd všude volný a měl by tedy být používaný i při jízdě do nakupáku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Lefarrari a jeho driftech ve vzduchu a to ve výšce 1 metr.Vždy by řídil transformer a mohl tak vyhrát hlavní cenu kterou by bylo Ferrari 458 Italia od Liberty Wall tedy tuningové firmy.Tento vůz je krásný  a má vzduchový podvozek pro položení auta na zem.Vždy by jel s transformerem i řidič a kochal se tak driftem ze strany na stranu a tak kdo by zajel nerychlejší čas a bez chyby by vyhrál.Každý transformer by jezdil na hraně svých možností a mohl by vyhrát tedy ten nejšikovnější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Divu a jeho driftech ve vzduchu tedy 1 metr vysoko a tak by mohl s majitelem zajet jedno kolo a ten kdo by ho zajel nejrychleji a bez chyb by vyhrál auto a to Pagani Zonda R na okruhy které nesmí na této Zemi na silnice a na planetě závodníků bude moci kamkoliv jen bude muset mít lift tedy zvedání přední a zadní části před retardéry.Transformer by driftoval ze strany na stranu a mohl tak udělat velkou show pro diváky a auta by byli dokonalá a koly zvednutými jako při jízdě na silnici aby nebyli prověšeny.

 

 

Nyní bych chtěl o Bugatti Longtail a jeho driftech ve vzduchu a to konané na planetě Závodníku všech a planetě Zemi zároveň.Každý vuž Longtail by byl jedním  z favoritu kdy by dokázal hrnout nejvíce svojí hmotou a to by mohl využít pro drift ve vzduchu kde by s ním jezdil jeho majitel aby si užil jízdu v driftu s transformerem.Jezdilo by se o Aston Martin Valkyria a ten by šlo zpeněžit za nový vůz plnou cenu.Každý transformer by ze sebe vydal maximum a šáhnul si na svoje limity a kola která by byli jindy prověšená by byli zajety do podběhu pro lepší a krásnější vzhled.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Mercedes SLR a jeho driftech ve vzduchu tedy 1 metr nad vozovkou na okruhu ve tvaru kruhu a s průměrem 1 kilometr a tak by mohl zajet nejlepší čas jen ten nejlepší a nejrychlejší a bez chyb a získat tak hlavní cenu kterým by bylo Ferrari Laferrari Aperta.Každý transformer by dokázal jezdit na limitu a s řidičem na palubě.Kola  by byli zasunovací do podběhu což by zajistili tlumiče transformera.Každý vůz by mohl v podstatě vyhrát a rozhodoval by čas.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lodi která by byla viditelná ale nepocítitelná.Všechny lodě budou v budoucnu takové a tak nebudou hrozit havárie a lodě při kontaktu s jinou lodí do ní projede a nic se nestane.Takové lodě budou moci být výletní lodě které budou mít pocítitelný pouze motor a lodní šroub a tak bude moci loď plout protože bude na vodě a bude tedy v pozici na vodě a tak bude moci loď plout i když bude mít 0 kg a bude viditelná a to proto že bude viditelná tak bude moci existovat i na vodě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maximální rychlosti kamionem vzduchem.Kamion by mohl moci v tahači lítat i 1000 km/h protože bude mít velkou hmotu a tak překoná i auta.Každý kamion ať už s návěsem nebo bez návěsu bude moci letět 1000 km/h kdy u tahače to bude ještě lehčí práce pro transformera protože půjde o velké množství hmoty.Každý kamion bude velmi rychlý a dopraví zboží například z Evropy do Afriky nebo z Evropy do Indie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tanku a jeho maximální rychlosti ve vzduchu v 10000 metrech a jeho rychlosti tedy bude 750 km/h  a to proto že je naprosto neaerodynamický a hranatý a tak bude pomalejší ovšem i 750 km/h je úchvatných a je to krásná rychlost kterou jde urazit například trasu z Londýna do New Yorku za pár hodin.Každý tank bude řídit sám a tak bude stačit zadat cíl do navigace a o zbytek se postará transformer sám a bude tedy dopravovat cestující v tanku do cíle bez problémů a v klidu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maximální rychlosti u motorek ve vzduchu a ta by byla 300 km/h jednak proto že jde o malou hmotu a nejde tak moc hrnout a také to dává smysl protože více už by mohlo být nežádoucí a nebezpečné.Tedy superbike bude moci pouze 300 km/h stejně jako supermoto a nebo naháč nebo maxistkůtr s plexi štítem kde by bylo dobré mít velký plexištít na každé motorce tedy i na superbicích ,supermotech a naháčích a tak bude cestovaní bezpečné a nebo se bude muset vždy zalehnout k nádrži a to kvůli aerodynamice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejím dosažení maximální rychlosti ve vzduchu.Ve vzduchu by to bylo něco okolo 260 km/h a tak by mohla čtyřkolka letět 260 km/h přes Pacifik a mohl by tedy být namístě do pár hodin kdy by bylo dobré mít velké plexi pro odrážení vzduchu a pohodlnější jízdě v maximální  rychlosti a tak by mohla být čtyřkolka na místě do par hodin u příkladu letu Z ČR do New Yorku a nebo z Londýna do Los Angeles.Každý let by byl bezpečný v 10000 metrech kde nejsou žádné bouřky ani sněžení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusu a jeho maximální rychlosti v letu kdyby měl velkou hmotu ale velký odpor a tak by mohl letět okolo 750 km/h.Tedy by mohl dopravit cestující v této rychlosti v maximálním odhlučnění jako u letadla a tak by mohl autobus dopravit i 60 lidi v pohodlí bez turbulencí kdyby už existovali stabilizační systémy proti turbulencím o čem jsem již hovořil.Každý autobus by nemohl letět víc enež 750 km/h ale i tak by to byla velká rychlost a cesta například z Paříže do New Yorku by trvala 5 až 6 hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho maximální rychlosti ve vzduchu v 10000 metrech.Každý transformer by dokázal létat tak okolo 850 km/h kdyby měl hodně hmoty a byl by tedy i dost rychlý a tak by SUV mohlo létat i 850 km/h.Každý transformer by dokázal s SUV pokořit krásných 850 km/h a stalo by se dobrým prostředkem jak se dopravit z Prahy do New Yorku nebo z Londýna do Los Angeles.Rychlost 850 km/h je krásná a účinná a tak bude cesta trvat jen několik málo hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich létání ve výšce 10000 metrů.Zde by mohli letět maximálně okolo 720 km/h protože mají málo hmoty a tak nemůžou tak moc táhnout a hrnout vpřed.Každý transformer by dokázal jezdit maximálně 720 km/h což je krásná hodnota a také použitelná kdyby hothatch měl dosáhnout USA z Evropy za několik málo hodin.Tedy z ČR do New Yorku nebo z Holandska do Los Angeles.Každý let bude dokonalý s transformerem  který poletí maximální rychlosti a auto bude odhlučněno jako letadlo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanu a jeho létání ve vzduchu ve výšce 10000 metrů a tak by mohli sedany využít své větší hmoty a hrnout i 860 km/.Každý transformer bude létat díky transformeru 860 km/h a bude tedy i tak dost rychlý a bude maximálně pohodlný a měl by odhlučnění jako letadlo tedy skla,podběhy a dveře které by šli zavřít jen zvenku díky tlumící hmotě.Každý transformer by mohl být z New Yorku v Londýně za pár hodin a stejně tak i opačně.Každý transformer by byl tedy dokonalý kdyby se zadal cíl do navigace a o zbytek cesty by se postaral transformer rychlostí 860 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu Mclarenu SLR a jeho Wankelu.Wankel by byl obrovský a dokázal by vyvinut hyper rychlost u SLR.Každé SLR by bylo na wankel jak dělaný a tak by mohlo zrychlit na 100 km/h za 2,8 sekundy a mělo by výborně vyřešené těsnění s čím je problém u wankelu tak by motory těsnili dobře a mohli by jezdit dokonale na dálnici a nebo na okruhu.Wankel je věc na které je třeba zapracovat a proto budou wankely v budoucnu velmi oblíbené a budou mít projev jako Honda S 2000 tedy jako raketa s 2,0 motorem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Wankelu pro Bugatti Bolide a ten by dostal velký objemný Wankel o výkonu 1200 koni  a dobré těsnění a tak by mohl pracovat v pohodě a bezpečí pro motor.Každý Wankel by byl dokonalý a s dobrým průběhem točivého momentu a tak by wankel byl dokonalým motorem který by šlo využít na okruhu na dálnici a i na okreskách na Planetě Závodníku.Každý závodník by dokázal jezdit na hraně a dokázal by byt kultivovaný a intuitivní což je důležité, důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayře s Wankelem a to s výkonem 750 koní.Huayra by měla motor nastavený na 750 koní a tak by dokázalo pěkné kousky a tak by transformer s wankelem v konvenčním stavu mohl jezdit opravdu rychle a k Huayře by se to i hodilo a tak by byli s Huayrou Wankely spojovány  a známi a Wankely by těšili výborně slávě a mohli by u Huayry vypadat skvěle.Každý Wankel bude velká exkluzivita a mohl by se stát nakupovanějším než s motorem V12 od AMG.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Zondě R a jeho wankelu který by byl dobře utěsněn a mohl by fungovat s tímto vozem s novou převodovou a diferenciálem.Tedy Zonda R by měla výkon okolo 800 koní zrychlovala by na 100 km/h za 2,6 vteřiny a jela by v maximu 350 km/h.Wankely by letěli a šli dobře na odbyt a tak by mohli Zondy R být legendami které budou vždy zachovány na planetě Závodníku všech a budou tedy jezdit i až milion let.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 911 GT2 RS Club Sport a jeho motoru Wankelu který by byl vzadu místo V6 od Porsche.Měl by 600 koní a měl by dokonalé zpracováni v motoru s Wankelem který by byl důkladně utěsněn a mohl by sloužit do omrzení tedy do doby než by mu došel benzín kdyby auto mělo mít spotřebu když jede pilu okolo 35 litrů což by měl být dobrý výkon.Každý Club Sport by byl rychlejší než s klasickým motorem což je u tohoto vozu velmi zásadní protože je už tak v základu dost rychlý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Divu a jeho motoru Wankel který by byl nový a tak by měl 1200 koní a zrychlilo by na 100 km/h za 2,5 sekundy a jelo by v maximu 350 km/h.Každý wankel by byl rychlejší v pružném zrychlení a tak by dokázal jezdit rychleji než Divo samotné s V16 a to také proto že by bylo o 100 až 150 kilo lehčí.Každý vůz by byl tak rychlý že by to mozek těžko zpracovával a tak by mohlo být Divo s motorem Wankel i rychlejší což by byla priorita u vozu Bugatti Divo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho novém motoru Wankel.Tedy motor by byl dobře utěsněn a měl by 950 koní jako v sérii a měl by lepší dynamiku a zrychlil by na 100 km/h za 2,5 sekundy a jel by 350 km/h tedy stejně jako v sérii.Výhodou by bylo pružné zrychlení které by bylo lepší než u Ferrari v sérii.Každý vůz by byl dokonalý s tímto motorem a mohl by lámat rekordy daných tratí s wankelem a při spotřebě 25 až 35 litrů při jízdě na pilu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 a jeho novém Wankelu tedy motoru Wankel.Tento motor by dokázal s P1 cvičit kdyby zrychloval na 100 km/h za 2,5 sekundy a jelo by v maximu 350 km/h.Nejlepší by bylo zrychlení pružné  a tak by mohl zrychlovat rekordně z 120 km/h na 230 km/h v řádu sekund  a desetin sekundy.Každý transformer s wankelem by byla jedna z nejrychlejších motorizací na světě ovšem i tak by byli motory před wankelem pořád v kurzu a pořád se prodávali protože by šlo o setiny sekundy v časech dynamiky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hennessey Venom F5 a jeho motoru Wankel.Motor Wankel by byl dobrý pro tento vůz kdyby bylo svižnější a rychlejší a tak by stačilo motor dobře utěsnit a mohl by mít 1200 koní a tak by měl lepší zrychlení v pružnosti a jinak by zrychlovalo na 100 km/h za 2,5 sekundy a jelo v maximu 350 km/h.Wankel by autu velmi prospěl kdyby se stalo lepším vozem s lehčím motorem ale i tak by byl motor F5 žádán a bylo by to na výběru zákazníka pro co se rozhodne.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi RSQ8 a jeho motoru Wankel a tak by mohl motor Wankel zastoupit V8 od Audi i když by byla také žádaná a to velmi protože Audi a její nastavení má každý rád a tak by motor Wankel byl jen o vyšší rychlosti a tak by dokázal dosáhnout 200 km/h s wankelem za 8 sekund s výkonem 950 koní a mohl by zrychlovat na 100 km/h za 3,5 sekundy.Každý vůz Wankel by byl o pružném zrychlení a měl by také maximální rychlost 350 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o změně auta u Policie pro kamufláž z Ferrari 458 Italia do Hennessey Venom F5.Tedy když by pronásledovali zločince tak by mohli zaměnit vozy a tak překvapit hříšníka a tak by se z policejní 458 Italie změnilo auto během stíhaní do Hennessey Venom F5 a mohlo hříšníky pronásledovat do mistra kde by je mohli překvapit a zatknout za pohružky střelby.Každý transformer by dokázal změnit auto během vteřiny a Hennessey Venom F5 by byl vybrán protože jde o kvalitní americký vůz s dobrými jízdními vlastnostmi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policejním Lamborghini Aventador SVJ a jeho kamufláži při stíhaní zločince kdyby se mohl z Aventadoru transformovat do Bugatti Diva a tak pronásledovat hříšníky a počkat kdy zastaví a pak je zatknout za pohružkou výstřelu ze zbraně.Bugatti Divo by se změnilo z Aventadoru SVJ za 1 sekundu a tak by mohl byt dokonale kamuflažovaný a nešlo by čekat že jsou to policisti.Každý transformer by byl dokonalý a uměl by to dobře s řidiči kdyby řídil řidič a o vše by se postaral řidič tedy o stíhaní zločinců a o měnění aut mezi sebou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním Bugatti Chiron Sport který by mohl využít kamufláže a transformovat se při honičce do Ferrari Leferrari a tak zmást hříšníky a tak by mohl v Laferrari pronásledovat auto zločinců a nechat ho zastavit a zde ho zajistit a zatknout zločince.Každý transformer by se transformoval na povel řidiče a řídil by člověk.Každý transformer by byl bezchybně transformován do Laferrari a mohl byt nenápadný což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním Mclarenu P1 a jeho transformaci do Porsche 918 Spyder pro kamufláž a jeho nenápadnost při honičce se zloději nebo jinými zločinci.Každý transformer by se dokonale transformoval do auta bez majáků a tak by se přesně transformoval do vozu a to do stříbrného 918 a řídil by člověk.Každý člověk by mohl změnit auto za 1 sekundu a mohl by být nepoznatelný a to by bylo důmyslné a chytré.Každý transformer by dokázal jezdit tam kde by zastavili zločinci a zde by je mohli policisté zastavit kdyby mohli mít auto které by nebylo transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi R6 2022 a jeho transformaci do Audi RSQ8 kvůli kamufláži aby zločinci kteří by byli stíháni tímto Audi RS6 zmátly a tak by se transformovali do Audi RSQ8 a mohli je pronásledovat a čekali by kdy by zločinci zastavili zde by je zastavili a tak by mohli s Audi RSQ8 zasáhnout a vykonat spravedlnost tedy v autě které by nemělo majáky a sirény a tak by nechali auto transformovat do Audi RS6 a zde by usadili jednoho ze zločinců druhý policejní auto by převezlo druhého zločince.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním BMW X6M a jeho transformaci do Mercedesu Mclaren SLR při honičce pro kamufláž a a tak by mohl dojet zločince a počkat si až zastaví a zde by ho zatkly kdyby se transformovali do X6M a odvezli jednoho zločince a v druhém policejním autě by odvezli druhého,.Technika kamufláže by byla dobrá také pro bezpečnost protože by řídili auto které by nebylo oživeno a mohlo by způsobit havárii a zranit civilisty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Longtail a transformaci do Astonu Martin Valkyria při honičce tak by dohnali zločince v kamufláži a zatkly je.A pak by přijeli dvě hlídky a odvezli dva zločince každého v jiném autě.Transformeři by byli dokonalou technikou kdy by se transformovali do 1 sekundy a to za jízdy a pak by pronásledovali zločince v jiném autě a tak by mohli být dopadení zločinci snadněji kdy by čekali až zastaví a pak by je zatkly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Astonu Martin Vulcan a jeho transformaci při honičce se zločinci do Koenigseggu Jesko a to proto aby je zmátly a nevěděli kdo je za nimi.Transformeři by  měli čest s auty které by nebyli oživeny a tak by mohli ujíždět policii a kdyby byli oživeny tak by neunikali spravedlnosti.Takto by je šlo pozorovat a čekat až zastaví zde by je zatkla s Jeskem Absolut.Každý transformer by musel být pro dva lidi a policisté kteří by byli zavoláni na místo by museli mít dvě auta kterými by zločince převezli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o změně z jiné motorky do druhé civilní kvůli kamufláži a to Hondy CBR 1000 RR Fireblade do Kawasaki H2.Každé moto by bylo dokonalé a mohlo by pronásledovat nenápadně  zločince v autě nebo na motorce a až by zastavili tak by je zajistili a zatkly a čekali by na dvě policejní auta která by je převezli na služebnu.Každý vůz by byl také transformer  a tak by nemohl nikdo utéct ani zranit civilisty a tak by mohli auta vědět jestli má pořád zločinec pouta jestli si je nesundal.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze M1R1 a jeho transformaci do Suzuki GSX-R 1000 2022 a to proto aby vytvořili kamufláž  a tak by mohli být nenápadní bez majáků a čekali by až zločinci zastaví a mohli by je zatknout a zadržet a pak by počkali na dvě auta policistů a do nich mohli naložit vždy jednoho do každého auta pro bezpečnost a klid.Každý transformer by dokázal s transformací do druhého motocyklu tak že by se jen drželi řídítek policisté a pak by proběhla transformace v klidu a bezpečí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z BMW do Aprilie superbiku.Tedy by šlo o BMW M 1000 RR 2022 a do Aprilie RSV 4 2022 s křidélky po stranách ve předu.Každý transformer by dokázal se transformovat do druhé motorky v jedné sekundě a pronásledovat zločince nenápadně bez majáku v jiné motorce.Každý transformer by dokázal jet tak aby je pronásledoval a to nenápadně a při zastavení by mohli zločince zadržet a zatknout je což by byla priorita kamufláže.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z Harleye Davidsonu na Elektra Glidu do Indianu a to kvůli kamufláži při honičce do druhého motocyklu bez majáku a sirény a tak by mohli dojet zločince a zastavit je a zatknout je.Jednalo by se o auto které by nebylo oživeno a proto by mohlo utíkat a kdyby to byl transformer tak by automaticky sám zastavil.Každý transformer by dokázal jezdit dokonale a rychle a tak by mohl zajistit zločince a nikdy  by mu neutekly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektromobilech a jejich cupu kde by mohli závodit všichni na planetě Závodníků všech.Zde by mohli závodit Ferrari Laferrari v elektrice ,Bugatti Divo ,Bugatti Longtail a Koenigsegg Jesko a Pagani Huayra a Lamborghini Aventador SVJ.Každý transformer by dokázal jezdit v elektromobilu velmi rychle na jeden stupeň a mohli by byt rychlejší než spalovací motor.Mohli by obkroužit na Nurburgringu i 10 kol a pak by musel do zásuvky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektromotorkách a jejich cupu.Tedy by mohli jezdit BMW M 1000 RR 2022 a Aprilia RSV 4 a Suzuki GSX-R 2022 a Ducati V4 R a Yamaha M1R1 a také Honda CBR 1000 RR 2022 a Kawasaki H2.Tyto motorky by si to mohli rozdat na trati a mohl by i být velmi rychlé  a tak by si mohli sáhnout na limit a mohli by být rychlejší než motorky se spalováním a to na rovinkách a na výjezdech ze zatáček a také hlavně v pružném zrychlení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich provedení na závody tedy cupy.Mohli by závodit například Yamahy Raptor a Kawasaki a tak by mohli závodit na trati a to  se slicky v konvenčním nastavení tedy by mohli jezdit jako rakety v elektrice.Elektrické čtyřkolky by měli srovnatelné schopnosti a tak by mohli závodit a vyhrávat jen ti nejrychlejší a nejlepší a vítěz by získal respekt a to transformer a také řidič.Mohlo by se jezdit o Ferrari 458 Speciale a tu zpeněžit za 8 milionů v komisy a 4 miliony ve výkupu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich závodech kdy by měli elektrické nastavení a měli by velkou baterii která by umožnila na Nurburgringu objet 10 kol a ten kdo by vyhrál by vyhrál závodní Volvo tahač úplně změněného pro závody za cenu 14 milionů.Elektrické kamiony by byli dokonalé pro závody a tak by mohli závodit všechny typy elektromobilu kamionů tedy Dafy ,Many ,Ivecca a Renaulty a Volva.Po deseti kolech na Nurburgringu by musel kamion do zásuvky kdyby dobil baterii z 15 procent na 80 procent za 25 minut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektro Formulích a jejich působení na závodech v Hungaroringu kdyby mohlo na plný plyn objet 25 kol s baterii která by byla speciální a skladná.Každý transformer by dokázal jezdit v režimu elektro tedy 25 kol a pak by musel do zásuvky a tak by trvalo nabití od plna z 18 procent za 20 minut a to po skončení závodu a byl by připraven na další závod v jiné zemi.Každý monopost by dokázal jezdit na hraně a na limitu a řidič by si mohl sáhnout na limit a jezdit na hraně přilnavosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Formuli 3000 a jeho elektrickém nastavení a tak by mohli Formule 3000 jezdit na elektřinu a mohl by mít velkou baterii a výkonné motory a tak by dokázal jezdit 25 kol na Silverstonu a pak by se mohl monopost dobit po závodu a být připraven na další závod v jiné zemi.F3000 by se těšila velké zálibě a mohla by být sledována lidmi na celém světě v elektrickém modu který by byl rychlejší než u spalovacího motoru.Každý monopost by dokázal velké kousky a měl by být zábavnější pro diváky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozech GT3 a jejich nastavení jako elektromobilu.Každý transformer by dokázal být elektromobilem a dokázal by velké kousky a dokázal by najet 25 kol na Hockenhaim ringu a pak by mohl být vůz nabity a připravený na další závody v jiné zemi.Každý vůz by byl rychlejší na provoz a zábavnější na pohled a tak by mohl být geniálně rychlý a být zábavnější pro diváky.Každé auto by dokázalo být rychlejší než se spalovacím motorem a tak by bylo sledovaní závodů zábavnější a inspirovanější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Nascaru a jeho elektrickém nastavení s bateriemi a tak by mohli být vozy Nascar elektromobily a mohli by být rychlejší a bezpečnější zároveň kdyby nehrozil žádný požár protože by šlo o elektromobily.Vozy Nascar by byli zavodním náčením které by bylo rychlejší než v konvenčním nastavením se spalovacím  motorem.Každý vůz Nascaru by dokázal velké kousky a byly by hlavně pružnější což by se u těchto závodů velmi vítalo protože jde spíše o pružné zrychlení u těchto závodů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Wifi na palubě supersportů.Wifi by zde byla proto aby mohl řidič serfovat na internetu v autě zadarmo nebo jen za poplatek měsíčně okolo 300 korun.Každý vůz supersport by dokázal s wifu jezdit dokonale a mohl by být dokonalejší pro mobilní maniaky a pro obyčejné serfaře kteří si občas něco hledají na internetu tedy na youtube.com nebo Facebooku nebo Twitteru a nebo co je právě v televizi.Každé wifi by přišlo vhod a bylo by zaheslováno proto aby ho používal jen majitel wifi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho wifi která by mu umožnila internet zadarmo a tak by mohla s wifi jezdit za 300 korun měsíčně  a měl by zde televizi ,youtube.com,Facebook nebo Twitter a u televize by měl i program a mohl si pouštět televizi zpětně tedy pořady které již byli a tak by mohl být informován ze všech směrů a tak by SUV nabídlo zábavu i cestujícím na zadních sedačkách a mohl by si děti prohlížet pohádky a nebo dospělí by mohli sjíždět youtube.com nebo Facebook.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hathatchých a jejich wifi na palubě která by byla v kufru a platilo by se za ní 300 korun měsíčně a mohli by se dívat na filmy co právě běží v televizi  nebo pořady které už proběhli a dále by mohli sledovat youtube.com a Facebook a Twitter.Vždy by vzadu cestující nebo ve předu by mohli předat řízení autu a pak by mohl serfovat na internetu ve zpětném zrcátku a stejně tak i cestující ve předu nebo na monitoru uprostřed mezi řidičem a spolujezdcem.Každý transformer by dokázal nabídnout chráněné připojení a tak by si mohl užívat svoje wifi každý majitel auta zvlášť.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tanku a jeho wifi která by byla v interiéru tanku a tak by mohli serfovat spolucestující na internetu jako je Facebook ,youtube.com,nebo Twitter a také televizi v přímém přenosu a to i filmy nebo pořady které již byli zpětně.Každý transformer by byl dokonalý a měl by skvěle připojení za 300 korun měsíčně.Vzadu by mohli děti sledovat pohádky které by jim pouštěli cestující vepředu a nebo by mohli ovládat internet cestující vzadu tedy dospělí cestující.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o wifi ve vrtulníku a ten by mohl být v internetu a mohli by cestující serfovat na youtube.com ,Facebooku,Twiterru a hlavně televizi která by umožňovala přímé přenosy a i pořady které již byli a šlo by si pouštět vše co by bylo týden zpátky tedy každý pořad.Každý vrtulník by mohli využívat připojení wifi zabezpečené a měli by tedy dokonalé možnosti v oblasti internetu a vrtulník by byl zajištěn ve věci wifi internetu a mohl by sloužit svým cestujícím.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich wifi které by bylo v kufru a když by bylo v kufru tak by bylo zabezpečené a nemohl by ho používat jiný uživatel.Šlo by tedy sjíždět youtube a videa a hudbu a Facebook a Twitter a hlavně pořady pro dětina na zadních sedadlech spouštěné z místa spolujezdce řidiče a to uložené pohádky a nebo by šel používat dospělými cestujícími a tak by mohl prohlížet klipy na youtube.com nebo Facebooku a nebo se dívat na filmy na wifi které by stalo 300 korun měsíčně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o monitoru u Harley Davidson Elektra Glide který by šel používat pro užívání internetu a wifi.Wifi by bylo pod nadrží a mohl by jezdec na místě sledovat youtube.com,Facebook  a Twitter a také pořady v televizi a to zpětně týden dozadu a nebo i přímé přenosy bylo by možno sledovat řidičem monitor i za jízdy a to by musel být řidič transformer a pak by to bylo možné.Každé wifi by stálo 300 korun a bylo by zabezpečené a tak by mohli serfovat i s mobily díky této wifi na HD Elektra Glide.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách Indian a jejich wifi a to na monitoru motocyklu a nebo na mobilech za jízdy kdyby mohli řidič motorky a spolujezdec serfovat na internetu na mobilu.Mohli by sledovat Twitter ,Facebook a Youtube.com a hlavně filmy týden dozadu na každém programu který by mohl existovat.Každý transformer by dokázal nabídnout zabezpečení připojení a mohl by být s dobrým výkonem kdyby stránky byli zobrazovány rychle a bez prodlev a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich wifi která by byla umístěna pod nádrží benzínu a tak by mohli používat cestující při stání i při jízdě youtube.com,Facebook a Twitter a hlavně televizi v přímém přenosu a to také zpět 1 týden a to za 300 korun měsíčně.Každý transformer by dokázal řídit čtyřkolku a při tom by mohl řidič serfovat na internetu na mobilu nebo na dysplayi dotykem.Každý transformer by dokázal jezdit bez chyby a mohl by byt na něj spoleh a nikdy by nehavaroval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu a jeho wifi kdyby měl wifi v interiéru kamionu a tak by mohl sledovat při řízení kamionem videa a hudbu na Youtube.com nebo Facebook nebo Twitter a také televizi zpětně do 1 týdne a všechny pořady a kanály a to vše za 300 korun a připojení by bylo zabezpečené a automaticky by se nalogovalo na mobil při nastoupení do kamionu a šel by sledovat internet na velkém dysplayi v interiéru kamionu a mohli by mít větší požitek ze sledovaní internetu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o benzínkách pro elektromobily které by byli pouze pro elektromobily na to každých 20 až 30 kilometrů a to v České Republice.Tedy by byli stanice pro elektromobily každých 30 kilometrů pro snadné využívaní elektromobilů kde by si mohli dát kávu a posilnit se například parkem v rohlíku.Každý transformer by využil každých 30 kilometrů danou dobíjecí stanici pro elektromobily a byli by velmi užitečné a tak by se mohli transformeři ve stavu elektromobilů dobíjet podle libosti a to hlavně na dálnici D1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Německu a jeho pokrytí elektro stanicemi pro dobíjení elektromobilů a to tak že by každých 30 kilometrů byli elektro stanice s porty pro dobíjení s obchodem pro osvěžení a pro nasycení se jídlem.Elektro stanice by měli i 25 portů a dobíjeli by auta z 18 procent na 100 procent za 35 minut.Každých 30 kilometr je důležité dodržet protože se muže stát že se zapomene řidič a neodbočí včas a tak dobíjecí port každých 30 kilometrů bude korektní a využitelný na 100 procent.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kubě a jejich elektrickým dobíjecím stanicím bez benzínových stanic,tedy pouze pro elektromobily a to 25 portů a tedy by si skočili se osvěžit a najíst a za chvíli by mohli zase startovat tedy za 25 minut když by dobily elektromobil z 18 na 80 procent.Každý transformer by v režimu elektromobilu měl možnost dobíjet každých 30 kilometrů a tedy by byl zajištěn ve věci dobíjení elektromobilů a každý elektromobil by byl zajištěn a mohl by být zajištěn ve věci šťávy elektromobilu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o USA a jeho elektrických  portech pro automobily ,kamiony a motocykly.Tedy by se využilo dobíjení na 100 procent a každých 30 kilometrů by bylo dokonalých protože by mohli být zaplněny elektromobily porty na jedné benzínce a tak by mohli jed na další a tam dobít svůj dopravní prostředek.Na každé zastávce jen pro elektromobily by mohlo být 25 portů a tak by mohli při markantním užíváním elektromobilů být obsazeny a tak by benzínka každých 30 kilometrů se velmi hodila a využila na 100 procent.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maďarsku a jeho elektroportech tedy stanicích pro dobíjení elektromobilu které by bylo v Maďarsku a to každých 30 kilometrů .Každých 30 kilometrů by byli protože by mohli být zaplněné elektromobily které by se pravě dobíjeli a tak by mohli jed na další stanici a tam by našli volné místo kdyby na místě benzínky nabíjení  elektromobilu bylo 20 míst pro dobíjení elektromobilu  tedy 30 kilometrů by bylo další dobíjecí stanoviště.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o každých 30 kilometrech dobíjecích portů v Rakousku.Zde by měli auta každých 30 kilometrů obchod s nabíjecími porty a tak by mohli jezdit v klidu a pohodě na volné místo kde by byla benzinka plná tak by jí nahradil další port kdy by trvalo dobití na 100 procent 35 minut.Každý port by byl pro elektromobil jako jsou motorky a auta ,kamiony na autobus a čtyřkolky a tak by byl zajištěn každý elektromobil kdyby byla každých 30 kilometrů jedna elektrostanice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Francii a jeho elektromobilech a jejich stanicích pro elektromobily a tak by měli elektromobily každých 30 kilometrů elektro stanici a to proto aby mohl hned řidič začít dobíjet svůj elektromobil a tak kdyby bylo plno tak by mohl jed na další stanici a zde by mohl najít volné místo a tak by mohli fungovat elektroporty a mohli by tedy být vždy připraveny pro jízdu elektromobilem kdyby dojezd běžných aut byl okolo 1200 kilometrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Itálii a jejich elektroportech které by byli každých 30 kilometrů a tak by mohl přejet na další port kdyby byli všechny porty plné tedy 20 portů podle velikosti stanice tedy mohlo by být i 30 portů.Ve stanici elektroportů by byl i obchod s limonádami a jídlem a tak by si i mohl řidič dát jídlo a mohl by počkat než se elektromobil dobije a tak by byl elektromobil dobity po návštěvě stanice a mohl by pokračovat další cestou do svého cíle.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dánsku a jeho elektroportech a to stanicích každých 30 kilometrů.V Dánsku by byli porty pro samozřejmě motorky ,auta a kamiony ,autobusy a čtyřkolky a tanky.Každých 30 kilometrů by byl další port kdyby byl plné předešlé porty a tak by mohla být pro port velká sháňka a tak by mohli být každých 30 kilometrů jedna stanice pro elektromobily a elektromobily by byli zajištěny a mohli by být geniálně zaopatřeny a měli by dobrý počet portů pro všechny elektromobily.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Finsku a jeho elektroportech a stanicích kde by byli stanice s jídlem a limonádami a to každých 30 kilometrů.Každých 30 kilometrů by byli proto aby když by byli porty plné tak by mohli přejet k dalšímu portu a zde dobít auto,motorku nebo kamion a nebo autobus nebo čtyřkolku nebo tank.Každá stanice by byla dokonalá a perfektní a během jídla by mohl se člověk napít a mezi tím by byl elektromobil dobit a mohlo se jet dál.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o umývání aut a to jako v továrně kde se lakuje auto roboty.Tedy by vjel do myčky a v ni by mohl byt ostříkán šamponem jak když by se auto lakovalo roboty a to důkladně všude a v každém místě a pak by se stejně tedy jako s lakováním roboty umylo šamponovou vodou a zde by byli spláchnuty obyčejnou vodou a na konec by se voskovalo stejně jako v továrně kde se auta lakuji roboty což bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o myčce pro motocykly která by mohla být ta co pro auta jen by se přijelo a motorka by držela uprostřed bez stojánku a zde by se motorka nastříkala jako v továrně pro lakovaní aut roboty.Tedy by roboti šamponovali motorku pak by jí spláchly šamponovou vodou a pak by spláchly motorku vodou čistou a pak by motorku navoskovali jako roboti v továrně což by bylo důmyslné a chytré a mohlo by to sloužit pro dokonalé umytí motorky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich umývaní v myčce jako roboty kteří lakují auta tedy v jiné větší myčce pro kamiony by se nanášel šampon a stříkal šamponovou vodou a spláchl čistou vodou a nakonec by se nanesl vosk a to jako v továrně stříkaný robotem.Každý kamion by mohl byt dokonale umytý s touto technologii a mohl by byt krásný na obdiv a na pohled.Každý kamion by byl dokonalý po svém umytí a tak by mohl byt dokonalý a krásný a to díky robotům kteří by řídili umývání.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách které by měli myčku stejně kde motorka a auta a zde by byli myčky řízeny roboty stejně jako ve výrobě laku u aut.Tedy by nevynechali žádné místo a tak by byli dokonalé a čisté a mohli by být krásné na pohled kdyby nanesli šampon pak šamponovou vodu a pak čistou vodu a pak vosk kdyby mohli tyto úkony dělat po sobě jak roboti při lakování aut.Každý robot by šel na mytí podle robotu v lakovaní a tak by byla čtyřkolka krásně čistá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Busech a jejich myčce která by byla jinde než v myčce s auty a motorkami a čtyřkolkami a zde by se umývala jako auta která se lakují v továrně roboty.Každý úkon by byl přesný k autobusu a mohli umýt autobus dokonale a byl by tedy čistý a dokonalý díky robotům které by čistili bus jako v továrně kde se stříkají auta.Každý autobus by byl dokonalý a dokázal by být krásně umyt a mohl by být připraven do světa což bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích a jejich umývání jako stříkaní vozů lakem roboty v továrně.Zde by byli tanky v myčce pro auta a motorky protože na to má rozměry a jde tedy použít tuto myčku a tak by byl tank umyt jako roboty s lakováním a tak by roboti u tanku umývali stejně jako by lakovali auto a tak by tanky byli dokonalé a čisté a mohli by házet lesky kdyby tanky mohli mít různé barvy a tak by mohli udělat krásné a čisté programy a ty by mohli použít jako roboti když stříkají lak na auto.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulnících  a jejich umývání v myčce pro auta a motorky kdyby do myčky najeli na kolech a zde by byli umývány jako roboti když stříkají roboti auta a to lakem.Každý vrtulník by byl bez rotoru a tak by se mohl nanést šampon a pak šamponovou vodu a pak vodu čistou a pak vosk a mohli by mít čistý vrtulník dokonale a to vše díky technologii umývání stroje jako lakovaní vozů roboty v továrně na auta.Každý transformer by dokázal byt krásně umyt a navoněn a to vše roboty pro umývaní vozů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich umývání jako lakování v továrně.Tedy by roboti v myčce umývali auto jako při lakování v továrně a to ze všech stran a uhlů a tak by bylo docíleno nejlepšího umytí a to jako lakovaní auta.Každé auto by bylo dokonalé a čisté a nebyla by na něm žádná čmouha.Každý transformer by byl dokonalý a mohl by nadělat spoustu parády díky myčce jako v továrně na lakování vozů jen s tím rozdílem že by se stříkali šampony a vosk.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich umývání roboty stejně jako stříkaní lakem auta a tak by se roboti dostali všude a důkladně by auto umyli a byli by na obdiv a na krásu vytvořeny.Každý program by stál okolo 500 korun a postaral se o auto dokonale jako v továrně při lakovaní roboty.Každý robot by byl důkladný kdy by stříkal šampon a šamponovou vodu a čistou vodu a vosk a tak by každý transformer dokázal být umyt jako v továrně při nanášení laku na auto jen s tím že by místo laku byli šampony a vosky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich umývání auta jako transformera a to technikou jako v továrně při lakování vozu a tak by mohli být ostříkány roboty s šamponem a šamponovou vodou a čistou vodou a voskem a to přesnými roboty kdyby se vždy myčka přizpůsobila autu aby vytvořila přesný mycí program podle tvaru auta a tak by mohla jako lakovaný vůz v továrně pracovat a mít na starosti celý vůz a to umytí vozu a to jako při lakování v továrně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nastrojených tuningových vozech a to o vozu Ford Mustang GT 500 Schelby a tady by byli nastrojeni v bodykitu který by auto snížil a mohl by díky vzduchovému podvozku dát auto na zem a tak by měli skořepiny s vedením hlavy po stranách,velká kola, mohl by být černý a s černými koly a obšitým interiérem v kůži a v alcantaře a výfuky od Borley a různé štíty a křidélka tedy nastrojený Mustang 2022.Tento vůz bude dokonalý a krásný a bude mít respekt .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati V4R a jejím nastrojení kdyby měl další štítky pro aerodynamiku,křidélka a celkově by byla nastrojena s krásnými černými koly Marchesinny a brzdami Brembo a plexi štítem a každý transformer by byl nastrojeny a připraven na ostré kousky a tak by dokázal vždy zaujmout tento transformer a mohl by dělat parádu a měl by respekt.Každý motocykl V4R by tedy mohl být nastrojený a mohl by dělat show a byly by se skvělou aerodynamikou a mohl by být důmyslný a chytrý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich nastrojení kdyby dostali štítky pro aerodynamiku a křidélka a křídla pod řídítky a zavodní kola se slicky a tak by mohla být čtyřkolka například Yamaha Raptor nastrojená a mohla by být dokonalá na pohled a vypadala by brutálně díky detailingu který by tvořili křidélka na zadní časti čtyřkolky a celkově by šlo o podařený druh čtyřkolky který by byl nastrojeny a brutální a tak by mohli být čtyřkolky krásné a dokonalé což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o klubech s Bugatti Divama a jejich působnosti v ČR.V ČR by mohli být Diva červená ,modrá ,bíla nebo zelená a ty by mohli být všechny v klubech v ČR s Bugatti Divama.Mohli by navštěvovat okruhy kdyby se registrovali u koordinátora okruhu a pak by na dané datum přijeli nebo přiletěli vzduchem do jiné země.Kluby s Divama by byli velké a tak by mohli Diva být dokonalá a oblíbená a mohli by dělat velké kousky na okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho klubech a to složených jen z Laferrari a to v ČR a tak by mohli být Laferrari dokonalá v klubech kde by se řešili úpravy do závodu na okruhy a jiné výfuky a jiná kola a tak by Laferrari měli svůj klub a ten by se mohl hlásit na různé akce v jiných zemích jako návštěva okruhu například v Imole a tak by sem mohli zaletět auty a tak by mohli si užívat auto naplno a to na okruzích nebo jen na parkovištích a zde by mohli probírat kamarádi z klubu vše o modifikacích a zlepšeních vozů jako jsou kyty na 1200 koni v benzínové motorizaci s písty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 a jeho klubech v ČR a to o tom že by existovali tedy kluby P1ček a tak by mohli organizovat závody například na okruhu Spa v Belgii kam by mohli přiletět po tom až by se domluvili s koordinátorem a zaplatili by dva dny na okruhu tedy 250 tisíc korun.P1ky by se mohli scházet na velkých parkovištích a tak by mohli být scházeny kdekoliv tedy na letišti kde by měli vozy P1 s řidiči svůj den a tak by kluby P1 mohli být pečení a vaření všude kde by to nevadilo ostatním autům s jinými značkami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder a jejich klubech v ČR a to holých 918-tek kdyby mohli být s pakety Waissach tedy pakety pro větší rychlost .A tak by mohli se shlukovat na srazech na Imole kam by mohli doletět po předešlé komunikaci s transformerem, koordinátorem okruhu a zaplacením dvou dnů na okruhu.Mohli by se scházet i na parkovištích u nakupáku a nebo na letištích kde by mohli pouze 918-ky.Každá 918 by mohla předvádět velké kousky a mohla by být vždy brutální a dokonalá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Aventador SVJ a dalších jeho klubech v ČR kde by mohli být jen Aventadory všech typu tedy před faceliftem a po faceliftu Roadstery i kupé.Každý Aventador by byl dokonalý a tak by mohl jezdit na okruhy například na Hungaroring v Maďarsku a tak by si mohli užít dva dny na okruhu a nebo by mohli konat srazy na letištích v ČR a zde by si mohli předávat řidiči  zkušenosti a kluby by mohli být precisní s precizní koordinací a mohli by být velmi zábavné a dokonalé což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Zde bylo vloženo 90 článků.