Jdi na obsah Jdi na menu

Program devadesát - 3.

bugatti-centodieci-reveal_100712336_h.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari 488 Pista a jeho klubu v ČR s těmito auty tedy jen s Pistami a tak by mohli organizovat kluby závody na Hockenhaim Ringu v Rakousku.Jeden člověk by zařizoval vše přes koordinátora zavodní tratě a tak by se domluvil a poslal peníze za pronájem okruhu na dva dny nebo by se mohli scházet na letištích na srazech a zde by si mohli měnit zkušenosti a mohli by si dávat typy na kyty na 1000 koní a nebo lepší kola tedy lehčí a přitom krásná.Každý řidič by si srazu dokonale užil a byl by tedy maximálně spokojen.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Senna a jeho klubech v ČR.V ČR by existovali kluby se Mclareny Senny a to jen jeden klub a ten by mohl organizovat vše tedy jízdy na okruzích jako například Nurburgring a zde by mohl být okruh pronajat za 450 tisíc na dva dny pro lidi v klubu Senna z ČR a tak by sem mohli lidi doletět a to z ČR do Německa nějakých 900 kilometrů.Každý transformer by si to také užíval tedy let a pak závody samotné a mohli by se scházet i na letištích v ČR a zde by mohli si předávat zkušenosti což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ocelových svodidlech v ČR a ty by zde byli proto aby nemohli kamiony svodidla prorazit a tak by mohli chránit lepe řidiče v protisměru.Kdyby dnešními svodidly projeli s 17 tunami jako nic a tak by je museli zastoupit svodidla ocelová a ty by už řidiče ochránili a tak by mohla být na dálnicích po celé délce ocelová svodidla a bylo by pro bezpečnost uděláno maximum a ocel by nešla prorazit kdyby musela byt dobře zapuštěná do země a pak by svodidla měli ten pravý účinek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o svodidlech v Německu a jejich použití ocelových svodidel a to po celé délce dálnice a byli by na všech dálnicích v Německu a tak by nehrozilo projeti svodidly jako máslem a byli by velmi účinné kdyby museli být dobře zapuštěny a kdy by mohli fungovat dokonale i proti nárazu kamionů do svodidel kdy by tedy zůstali svodidla na svých místech a mohli by být dokonale pevná a to by bylo důležité jen kvůli kamionům a to by bylo důmyslné a chytré a tak by mohli být svodidla s nejvyšší úrovní bezpečnosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kubě a jejich svodidlům které by byli z oceli tedy by se museli vyrobit ocelové svodidla a ty pořádně upevnit a pak by se přes ně nedostal ani kamion kvůli kterým by se ocelová svodidla dělala.Tedy by se s ocelovými svodidly mohla dokázat velká věc a to zabránění přejetí kamionu do protisměru a tak by obyčejné svodidla byli na Kubě vyměněny za ocelová a mohli by propagovat bezpečnost s auty i s kamiony nebo autobusy.Každý transformer by dokázal také odvrátit náraz ale i když by se to nepodařilo tak by zde byli svodidla a ty by náraz absorbovali.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o USA jejich svodidlech které by byli v USA z oceli.Ocelová svodidla by byli těžká a odolná proti nárazu kamionu i aut SUV a když by byli dobře usazeny do země ocelová svodidla tak by mohli být nejůčinější a tak by se přes ně nedostal ani kamion s 17 tunami.Ocelová svodidla budou dražší ale jak mile se jednou položí tak budou chránit řidiče i 80 let.Každý transformer by dokázal kamion vyrovnat a například při mikro spánku ale když by to nevyšlo tak by zde byli svodidla a ty by chránili ostatní řidiče proti přejetí do protisměru a zachránili tak spoustu životů a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ocelových svodidlech a jejich používaní ve Francii .Ve Francii by měli byt všude na všech dálnicích svodidla z oceli a to kvůli vyjetí do svodidel u kamionu které dnes můžou projet svodidly jako nůž máslem  proto by svodidla z oceli měli svůj důvod.Bylo by důležité svodidla dobře upevnit tedy dost hluboko a pak by mohli svodidla skvěle fungovat proti nárazu kamionem od svodidel.Bylo by to i kvůli SUV vozům která jsou vysoká a také těžká.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Itálii a jejich svodidlech která by byla ocelová a to proti kamionům které můžou dnes projet svodidly jako nůž máslem a tak by svodidla byli z oceli po celé délce dálnice v Itálii.Bylo by to drahé ale pro bezpečnost a zdraví řidičů neoddiskutovatelné.Tedy každá dálnice v Itálii by měla po celé délce ocelová svodidla vyrobená na míru a tak by mohli být i dvoupatrové svodidla která by bezpečnost ještě posílila.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi RSQ8 a jeho působení u Dakaru.Tedy by mělo Audi RSQ8 vyšší světlou výšku a mělo by zástěrky a měla by místo zadního kufru a zadních sedaček velkou nadrž na benzín na cca 300 litrů pro zdárné zdolávaní etap.Motory by zůstali a byl by zde rám který by chránil  řidiče a spolujezdce před převrácením se na střechu nebo přes střechu.Každá RSQ8 by byla dokonalá a dokázala by velké kousky kdy by mohla i směle vyhrávat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW X6M a jeho uplatnění v Dakaru.Každý vůz X6M by mohl být s vyšší světlou výškou 15 centimetrů a speciální kola s drapáky a místo zadního kufru by mohlo mít nadrž která by mohla sahat až na zadní sedačky a která by pojmula i 300 litrů na jednu etapu.Každý vůz BMW by byl soběstačný a dokázal by velké kousky a mohli by etapy i vyhrávat kdy by jel se spolujezdcem a mohli by si užívat jízdu v Dakaru jako řidiči kamionu Tatra.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maserati Lavente a jeho působení v Dakaru.Zde by měl tedy nastavení jako v Dakaru tedy zástěrky vyšší světlou výšku o 15 centimetrů a lepší kola s drapáky ,měl by také rám proti převracení se na střechu nebo přes střechu.Každý vůz Levante by byl dobrým náčením pro jízdu v takovém terénu a měl by na to i nadrž na 300 litrů která by mohla zasahovat až do interiéru na zadní sedačky a tak by mohlo zvládat dlouhé etapy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Astonu Martin DBX a jeho působení v Dakaru a to tak že by měl nastavení pro Dakar tedy zástěrky,nadrž pro 300 litrů,vyšší světlou výšku,rám a kola s pneumatikami drapáky.Byl by to rozšířený model pro lepší stabilitu v zatáčkách na písku.Každý transformer by dokázal v konvenčním stavu i vyhrávat protože DBX je mrštné a agilní a tak by mohlo tedy vyhrávat jako všichni ostatní kdyby záleželo na řidiči a mohlo by se jezdit na hraně a sáhnout si na dno svých sil u řidiče.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci do koně a to tak že by se nekopíroval kůň ale jen by se narýsoval kůň a následně by se do něj transformoval transformer.Tedy podle údajů a výšky a délky a šířky by šlo s narýsováním koněm do něj transformovat.Každý kůn by se transformoval do kovového koně a srst by se musela  okopírovat od pravého živého koně a pak by mohl být kůň k dispozici pro uživatele a mohl by sloužit například na náměstích daných zemí jako kočár který by tahal tento kůň.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformeru se srstí s jiného koně transformovanou a o tom že by měli pracovat u Policie  s iq 160 kdyby uměl mluvit lidskou řečí a byl by to neprůstřelný kůň.Tento kůň by neopotřeboval žádné jídlo a tak by mohl sloužit i 24 hodin denně vždy s policisty na směny.Tento kůň by mohl v nejhorším používat samopaly které by vyjeli pod krkem u těla a mohl tak chránit civilisty před zločinci kteří by zahájili palbu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čichu transformerů  který je stejný jako u lidí a tak by šel použít speciální čich jako u psů u transformerů.Tedy by se mohl pes transformovat do daného psa a ten by uměl čichat a uměl by vyčuchat kde se nachází daný zločinec nebo daná osoba která je v pátrání.Tedy by mohl mít pes iq 160 a mohl by čichat jako pes který není transformer protože by se do něj transformoval transformer.Šlo by o cvičené psy do kterých by se transformoval a tak by mohli být velmi účinní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pobřežní stráži a jejím obsazení Lamborghini Aventador SVJ.Tento vůz by mohl do vody a mohl by mít kola zastrčena do podběhu a mohl by jezdit 1 milimetr ve vodě a tak by mohl sloužit jako stráž a to na místech kde by bylo potřeba tato stráž tedy na řekách nebo na přehradách a nebo na moři.Každý vůz pobřežní stráže by byl dokonalý a uměl by plout po vodě rychlostí 150 km/h a tak by mohl byt na místě zásahu rychle a to i s projevem z výfuků který by byl velmi hlasitý a krásný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pobřežní stráži s Ferrari 488 Pistou a tak by měla byt ponořená do vody 1 milimetrem tedy by se vody dotýkala a mohla by tedy plout a to rychlostí 150 km/h a tak by mohla byt na místě zásahu rychle a mohla by být slyšet již z dálky protože by používala zvuk z Pisty tedy z jejich motoru který by byl ponechán u tohoto vozu.Měl by pohon hrnutím protože by vyselo ve vzduchu a mělo by kola zastrčená v podbězích jako když by jeho po silnici aby nebyli prověšeny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pobřežní stráží v Chorvatsku a o tom že by zde měl tuto práci vykonávat Bugatti Divo a ten by tedy jezdil po vodě 1 milimetr ponořený  do vody a mohl by tedy jezdit na místo zásahu i 200 až 250 km/h protože jde o hypersport a ten je vždy rychlejší.Každý transformer by tedy jel tak že by hrnul a mohl by tedy hrnout až 250 km/h a mohl by dorazit na místo zásahu s jeho zvukem který jde z šestnáctiválce.Každý vůz by byl dokonalý a mohl by po vodě pálit nejrychleji jak by to šlo tedy 250 km/h u aut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přejíždění čtyřkolek z pisku na asfalt.Tedy jako například Yamaha Raptor když by přejela z písku na asfalt tak by se transformovala do Mercedesu G 65 AMG a mohli by závodit s jinými SUV na planetě SUV všech.Tedy důležitá je ta transformace tedy ze čtyřkolky do SUV a tedy do vyjímečného SUV kdy je G 65 AMG králem SUV a může jezdit přes 250 km/h tedy by sloužilo pro jiný účel a to pro závody mezi SUV na silnici a tak by mohlo sloužit G čko na každém kilometru a jezdilo by jako bejk tedy hodně rychle a to hlavně v pružném zrychlení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přejetí se čtyřkolkou z písku na asfalt a to na pláži.Tedy pokud vezmeme jako přiklad Yamahu Raptor tak by když by vyjela z písku tak by se transformovala čtyřkolka do Mercedesu Maybach GLS a mohl by pokračovat v jízdě v transformeru.Transformace by trvala do 3 sekund kdy by musela řidiče vměstnat do transformace a posadit ho na sedadlo a transformer by musel vědět že v blízkosti není žádný člověk protože kdyby se transformoval  do SUV a v draze transformace a byl by zde člověk tak by to znamenalo nevratné poškození například ruky která by se zkroutila v transformeru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o USA a jejím dalším autě pro transformaci u pláže a to by bylo z Yamahy Raptoru do Audi RSQ8.Tedy pokud by auto přejelo z písku na asfalt tak by se autonomně transformovalo do Audi RSQ8 a stejně tak i naopak a tak by se z SUV transformovala do čtyřkolky.Každá RSQ8 na planetě SUV Audi by mohla tedy závodit ve svém stavu a mohla by si to rozdávat s vyzivately a také s civilními závodníky s SUV jako je Lamborghini Urus nebo Bentley Bentayga.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW X6M a jeho transformaci na pláži ze čtyřkolky do SUV a to po přejetí z písku na asfalt.Každý transformer by dokázal tedy jezdit jako SUV a mohl by tedy závodit s vyzivateli a mohl by tedy využít své síly a závodit s vyzivateli nebo s běžnými civilisty o balík peněž a to v terénu a nebo na asfaltu.X6M je pro tuto transformaci velmi dobrý kdyby se transformoval do čtyřkolky zase při najetí na písek na pláži.Šlo by o dobrou zábavu a mohla by byt i užitečná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o wrapech na motorkách a jejich polepení každého motocyklu tedy by mohli být polepeny jako v Moto GP nebo různými příběhy a nebo jen značkami jako u sponzorů.U sponzorů by byli polepy jako Red Bull nebo Martini neb Repsol.Každý superbike by si mohl vybírat ze své nabídky a mohl by ho mít v této specifikaci a tak by mohl mít krásný motocykl polepený za cca. 25000 korun a mohl by se s ním chlubit protože by bylo čím se chlubit a tak by vznikla nová možnost pro motorky která by se rázem chytla.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Wrapech u čtyřkolek.U každé čtyřkolky by šel použít wrap podle výběru kdyby každá čtyřkolka měla na výběr z 10 až 25 wrapů a ty by mohli byt ihned nalepeny a tak by transformer mohl být dokonalý a krásný kdyby mohli být na wrapech reklamy na Michelin ,Petronas nebo Novitec.Každá čtyřkolka by musela mít krásný wrap když by za něj zaplatila 25 tisíc korun a proto by byli wrapy nejlepší ke každé čtyřkolce.Každý wrap by byl dlouze trvanlivý  a mohl by vydržet i 5 let až 8 let.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu a jeho wrapu  a ten by byl dražší tedy okolo 40000 korun a zasahoval by do boku tahače až na přední části a zadní části a to by bylo vše  a tak by mohl mít kamion Volvo reklamy na Polestar tedy tuningu pro Volva a také Brabus a také Abt nebo Mansory  a tak by měl každý kamion na výběr z 20 wrapů a mohl by být tedy výběr velký a mohli by být u kamionů jedinečný protože by se wrapy měnili a to každý rok a tak by kamiony byli jedinečné a krásné a mohli by být přitažlivé na pohled.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Tuningu a jeho autobusech které by museli mít každý svůj wrap.Každý autobus by měl na vyber z 25 wrapů tedy polepů a mohli by tedy sloužit pro zkrásnění autobusu kdyby mohli mít program ve wrapu na značku Martini a tak by mohlo dělat parádu se svým wrapem a mohl by si užívat svého wrapu kdyby mohli jezdit s jedinečným druhem wrapu kdyby se wrapy každý rok obnovovali ke stávajícím wrapům a autobusy by byli tedy krásné na pohled a velmi atraktivní což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích a jejich wrapech které by měli na zakázku od obchodů který se wrapy zabývá a tak by tank mohl mít reklamy na Petronas ,dále cigarety Camel a nebo Malborro a také na Absinth nebo Bourbon tedy to nejsilnější s nejvyšší voltáží.Každý transformer  by byl dokonalý a mohl by směle vyrazit do města a to s wrapy které by podtrhli design tanku a udělali zvenku krásný tank .Tedy wrap na tank by stal okolo 30000 korun a mohl by být tedy velmi atraktivní a krásný a mohl by jezdit dokonale městem s uznáním.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulnících a jejich wrapech  a jejich  polepení do wrapu podle výběru.Na výběr by mohli byt značka Mansory s obrázky vytuněných aut a kontaktem na Mansory,potom Martini v modro červeno bílé barvě a pak by mohli mít wrap se svými auty na zakázku což by mohli být Bugatti Divo,Bugatti Longatil a Ferrari Laferrari a Porsche 918 Spyder a každý z těchto vozu by mohl být polepen na vrtulníku a mohl by mít z toho majitel radost a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho wrapech a to na motivy Martini ,Mansory nebo svých motorek což by bylo na zakázku a tak by se muselo motorky nejdříve nafotit a pak by mohli být vyrobeny v nálepkách  a podle vkusu a to dobrého vkusu je nalepit.Každé SUV by bylo dokonalé a krásné a mohl si zákazník vybírat z 25 wrapů kdyby se každý rok přidávali k 25 wrapům dalších 25 wrapů a SUV by mohli byt jedinečná s těmito wrapy.Každý vůz SUV by byl kvalitně polepen a polep by vydržel 5 až 8 let a pak by se muselo auto přelepit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich polepech tedy wrapech.Sedany by měli na výběr i 25 wrapů kdyby se každý rok přidávali další a to rovných 25 kusů.Sedany by mohli mít reklamy na Mansory,Novitec  nebo Abt  se  svými vyrobenými vozy a nebo by mohl mít na autě všechny motorky které má majitel tedy superbiky a supermota a naháče a tak by mohl být transformer dokonalejší a zajímavější a mohl si užívat slávu svého wrapu kdyby mohli být na zakázku nebo vybrány ze seznamu wrapů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech Harley Davidson a jejich wrapech kdyby měli na výběr 25 wrapů  a na nich by mohli být nalepeny reklamy na Alkohol a to Bourbon nebo Absinth nebo Fernet nebi Beayles.Každý alkohol by mohl být kombinován s cigaretami a to Malborro a nebo Camel nebo Viceroy a tak by mohl mít pořádnou a hustou motorku s krásnými wrapy kdyby se nejdřív ukázal majiteli na photoschopu a podle zájmu zákazníka by se buď přilepily nebo nepřilepily.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Indianech a jejich wrapech a to na motivy reklamy na Alkohol jako je Carolans ,Jelzin  nebo Rum a také cigarety jako Camel a nebo Malborro.Každý majitel motocyklu Indian by mohl vyvírat z 25 wrapů a to na reklamy na alkohol nebo limitky podle sebe tedy motorky chopery své značky tedy Indianu což by mohlo být velmi zdařilé.Každý transformer by byl dokonale polepen podle výběru majitele a ten vydržel i 8 let než by se musel přelepit což je důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kilometrovnících které by byli nepocítitelné a viditelné.To by sloužilo proto kdyby se kilometrovníky nepoškodili kdyby do nich najelo auto nebo kamion nebo motorkář kterému by to mohlo zachránit i život a tak budou s živými svodidly a stojánky s odrazkou transformeři a tak budou kilometrovníky na dálnici viditelné a nepocítitelné a to bude velmi využitelné a bude to šetřit i peníze když by jimi auta projeli a mohli by tedy projet bez nejmenšího problému.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothachých a jejich řízení uprostřed.Tedy by Mercedes A 45 AMG mohl mít řízení uprostřed auta a po stranách měl dva cestující trochu víc dozadu aby viděl na kamery a dysplaye které by museli nahradit běžné zrcátka a tak by kamery zvenku snímali prostor a přenášeli ho do interiéru do dysplayů.Tedy hothatche u Mercedesu by měli celkem pět míst tedy ve předu tři vzadu dva a tak by mohli si užít všichni rychlosti 320 km/h a mohli by být auta lepší v zatáčkách kdyby řidič sám jel na okruhu a tak by mohl být i rychlejší a jistější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě Civic Type R a jeho sedění uprostřed .Opět by mohli sedět po stranách dva jezdci jako u Mclarenu Speedtail a vzadu by mohli sedět 2 cestující.Každý Civic Type R by dokázal jezdit rychle v zatáčkách se všemi na palubě nebo na okruhu sám kdyby měl nad vším absolutní kontrolu a mohl by byt s dysplayi v interiéru po stranách velmi rychlý a protože by měl dokonalý přehled na trati a byl by vítán a proto budou Civici v provedení s řízením uprostřed velmi v kurzu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Seatu Leon Cupra 300 a jeho seděním uprostřed pro řidiče.Opět by byli po stranách řidiče dvě sedačky které by seděli trošku více dozadu a mohli by si tak užívat okresek a dálnice kdyby vzadu mohli sedět ještě dvě osoby a tak bude sezení pro 5 lidi velmi zábavné a všichni si ho užijí a pokud pojede řidič sám tak bude samozřejmě  rychlejší a kdy budou moci si užít okruhu například u Nurburgringu a bude moci být místo pro lepší přehled.Tedy půjde o novinku která  se zavede a bude velmi užitečná a důmyslná a chytrá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Focusu RS a jeho seděni uprostřed pro řidiče.Opět by měl dvě sedačky po stranách ve předu a dvě vzadu a z tak by si mohli užívat řidiči velkého přehledu a mohli by být dokonalé pro projíždění zatáček protože by měli velký přehled o všem na trati.Například na Hungaroringu by mohli řidiči jezdit na limitu a to díky přehledu a taky díky zrcátkům které by byli dysplaye v interiéru z venkovních kamer na místě kde jsou nyní zrcátka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu Magene RS Trophy a jeho sedadle řidiče uprostřed auta.Tedy by opět mohli sedět dva cestující po stranách a dva vzadu a tak by mohl mít hothatch místo pro 5 lidi a mohli by si užívat okruhy a dálnice na planetě Závodníku Hothatchů také okruhy s řidičem samotným na palubě a tak by mohli si všichni užít dosytosti tohoto auta a to jak řidič tak cestující kdyby si mohli užívat jeho zrychlení v přímce a točivého momentu.Opět by šlo o přehled na trati s řízením uprostřed které by bylo důležité a rychle se chytilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu Clio a jeho sedadle uprostřed kde by nebyli ostatní sedlačky protože jde o malé auto a tak by mohli být místa jen vzadu a to dvě místa,tedy by sloužili k jízdě jen tři lidí ale i tak by to byla velká zábava protože by mělo Clio 200 koni a mohli by se předvést v přímce s krouticím momentem.Každý transformer by dokázal v konvenčním stavu jezdit pilu a tak by se nemusel nijak posilovat tuningem a na trati by si ho mohl užít člověk do sytosti sám což by bylo dobré a hlavně zábavné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě Yaris a jeho sedadle uprostřed.Opět by se sem vešli jen jeden člověk ve předu a možná dva vzadu což by se ještě řešilo.S tímto usazením by bylo ježdění s Yarisem zábavnější s větším přehledem a tak by mohl na trati v jedné osobě tedy řidiče dělat velkém kousky a mohl by tedy dokonale řídit stroj.Každý transformer v konvenčním voze Yarisu by mohl na trati zářit  a měl by hlavně přehled a to díky kamerám a monitorům v interiéru což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fiatu 500 Abarth a jeho řízení uprostřed a dvěma místy vzadu a to jen nouzové.Tedy by měl ve vzadu dvě místa a sedět jen uprostřed a tak by si mohli užit jízdy v přímce všichni cestující a tak by mohli lidé si užívat jako jeden řidič na okruhu například v Salzburgringu užívat tohoto stroje který  by tam měl 200 za chvilku a to bez úprav.Tedy by měl řízeni s monitory a kamerami  a to by řízení ještě více zrychlilo a mohl by byt ve hře lépe a lepe by vtáhlo auto a řidič do hry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Focucu ST a jeho sedadlech uprostřed pro řidiče.Řidič by mohl mít dvě sedačky po stranách ve předu a dvě vzadu tedy by převezl 5 lidí a to při maximálním  tempu na dálnici a to na dálnici na planetě Závodníků všech a nebo by mohl sám jezdit na této planetě na okruhu Imola a zde by mohl využít maximálních možností tohoto vozu a tak by mohl vůz být využívat na maximum s dokonalým přehledem a tak by mohl každý vůz řídit s přehledem a to o všem co na trati je a co se blíží a co se projíždí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Fabia RS Cupu.Ty by zde závodili všechny generace Fabii RS tedy první,druhá  a třetí a zde by mohli si to rozdat o Ferrari 812 Competizione .Všechny Fabie by byli i upravené a to alespoň vzduchovým filtrem a tak by mohl mít chip tuning a alespoň lehčí kola a výkon do 400 koní u druhé generace a u první generace by to bylo 300 koní v naftě.Vše by se vyměnilo v motoru aby mohla, mít Fabia výkonem 300 koní a tak bude cup zajímavý a přiláká spoustu lidi na tribuny například v Mostě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policistech a jejich možnosti si koupit Bugatti Veyron za nižší cenu než se bude nabízet a to proto že je to bůh.Tedy bude stát v obchodech s transformery 500 milionů a policista si ho bude moci koupit za 100 milionů což je slušná cena a výhodná když by Bugatti Divo stálo 120 milionů a Bugatti Centodieci by stálo 200 milionů.Bude to proto že budou konat důležitou práci a budou nasazovat své životy a budou tedy mít tuto možnost jako jedni z dalších a to bude důmyslní a chytré.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hasičích a jejich možnosti si koupit Bugatti Veyron místo za 500 milionů za 100 milionů a to podle výběru Veyronu z 100 možností.Hasiči nasazují svůj život a proto musí byt oceněni a to možností si koupit Bugatti Veyron za cenu kterou budou mít v obchodech s transformery a tedy 100 milionů a to s vyjímkou že pracuje u hasičů a to proto že je je Bugatti Veyron Bůh.Tento vůz je určen jen pro ty nejbohatší proto se bude prodávat za 500 milionů a to kvůli tomu že o něj bude také velká sháňka.

 

  

Nyní bych chtěl hovořit o záchranářích tedy sanitkách a vozech rande.Tedy kdo bude sloužit jako řidič nebo doktor nebo doktorka u sanitky tak bude moci mít možnost si koupit Bugatti Veyron za lepší cenu a to přesně za 100 milionů korun.Každý člověk bude moci od záchranářů koupit Veron který je bůh za 100 milionů a to čistou cenu bez dph..Veyron bude kupován za 500 milionů na planetách Bohatých nebo Machrovské planetě a tak by se všem záchranářům na světě mohlo dopřát toto auto a mohli by si ho užívat od plné novoty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Českých dálnicích a jejich protiprokluzové úpravě na celé délce dálnice tedy v červené barvě jako povrch na kterých by byl tedy všude a na krizových místech v ČR a tak by dálnice byla červená a protiprokluzová a mohla by být tedy bezpečnější a i když by to stalo hodně peněz tak by to stálo za to auta by mohli brzdit bez karambolů což by byla priorita tohoto povrchu tedy protiprokluzového.Tedy dálnice by se změnili barevně a byli by celé červené.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Německých dálnicích a jejich úpravě v červené barvě a to protiprokluzové úpravě.Tedy by byli všechny dálnice v Německu upravovány touto možností proti zamezení smyku a klouzaní a to by bylo dokonalé a mohlo by to zachránit spoustu řidičů při brzdění z vysoké rychlosti a kdyby auto se ani nehnuhlo z cesty  a jen by zabrzdilo přesně a bez smyku.Německo by muselo mít na všech dálnicích tyto červené plochy a to kvůli důležitosti bezpečnosti.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kubě a jejím novém opatřením dálnic červeným povrchem tedy protiprokluzové úpravě.Všechny dálnice na ostrově Kuba by byli v červené a to proti prokluzu z vysokých rychlostí na 0 km/h a vůbec při každém nutném zabrzdění tedy by nebyli ve městech ale pouze na dálnicích a tak by se stalo cestovaní na dálnicích bezpečnější a bez smyku a havárii a silnice by byli sice drahé ale dokázali by zachránit spoustu životů a to proto že by byl povrch neprokluzný a dokonale bezpečný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dálnicích v USA a jejich opatření červeným povrchem který slouží protiprotiprokluzu a tak by USA musela mít všechny silnice v tomto červeném protiprokluzném povrchu.Každý automobil by tak mohl brzdit ze 200 km/h na 0 km/h bez smyku a i rozhoupání auta a také při obyčejném a nutném brzdění kdyby na červeném povrchu auto nikdy neuklouzlo.Tedy by pro bezpečnost v USA mohlo byt uděláno maximum těmito červenými povrchy  a mohlo  se jezdit bezpečněji.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obchodech s transformery a jeho zaměstnávaní hostesek tedy krásných žen.Hostesek by muselo být v běžném obchodě 5 a to tak že by stáli u drahých aut a také je hlídali aby je nikdo neosahával a na to by museli počkat na obsluhu kterou by byli člověk nebo transformer Ferrari 488 Pista.Každý obchod by měl hostesky za dobrý plat a tak by si mohla hosteska vydělat týdně i 50000 tisíc korun a mohla by pobírat i peníze k práci což by bylo 20 milionů korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o samoobsluhách s transformery a jejich hosteskách.Hostesek by muselo být 10 po celém obchodě s transformery a vždy v každé sekci tedy sekci SUV,sekci hothatchů,sekci sedanu,sekci tanků,sekci vrtulníku a sekci motocyklů atd..Vždy by u těch nejdražších stála hosteska a chránila by auto proti dotykům návštěvníků a zákazníkům a tak by bylo hostesek deset kdyby si v samoobsluze  pro transformery mohli vydělat 50000 týdně tedy 200000 měsíčně a k tomu 20 milionu za práci kterou by vykonávala což by byl bonus k práci všech povolání.      

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Edge  a jeho volantu uprostřed auta a tak by měli tyto menší SUV sedadlo uprostřed s kamerami a monitory a měl by místo pro dva lidi vedle sebe zleva a zprava a tak by měl Edge větší přehled o cestě což je nejdůležitější a měl by tedy převézt 6 lidi a to i sportovně na okruhu kde by jel buď s lidmi a nebo sám kdyby si jízdu užil díky skvělému vyvážení uprostřed a tak by si mohl jízdu vychutnat a byly by tedy i dost rychlý a což by byla priorita sedadla uprostřed

.

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě CR-V tedy SUV které by bylo menší ale i tak by mělo sedadlo uprostřed  ale bez spolujezdců po stranách a tedy jen dvě místa vzadu.Takto by mě řidič vše pod kontrolou a používal by kamery s monitory a tak by mohl být i sportovní na okruhu kdyby si mohl zajezdit buď se spolujezdci nebo sám na okruhu kdyby měl velký přehled o trati a mohl si ji tak i lépe užít a tak by se sedadlo ve předu uprostřed stalo raritou která by šla i rychle na odběr.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hyundai Tucson 2017 tedy ten co byl před aktuálním Tucsonem a jeho sedadlu uprostřed.Měl by dvě sedadla pro menší lidi tedy nejspíš děti tak by mohl jezdit s třemi sedadly ve předu a třemi místy vzadu tedy by uvezl 6 lidi a mohl by být i rychlý a využít svůj motor s 175 koni v benzínu a mohl by jet i sportovně a také na trati kde by mohl jezdit buď s cestujícími nebo sám kdyby si užil dokonalé stability a mohl si užít motoru naplno  a mohl by i sahat na limit tomuto Tucsonu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Kuga a jeho sedadlu ve předu uprostřed a to se sedadly po stranách po subtilní osoby jako jsou děti atd..tedy by vzadu mohl mít 3 cestující a ve předu by mohl mít 3 lidi.Ty by si mohli užít rychlejší jízdu na okresce a nebo na dálnici a nebo na trati kdyby mohli jezdit cestující nebo sami a tak by si řidič jízdu užil náramně s výbornou stabilitou a mohl si užít nejsilnějšího motoru a to na trati uprostřed auta a tak by si užil jízdu plnými doušky a mohl by tak jezdit celý den v transformeru nebo v konvenčním voze.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mazde CX-5 a jeho usazení řidiče uprostřed a po stranách kde by mohli byt menší sedačky pro děti kteří by se mohli kochat jízdou a tak by mohli byt cestující vzadu a to tři a tak by převezla Honda CX-5 6 lidí a mohla by být používána na dálnici nebo na okreskách a také na trati to  s cestujícími nebo bez nich kdyby s i užili jízdu sami s dokonalým vyvážením a dokonalou stabilitou a dobrými jízdními vlastnostmi s 2,2 motorem a tak by mohla být Mazda CX-5 dobrá na okruhu a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Opelu Mokka a jeho sedadle řidiče uprostřed tedy by nemohli vedle řidiče lidi protože je úzká a tak by mohli jen dozadu 3 lidi a tak by mohli být převezeni jen 4 lidi ale i tak by to byla zábava jezdit s řidičem uprostřed a to na okreskách nebo na dálnicích nebo na trati kde by se mohli svézt s řidičem spolujezdci a nebo by si sám užil okruh  a mohl by mít výbornou stabilitu a rozložení hmotnosti a tak by každá Mokka byla dokonalá a i rychlá protože by měla s řidičem dokonalý přehled o trati a s kamerami a monitory by měl perfektní přehled o okruhu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Kodiaq RS a jeho sedadle vepředu uprostřed a tak by mohl tedy sedět uprostřed a vedle něj dvě sedadla po stranách a to pro menší lidi tedy děti.Kodiaq by na planetě Závodníků všech převezl tedy 6 lidi a to na dálnici nebo na okresce nebo na okruhu kdy by si mohli všichni užít motoru s 240 koni a nebo by si mohli řidiči samotní užívat Kodiaqu který by měl větší stabilitu a balanc a tak by mohl si užívat okruhu řidič samotný a s to se skvělým těžištěm.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o VW Tiguan 2017 s 150 koňmi který by mělo sedalo uprostřed a dva další po stranách a to pro děti a tři místa vzadu tedy by uvezl 6 lidi a mohli by si užívat na Planetě Závodníků okresky ,dálnice a okruhy s 6 lidmi nebo jen s jedním řidičem a tak by mohl jako jeden řidič si užít okruhu a to na limitu kdyby mohl nechat auto ztvrdnout a pak by mohl na okruh a bez nejistoty která by zde nebyla a byla by zde jistota díky tlumičům a auta se sedadlem uprostřed.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi Q7 z roku 2007 a to o jejím používání sedadel po stranách a se sedadlem řidiče uprostřed.V předu by mohli byt po stranách dva cestující a to subtilnější postavy a tak by mohli převést i se sedadly úplně vzadu 8 lidi a tak by si mohli řidiči užívat stability s cestujícími v osmi lidech a nebo by si mohl užívat se sedadlem sám kdy by mohl mít skvělou stabilitu a hlavně přehled o trati což by bylo nejdůležitější a tak by mohl v klidu řezat zatáčky a být v klidu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kie Sportage 2022 a jejím sedadle uprostřed a to se dvěma sedadly po stranách pro menší lidi tedy děti a vzadu by mohlo byt místo pro 3 lidi tedy by převezlo 6 lidi dohromady a mohli si užívat okresek na dálnici v Německu a okruhu kde by mohli byt všichni tedy 6 lidí a nebo jen pro jednoho kdyby si chtěl užít řidič trať na planetě Závodníků  s dokonalou dynamikou a stabilitou a mohl tak vymáčknout z auta maximum a sáhnout si na limit což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedadle uprostřed u kamionů a to Volvo,tedy závodní Volva by byli se sedadly uprostřed kdyby měli nejlepší přehled o vozovce a tedy okruhu a mohli by si užívat řidiči jízdu na limitu a mohli by mít dokonalou stabilitu kdyby jim nic neuniklo a nebyl by to tedy kontaktní sport protože by řidiči měli dokonalý přehled o jízdě a cestě tedy trati.Každý kamion by byl v konvenčním nastavení a mohl by si užívat i řevu z výfuků a tak by bylo závodění s kamiony zábavnější a rychlejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Manu kamionu a jeho závodní verzi a o tom že by měl řízení uprostřed a to by bylo dokonalé pro nejlepší přehled o trati a měli by nejlepší stabilitu která by šla u kamionu použít.Po stranách by mohli byt dvě sedadla pro závodění na planetě Závodníku na dálnicích kdyby mohli vzít sebou dvě dospělé osoby nebo dvě děti a užívat si závodů s dvěma lidmi po stranách  a tak by mohli si užít všichni tři jízdy a to plnými doušky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Iveccu kamionu a jeho sedadle uprostřed kde by seděl řidič a po stranách by měl řidič dvě sedadla pro děti nebo dospělé lidi se subtilní postavou.V závodění s kamiony by bylo nejlepší  jed sám na okruhu a tak by měl řidič lepší stabilitu a lepší hmotnost a agilitu a tak by mohl jezdit na okruhu tak že by mohl vyhrát a také na okresce a na dálnici na planetě Závodníku by mohli jezdit ve třech a užívat si svojí jízdu s vyzivateli které by byli určitě zábavné pro posádku tří lidi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dafu kamionu který by byl s řízením uprostřed a dvěma sedadly po stranách pro subtilnější osoby tedy nejspíš pro děti kteří by na okruhu byt nesměli a na planetě Závodníku by mohli jezdit ve třech na dálnicích ,na okruhu a nebo na okreskách.Každý okreska by mohla byt projížděná s vyzivateli stejně jako na dálnicích nebo na okruhu se třemi lidmi by to bylo také možné.Každý kamion by byl dokonalý v jízdě na limitu a mohl by závodit o respekt a u lidi také.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu Actros a jeho sedadle uprostřed které by zajišťovalo perfektní výhled ven a měl by dysplaye s kamerami v interiéru tedy s dysplayi a kamerami by mohli jezdit na planetě Zemi s cestujícími vedle řidiče na dálnici a mohl tak být o něco těžší kamion kdyby byl o něco měně mrštnější a na planetě Závodníků by mohli jezdit kamiony se spolujezdci  a užívat si planetu ve třech s vyzivateli a tak by mohli jezdit i na okruhu se třemi lidmi a vyzivateli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu a jeho kamionech se sedadly uprostřed pro řidiče a dvěma sedadly po stranách a mohli tak být na okruhu na planetě Zemi pouze sami a to by znamenalo větší přehled na trati a dokonalejší manévry a na planetě závodníku by mohli sedět dvě osoby po stranách se subtilnější postavou tedy spíše děti nebo hubení dospělí cestující.Na planetě  Závodníků by mohl jezdit ve třech na okruzích na dálnicích a stejně tak i na okruhu který by byl s vyzivateli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedadlech a jejich výběru aut se sedadly uprostřed.Tedy první by byl Mercedes Brabus 900 .Ten by mohl mít sedadlo uprostřed a mohl by řídit s velkým přehledem s dysplayi a kamerami a tak by mohl Brabus 900 být bezpečnější na okruhu nebo na okreskách a dálnicích na planetě Závodníků všech s posádkou s cestujícími po stranách a s 3 lidmi a na zadní lavici.Každý Brabus S 900 by byl šíleně rychlý a tak by si dokázal užívat jízdy sám a člověk na okruhu a mohl by být o mnoho bezpečnější a nehrozila by srážka se svodidly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bentley Mulsanne a jeho volantu uprostřed což by zajišťovalo velkou zábavu a to na okruhu na planetě Zemi kdy by mohli jezdit jen řidiči samotní a závodit o hodnotné ceny.Každý Mulsanne by šel použít i na dálnice s 8 mi pruhy a mohl by být použit i na okresce nebo okruzích na planetě Závodníku všech a na okruzích by mohlo jezdit všech pět tedy děti se závodníkem a dva vzadu a mohli by si tak užívat jízdu s vyzivatelem v kamionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o RR Phantom tedy Rolls Royci a jeho sedadle uprostřed a to pro lepší závody s lepším přehledem a větší stabilitou na planetě Zemi kdyby mohli jezdit jen řidiči samotní na okruzích a na planetě Závodníků všech by mohli na okruhu s dětmi po stranách řidiče a také na dálnicích nebo okreskách s 8 mi proudy a mohli by si užívat závody s vyzivatelem a mohli by byt nejlepší s daným autem které by mohlo mít 2000 koní i více.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi A8 s řízením uprostřed a dvěma sedadly po stranách s třemi místy vzadu a tak by mohli jezdit cestující na okresce na planetě Zemi a na dálnicích v 6 lidech kdyby posádka jedoucí ve předu mohli být pouze děti a tak by mohli transformeři v podobě konvenčního auta jezdit na hraně a to bez cestujících kdy by řidič s Audi A8 si udělal radost a užil si okruhu s velkým přehledem z prostředního sedadla a mohl by být jako paša kterému nic neunikne.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o RR Ghost a jeho sedadle uprostřed kdyby měl nad vším větší přehled a stabilitu a tak by mohli jezdit na okruh na Zemi bez spolujezdců  a tak by si mohl užít okruh naplno a to s dokonalým přehledem o trati a nic by jim neuniklo a na planetě Závodníku všech by mohli závodit auta se sedanem všichni tedy 6 lidi z toto dva menší lidi ve předu a tak by mohli si užít vyzivatelů kamionů a to na dálnici na okruhu na trati kde by si mohli užívat vyzivatelů a mohli by být i velmi úspěšní

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tanku a řidiči seděním uprostřed a kamerami a dysplajemi pro pohled dozadu.Tank by musel být s řidičem uprostřed a oknem kdyby měl velký přehled o vozovce a o provozu a mohl tak lepe mít přehled o vozovce a mohl by byt tedy bezpečnější a dokonalejší.Každý tank by měl maximální rychlost  120 až 150 km/h a tak by mohl dokonale sledovat cestu a mohl by ji mít přímo pod kontrolou.Každý transformer by byl v konvenčním stavu dokonalý s dokonalým zvukem s laděným výfukem a to by byla ta pravá show.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Marien One což je vrtulník pro prezidenta který půjde v budoucnu kopírovat běžnými uživateli a tento vrtulník by měl sedadlo uprostřed a zde by mohli být všechny věci viditelné díky dokonalému přehledu a pohledu kterým letíme a mohl by mít dysplay s kamerami a tak by se vrtulník zavedl a mohl by létat s maximálním přehledem a stabilitou a mohl by být tedy bezpečnější a dokonalejší což by sebou neslo velký respekt a hlavně bezpečnost provozu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech kteří by museli dodržovat zákony na silnici a tak by musel transformer dodržovat rychlost 130 km/h na dálnici ,90 km/h na okresce a 50 km/h ve městě ,tedy transformer  nepustí řidiče přes tyto rychlosti a pokud bude chtít jezdit rychle tak budou muset na planety Závodníků ihned k použití a tak budou muset platit pravidla a ty by dodržovali transformeři a tak by každý transformer dodržoval rychlostní limity a byl by tedy plně bezpečný a nebude možné to obejít.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníku všech druzích tedy zde by mohli řidiči jezdit i 400 km/h na dlouhých dálnicích a to bez postihu.Na okresce by mohli jezdit 320 km/h na 8mi proudovce a na dálnici by mohli až 420 km/h a na okruhu by mohli až 380 km/h.Tedy maximální  rychlost by byla na planetě Závodníku všech povolena a tak by mohla být všude schválena a musela by být na vysokou rychlost cesta stavěna tedy klopené dráhy a rychlé rovné tunely pro rychlost 320 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu AMG 45 S a jeho provedení kabrio který do dnes neexistuje a tak by mohl existovat tento model s otevřenou střechou a tak by mohli jezdit i 320 km/h s provedením nahoře bez.Každý transformer by dokázal dělat velké kousky a mohl by být dokonale rychlý což by umocnila střecha nahoře bez.Každý transformer by byl geniální a dokonalý a mohl by nabídnout spoustu dalších nových vjemů a zážitků což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Focus a jeho střeše nahoře bez a to pro lepší zážitek z jízdy a tak by mohli být Focusy RS zábavnější se zvukovou kulisou a větrem ve vlasech.Tento vůz by mohl jed přes 250 km/h nahoře bez.Každý transformer by v případě konvenčního auta mohl jezdit na limitu na okruhu se střechou nahoře bez a mohl by si užívat každé zatáčky tedy s řízením buď uprostřed nebo na levé straně nebo pravé straně jak by si řidič objednal.Měl by dobrý zvuk a ten by se dostával k řidiči a posádce což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě Civic Type R 2022 a jejím provedení nahoře bez která v nabídce chybí a tak by měli Type Rka střechu nahoře bez a mohli by si užívat zvuku motoru který zní skvěle a tak by si mohl objednat řidič řízení nalevo,vpravo a uprostřed kdy by uprostřed bylo řízení nejlepší a přehledné  tedy řízení uprostřed by bylo dokonalé.Civic Type R by byl s maximální rychlostí do 250 km/h a více a mohli by ji užívat řidič s posádkou a šlo by o skvělý zážitek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě Yaris GR a jeho verzi nahoře bez.Každý Yaris GR se střechou nahoře bez by byl krásný a mohl by si vybrat řízení tedy nalevo nebo uprostřed nebo vpravo a kvůli řízení by bylo nejlepší  mít nejlepší přehled uprostřed.Střecha by byla dokonalá kdyby šla sklápět za jízdy do 50 km/h a také sklapovat.Každy Yaris by byl dokonalý a uměl by jezdit i 230 se střechou nahoře bez a užívat si otevřené kulisy s výfuky Miltek tedy tuningovými výfuky a byla by to zase další skvělá zábava.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu Megane RS Trophy a jeho střeše nahoře bez a to kvůli zážitkům které jdou u takového vozu zažít tedy zvuk a stabilitu a otevřenou kulisu a kdyby šel ovládat s krásným zvukem a mohli by být při maximálce někde okolo 250 km/h až více km/h kdyby si jezdci a všichni cestující užili jízdy a mohli by byt svědky něčeho velikého tedy jízdy nahoře bez v drsném Hothatchu.Každý transformer by mohl procovat v režimu konvenčním a tak by mohl mít skvělý zvuk a to by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi R8  a jejich všech generacích tedy první,druhá a třetí a šlo by tedy o Cup kdyby mohli všechny R8ky jezdit společně a tak mohli jezdit i v upravené verzi s 800 koni nebo 1200 koni a tak ten kdo by byl nejrychlejší a nejšikovnější by vyhrál závod a vyhrál by auto a to Ferrari 488 Pista za 13 milionů.Každý řidič by si mohl nejdřív okruh projet a pak by se mohli směle pustit do práce a tak by mohli jezdit s transformery v konvenčním stavu a mohli si užívat schopností které by měla jejich vlastní R8ka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o poslední generaci R8 tedy 2021 a její cupu.Tedy jen tyto modely třetí generace by mohli závodit protože jde o nejrychlejší R8 na světě proto by měli svůj vlastní cup a zde by se jezdilo o Lamborghini Aventador SVJ  a tak by mohli mít všechny řízení uprostřed které by nabídlo stabilitu a lepší přehled o trati což by bylo potřeba a tak by se ze závodu nestal kontaktní sport a řidiči by měli dokonalý přehled o vozovce a o zatáčkách což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech Mercedesu SL všech generací tedy rok 2002 a další generace až po tu dnešní.Cupy by byli dokonalé a závodní kdyby měl řidič volant uprostřed a vyhrál by tedy ten nejšikovnější a nejrychlejší a mohli by tedy vyhrávat kdokoliv a to s dokonalým přehledem o vozovce a dalších autech a tak by to nebyl kontaktní sport a mohli by být i bezpečnější a s lepším přehledem a mohly by tak být možnosti všech stejné a dokonalé a vyhrával by ten kdo by si to nejvíce zasloužil a jezdilo by se o Brabus G 65 AMG za 13 milionů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o  osvětleném okruhu v Mostu stejně jako v  Abu Dhabí.Tak by byl okruh nasvícen halogenovými zářivkami a to jen při nočních závodech.Okruhy by tak prokoukli v noci nebo večer a mohli by se konat závody večer a v noci kdyby to předtím nebylo možné.Elektřinu by platil stát za osvětlení a mohli by tedy byt dokonalý a přehledná a to zvlášť pro řidiče s volantem uprostřed.Každý vůz by mohl nabrat brutální tempo a to na okruhu kde by byla dřív jen tma tedy ve větším bezpečí a jistotě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu v Brně tedy na Autodromu a zde by měl být vystavěny osvětlení pro řidiče aby lépe viděli a aby se mohli závody vůbec konat protože ve tmě by to bylo o hubu a tak by se mohli osvětlit a instalovat a mohl by sloužit vždy když by bylo potřeba a tak by mohli být okruhy bezpečné a osvětlené a mohli by nabídnout jízdu na limitu u aut a to by byla v noci zábava a mohli by závodit o respekt a hodnotné ceny kdyby v Brně platil osvětlení solventní stát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Imole tedy trati v Itálii.A ta by mohla být osvětlené a proto dnes není osvětlena a tak by se vytvořilo závodiště pro jízdu v noci a zde by mohli jezdit všechny vozy kteří by si okruh pronajali a tak by mohli sloužit v jízdě v noci nebo večer za tmy.Každý okruh by byl bezpečný a dobře nasvícen a řidič by měl s řízením uprostřed velké šance na výhru a tak by mohli být okruhy využívány kluby a nebo kamarádi kteří by mohli závodit ve dne i v noci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Laguně Sece a jejím osvětlením kdyby byla osvětlena v noci nebo večer za tmy.Zde by se mohli hlásit kluby na pronájem tratě na dva dny a tak by mohli jezdit na osvětlené trati i v noci a mohli by být spokojeni protože by trať byla dokonale nasvětlena a řidič s řízením uprostřed by mohl si užít orgie na trati a mohli by si užit závodů s dokonalým osvětlením a mohl by byt provoz bezpečnější a okruh by byl tedy jako ve dne a mohl by zaujmout každého závodníka i diváky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Salzburgring a jejich osvětlení světly.Tento okruh je dost rychlý kdy do zatáček jezdili Suzuki Hayabusy 1300 i 190 km/h jde tedy o rychlý okruh a ten by se musel nasvítit kdyby řidičem s řízením uprostřed byli na tuto trať nachystány a nemohli by se dočkat začátku závodu.Trať by byla osvícena halogenovými zářivkami a byli by vidět jako ve dne a tak by bylo závodění bezpečné a vůbec možné protože by to bylo bezpečné.

 

 

Zde bylo vloženo 90 článků.